هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است مسئولان این باشگاه با نگاه ویژه به ورزش حرفه‌ای گام بزرگی در ورزش کشور برداشتند.

 

مهران شاهین طبع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره عملکرد تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ، اظهار کرد: ما در این فصل از رقابت‌ها با شرایطی خاص وارد میدان شدیم. تیم ما امسال واقعا شرایط بسیار بهتری داشت. ما از مرحله پلی‌آف به ثبات بیشتری رسیدیم و کارمان را با قدرت پیش بردیم. حتی در مرحله نیمه نهایی نیز می‌توانستیم بهتر کار کنیم و بالا بیاییم، اما این گونه نشد. یکسری اشتباه‌ها اجازه نداد بتوانیم در نیمه نهایی موفق کار کنیم.

 

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به سه مسابقه برابر مهرام، ادامه داد: در دیدار برابر مهرام می‌توانستیم بهتر کار کنیم و نتیجه‌ بگیریم. بالاخره این تیم نیز همان طور که در فینال دیدیم شکننده بود. ما واقعا عالی بودیم، اما برخی اشتباه‌هایی که در مسابقه پیش آمد اجازه نداد برنده شویم. به نظر من در مسابقه سوم می‌توانستیم حریف را شکست دهیم، اما نشد. در بسیاری از موارد تمرکز کافی نداشتیم. از روند بازی خارج شدیم و از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و برخی تصمیم‌های داوری نیز از عواملی بود که دست به دست هم داد تا موفق نشویم. با این حال عملکرد تیمی ما خوب بود.

 

او در پاسخ به این سوال که مسابقه فینال را چطور ارزیابی کرد؟ گفت: فینال مسابقه دشواری بود و هر دو تیم کار سختی داشتند. به نظرم پتروشیمی بهتر بازی کرد که در نهایت نتیجه‌ گرفت. به نظر من خیلی عوامل وجود داشت که باعث شد این نتیجه‌ رقم بخورد. به طور مثال گیسبون تمام پیش‌بینی‌های مهرام را خراب کرد و اجازه تمرکز به آنها نداد.

 

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا با دانشگاه ادامه همکاری خواهد داشت یا نه؟ تصریح کرد: ما کارمان را انجام می‌دهیم. هر جا باشم کارم را می‌کنم ، اما واقعا دانشگاه آزاد از نظر ساختاری حرکت‌های بزرگی انجام داده است. آقای دادکان حمایت ویژه‌ای کرد. با تمام مشکلات و دست تنگی‌هایی که وجود داشت واقعا زحمت کشیدند و به نظر من گام هایی بزرگ برداشتند. نگاه به ورزش حرفه‌ای در دانشگاه آزاد رشد کرد و همین مساله به ورزش کشور کمک خواهد کرد.

arash khamooshi (3 of 14)-8.jpg

 

مربی تیم ملی بسکتبال در ادامه به زمان آغاز اردوهای ملی اشاره کرد و گفت: اردوی تیم ملی از سوم خرداد ماه آغاز می‌شود. بازیکنان مهرام و برخی بازیکنانی که نظر سرمربی تیم باشد با کمی استراحت و بعد از باشگاه‌های آسیا به ما اضافه می‌شوند. این مرحله با تیم دوم شروع می‌شود. هدف ما نیز ابتدا سازماندهی برنامه‌ها است و پس از آن نیز برنامه‌ها به طور جدی انجام می‌شود. آقای بچیروویچ نیز قصد دارد برای نهایی کردن برنامه‌های اروپایی سفری داشته باشد تا همه چیز هماهنگ شود.

 

شاهین طبع در پاسخ به این سوال که آیا اردوهای تدارکاتی مناسب هستند؟ بیان کرد: بله. برنامه‌های خوبی داریم. همان تورنمنت اسلوونی تیم‌های خوبی دارد. رقابت با برزیل برای ما بسیار مفید خواهد بود. در کل با تیم‌های خوب رقابت می‌کنیم که به رشد بسکتبال ما کمک کنند. برنامه‌های خوبی پیش از جام جهانی داریم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393 ] [ 18:12 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar