هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه این تیم برای آماده‌سازی حضور در مسابقات قهرمانی جهان به اندازه کافی و کامل وقت دارد، گفت که برای شرکت در این رقابت‌ها از چهره‌های جدیدی دعوت خواهد شد تا در کنار دیگر ملی‌پوشان و در جریان اردوها مورد ارزیابی قرار بگیرند.

مهمد بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده اردوی تیم ملی بسکتبال از اول خردادماه آغاز خواهد شد، اظهارداشت: البته این آغاز بدون حضور کامل بازیکنان موردنظرمان است چون تعدادی از آنها همزمان همراه با تیم مهرام در مسابقات باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنند. این دسته از بازیکنان پس از پایان این مسابقات و چند روز استراحت به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند و در واقع از آن زمان با ترکیب کامل اردونشینان تمرینات‌مان را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای آغاز به کار اردوی آماده‌سازی تیم ملی از 35 بازیکن دعوت می‌شود که اسامی آنها هفته آینده اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: شاید ترکیب بازیکنان دعوت شده نسبت به همیشه تا حدی متفاوت باشد. در این ترکیب علاوه بر خیلی از بازیکنانی که در دوره‌های پیش هم همراه تیم ملی بودند، هستند بازیکنانی که چهره جدید به حساب می‌آیند. در واقع از چند بازیکن جدید هم برای این مرحله از اردوها دعوت کرده‌ایم تا وضعیت آنها را در جریان تمرین با دیگر ملی‌پوشان ارزیابی کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد وضعیت بازیکنان این تیم در جریان مسابقات لیگ برتر به خصوص دیدارهایی که از نزدیک شاهد آنها بود، یادآور شد: به هر حال یکی دو سال است که با این بسکتبال ایران کار می‌کنم و همه بازیکنان را می‌شناسم. بازیکنان ملی‌پوش در جریان دیدارهای باشگاهی گاهی خیلی خوب کار کردند و گاهی هم اصلا؛ بعضی از آنها در جریان این بازی‌ها ثبات نداشتند هر چند که برای ارزیابی دقیق بهتر است منتظر آغاز اردوها بمانیم.

بچیروویچ فاصله زمانی باقی مانده تا مسابقات قهرمانی جهان و بعد از آن بازی‌های آسیایی را مناسب و کافی دانست و گفت: لیگ ایران تازه تمام شده و با برنامه‌ای که داریم طی چند روز آینده هم تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم. تا مسابقات قهرمانی جهان که تقریبا سه ماه تا آغاز آن باقی مانده چند اردوی برون مرزی و داخل همراه با دیدارهای تدارکاتی داریم. در کل برای آماده شدن جهت حضور در این رویدادها کاملا و به اندازه کافی وقت داریم.

به گزارش مهر، هفدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان 8 تا 26 شهریورماه در اسپانیا و به میزبانی مشترک پنج شهر این کشور برگزار خواهد شد. بر اساس قرعه‌کشی این دوره از مسابقات که 14 بهمن‌ماه سال گذشته در بارسلونا انجام شد، تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، فرانسه، صربستان، برزیل و مصر همگروه است.

همچنین هفدهمین دوره بازی های آسیایی نیز 28 شهریورماه تا 12 مهرماه در اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.




برچسب‌ها: تیمهای ملی,
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 ] [ 18:10 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar