متاسفانه شکست از پتروشیمی مارا شوکه کرد. این موضوع دربازی دیروز به خوبی نمایان بود. ما انگیزه و روحیه کافی را برای مقابله با حریف نداشتیم.
ارغوان: شکست از پتروشیمی ما را شوکه کرد/ لیگ ملی بسکتبال فرسایشی است!

سنتر تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است، بازیکنان این تیم در بازی برابر هفت‌الماس روحیه خوبی نداشتند و شکست از پتروشیمی بندرامام روی شرایط روانی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

روزبه ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: بازی سختی  مقابل هفت‌الماس برگزار کردیم. این دیدار افت و خیزهای زیادی داشت و در نهایت با برتری 4 امتیازی ما به پایان رسید. باید به بازیکنان جوان هفت‌الماس تبریک بگویم. آن‌ها با حضور در این مرحله کار بزرگی انجام داده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شکست برابر پتروشیمی روی روحیه بازیکنان دانشگاه آزاد تاثیر گذاشته؟ توضیح داد: متاسفانه شکست از پتروشیمی ما را شوکه کرد. این موضوع در بازی با هفت‌الماس به خوبی نمایان بود. ما انگیزه و روحیه کافی را برای مقابله با حریف نداشتیم و به لطف تجربه بیشتر به پیروزی رسیدیم.

ارغوان درباره برگزاری لیگ ملی بسکتبال اظهار کرد: این نخستین تجربه برگزاری لیگ ملی در ایران بود و اگر واقعاً مفید بوده باید در سال‌های بعد هم برگزار شود. البته به نظر من این لیگ فرسایشی است و بیشتر از لحاظ فکری بازیکنان را خسته کرد. حالا با پشت‌سر گذاشتن لیگ ملی، باید خودمان را برای یک لیگ دیگر آماده کنیم که این کار واقعاً سخت است.

سننتر دانشگاه آزاد در پاسخ به این پرسش ‌که برگزاری لیگ ملی چقدر برای جوانان مفید بوده؟ اظهار کرد: بالاخره جوان‌ها در ترکیب تیم‌ها حضور داشتند و در برخی بازی‌ها دقایقی به زمین رفتند. همین موضوع می‌تواند تجربه خوبی برای آن‌ها باشد. از این نظر باید بگویم لیگ ملی برای جوان‌ها خوب بود.

وی با اشاره به دیدار بعدی دانشگاه‌آزاد و هفت‌الماس قزوین اضافه کرد: همانطور که گفتم هفت‌الماس تیم بسیار خوبی است و جوانان باانگیزه‌ای دارد که تا ثانیه آخر بازی می‌جنگند. این کار ما را سخت می‌کند، اما سعی می‌کنیم با انجام یک بازی خوب و هجومی، کار را در قزوین تمام کنیم و به عنوان سوم لیگ ملی بسکتبال برسیم.

تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد در سومین دیدار مرحله رده‌بندی لیگ‌ملی با نتیجه 68 بر 64 هفت‌الماس قزوین را شکست داد تا در مجموع 2 بر یک از این تیم پیش بیفتد. دیدار بعدی این دو تیم فردا پنجشنبه 16 بهمن‌ماه در قزوین برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ چهار شنبه 15 بهمن 1393 ] [ 13:22 ] [ Masoud.F ]
بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد درگیری های درون بازی به خاطر فشار مسابقه است و احترام کاپیتان تیم ملی را هم دارد.

روزبه ارغوان بعد از پیروزی دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم پتروشیمی بازی واقعا خوبی انجام داد و در مجموع بسکتبال خوبی را شاهد بودیم. امسال که در مرحله پلی آف بازیکن خارجی حضور ندارد باید بسکتبالی در شأن کشور خود را نشان دهیم و بگوییم که بسکتبال ما بدون خارجی ها هم واقعا خوب است. بازی ما با پتروشیمی هم به خوبی نشانگر این موضوع بود. 

در حالی که صمد نیکخواه روایت دیگری از بحث با ارغوان دارد و به دخالت او در درگیری میان حامد سهراب نژاد و رضا لطفی اشاره کرده است، ارغوان توضیح داد: صمد به خاطر یک بازیکن دیگر سر من داد زد اما من جرأت نمی کنم حرفی به او بزنم. به هر حال صمد کاپیتان من در تیم ملی بوده و به او احترام می گذارم. از این جریان هم ناراحت نشدم. به هر حال شرایط بازی به گونه ای است که به خاطر فشار بالا این مسائل پیش می آید.

بازیکن دانشگاه آزاد در مورد خطا روی میثم میرزایی و ضربه ای که به بینی این بازیکن زد، تاکید کرد: من از قصد میرزایی را نزدم. اگر آرنجم به صورت او خورده است از میرزایی عذرخواهی و تاکید می کنم که حرکتم عمدی نبود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:27 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات بسکتبال قهرمانی اروپا (یورو لیگ) شب گذشته قرعه‌کشی شد و 24 تیم حاضر در مسابقات به چهار گروه شش تیمی تقسیم شدند.

بسکتبال صربستان

قرعه‌کشی مرحله گروهی یورولیگ 2015 که به میزبانی چهار کشور برگزار می‌شود به شرح زیر است:

گروه A( فرانسه): روسیه، بوسنی‌وهرزگوین، فرانسه، فنلاند، لهستان و رژیم اشغالگر قدس
گروه B (آلمان): ایسلند، ترکیه، اسپانیا، صربستان، ایتالیا و آلمان
گروه C (کرواسی): هلند، یونان، کرواسی، اسلوونی، مقدونیه و گرجستان
گروه D (لتونی): استونی، لتونی، لیتوانی، اوکراین، بلژیک و جمهوری چک

مسابقات بسکتبال قهرمانی اروپا از شنبه 14 شهریور 1394 آغاز می‌شود. در مسابقات سال 2013 که به میزبانی اسلوونی برگزار شد، تیم‌های فرانسه، لیتوانی و اسپانیا، اول تا سوم شدند.


برچسب‌ها: اروپا ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:27 ] [ Masoud.F ]

هفته هفدهم

جمعه، ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
مس کرمان  74  -  65  شهرداری دزفول
شهرداری اراک  83  -  80  شیمیدُر تهران
نیروی زمینی  96  -  78  آرارات تهران
مانیزان کرمانشاه  70  -  79  شهرداری تبریز
نفت امیدیه  76  -  74  كاله مازندران

 

تيمبازیبردامتیاز 
1 شیمیدُر تهران 16 13 29
2 شهرداری اراک 16 13 29
3 كاله مازندران 16 12 28
4 مس کرمان 15 8 23
5 نفت امیدیه 15 8 23
6 نیروی زمینی 15 7 22
7 شهرداری دزفول 16 6 22
8 شهرداری تبریز 15 7 22
9 آرارات تهران 15 6 21
10 مانیزان کرمانشاه 16 3 19
11 آدمیس میناب 15 2 17
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:26 ] [ Masoud.F ]

بر اساس اعلام سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام به عنوان بهترین بسکتبالیست سال 2014 میلادی کشور انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: «بهنام یخچالی» بسکتبالیست برتر 2014 ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، پس از بررسی نظرسنجی‌های بدست آمده و جلسات کارشناسی انجام شده نام برترین‌های ورزش سال 2014 میلادی کشور را معرفی کرد.

در میان اسامی این ورزشکاران، نام بهنام یخچالی بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به عنوان بهترین بسکتبالیست سال ایران به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «بهنام یخچالی» به همراه دیگر ورزشکاران برتر کشور، 25 فروردین سال آینده در مراسم باشکوهی تندیس شیر زرین ایران را همراه جوایز ارزشمندی دریافت خواهد کرد


برچسب‌ها: تیمهای ملی ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:26 ] [ Masoud.F ]

هفته هفدهم

جمعه، ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
پتروشیمی بندرامام  57  -  42  پارسا مشهد
هیئت بسکتبال بوشهر  91  -  93  پاس بندرلنگه
دیار خلیج فارس   صنعت مس رفسنجان
پدافند رعد اصفهان  86  -  68

 وحدت آریا تهران

 

تيم

بازیبردامتیاز

1

 

پارسا مشهد 15 13 28
2 وحدت آریا تهران 15 11 26
3 پدافند رعد اصفهان 15 10 25
4 شهرداری کاشان 15 10 25
5 پتروشیمی بندرامام 15 9 24
6 هیئت بسکتبال بوشهر 15 6 21
7 پاس بندرلنگه 15 5 20
8 دیار خلیج فارس 14 3 17
9 صنعت مس رفسنجان 15 0 15
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:26 ] [ Masoud.F ]

تیم بسکتبال امیدهای مهرام بازی برگشت فینال مسابقات زیرگروه باشگاه‌های کشور را از کاله برد

خبرگزاری فارس: پیروزی امیدهای مهرام مقابل کاله.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، دیدار برگشت تیم‌های بسکتبال امید مهرام و بزرگسالان کاله در فینال مسابقات زیرگروه باشگاه‌های کشور شامگاه دیروز به میزبانی مهرام در سالن آزادی تهران برگزار شد.

در پایان این بازی مهرامی‌ها موفق شدند حریف خود را 64 بر 60 از پیش رو بردارند و کار را در دو بازی برگزار شده به تساوی بکشانند.
دیدار سوم و پایانی دو تیم روز پنجشنبه هفته جاری در مازندران و به میزبانی کاله برگزار خواهد شد.
همچنین بازی نخست را کاله مازندران به برتری رسیده بود.

[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:25 ] [ Masoud.F ]

تیم بسکتبال کینگ دائو با حامد حدادی مقابل یاران ارسلان کاظمی در لیگ چین به برتری رسید.

خبرگزاری فارس: پیروزی حدادی مقابل کاظمی در لیگ بسکتبال چین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم های چونگ‌کینگ و کینگ‌دائو که ارسلان کاظمی و حدادی را در اختیار دارند مقابل هم به میدان رفتند.

در این بازی یاران حامد حدادی در کینگ دائو موفق شدند یاران ارسلان کاظمی را 134 بر 119 از پیش رو بردارند.

حدادی در این مسابقه 42 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و 20 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و 6 بلاک شات داشت.

ارسلان کاظمی هم 41 دقیقه در ترکیب تیمش قرار گرفت و در این مدت 14 امتیاز، 10 ریباند، 5 پاس و یک توپ ربایی داشت.

تنگ شی هم که مهدی کامرانی را در اختیار دارد مقابل ژی جیانگ 128 بر 110 به برتری رسید.

کامرانی در این بازی 14 امتیاز، 2 ریباند، 6 پاس منجر به گل و 4 توپ ربایی داشت.


برچسب‌ها: آسیا ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:24 ] [ Masoud.F ]

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران گفت: تا زمانی که وضعیت رسانه‌ای ورزش بانوان اصلاح نشود ما نمی‌توانیم از اسپانسرها توقع داشته باشیم که تیم‌های بانوان را حمایت کنند.

 

فرانک طیاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امیدوارم شرایط پوشش خبری ورزشی بانوان به خصوص بسکتبال بهتر شود و تصاویر بیشتری را از این ورزش در رسانه‌ها ببینیم. تا زمانی که شرایط پوشش خبری اصلاح نشود نمی‌توانیم از اسپانسرها بخواهیم در ورزش بانوان فعالیت کنند. متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که انگار نه انگار مهم‌ترین رویداد بسکتبال بانوان برگزار می‌شود.

 

سرمربی تیم گاز تهران درباره مرحله نهایی سوپرلیگ بسکتبال بانوان گفت: این مرحله از مسابقات با حضور تیم های گاز تهران ، آرارات تهران ، ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود. هر چهار تیم این مرحله جزو بهترین‌های بسکتبال بانوان هستند که شانس قهرمانی یکسانی دارند. همه تیم‌ها تلاش زیادی را تا این مرحله انجام داده‌اند و هیچ یک نمی‌خواهند قهرمانی را به راحتی از دست بدهند. اما در نهایت تیمی که کمترین اشتباه را در میدان داشته باشد و بتواند بازی‌های خود را با تمرکز انجام دهد ،‌شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

 

طیاری ادامه داد: تیم ما در اولین گام باید به مصاف شهرداری بندرعباس برود. این تیم از آمادگی خوبی برخوردار است و بازیکن خارجی فصل گذشته قزوین را در اختیار دارد که باعث شده کیفیت تیم بالا برود. تیم آرارات هم که مانند سال‌های پیش جزو شانس‌های اصلی قهرمانی است.

 

او درباره بکارگیری بازیکن خارجی در تیم خود گفت: در سال‌های گذشته براری مرحله نهایی تیم‌ها بازیکنان خارجی زیادی را به خدمت می‌گرفتند اما این مسئله امسال کمتر شده و تیم گاز بنا ندارد برای این مرحله بازیکن خارجی استفاده کند. فکر می‌کنم تیم ذوب آهن هم شرایط مشابهی داشته باشد.

 

سرمربی تیم گاز تهران درباره مهم‌ترین حریف خود در این مرحله تصریح کرد: همان طور که گفتم همه تیم‌ها شانس قهرمانی دارند اما آرارات همیشه کیفیت خوبی داشته و در همه دوره‌ها جزو تیم‌های قدرتمند است. تینا عیسائیان در کنار دیگر بازیکنان آرارات بازی‌های خوبی را انجام می‌دهند و برای هر تیمی می‌توانند دردسرساز باشند.

 1409723445477_khoshkhoo-3.JPG

طیاری با تاکید بر اینکه تغییر مربی آرارات نمی‌تواند تاثیر پایه‌ای روی این تیم بگذارد، گفت: بازیکنان تیم آرارات از لحاظ تکنیکی و بدنی با دیگر تیم‌ها تفاوت دارند و قطعا جای خالی شایسته متشرعی در این تیم احساس می‌شود. اما من فکر نمی‌کنم نبود متشرعی تاثیر بنیادین روی این تیم بگذارد چرا که آرارات از ابتدا خیلی اصولی شکل گرفته است.


برچسب‌ها: بانوان ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:24 ] [ Masoud.F ]

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی 1393/11/04
هفته چهارم دور دوم گروهی (یک هشتم نهایی) بسکتبال قهرمانی باشگاه های اروپا - یورولیگ دیشب به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات ، نتایج این رقابت ها به شرح زیر است :
** گروه یک :
بارسلونا 92 - 77 ستاره سرخ بلگراد صربستان
- در گروه یک تیم رئال مادرید با 8 امتیاز در صدر است.
** گروه دو :
نیژنی نووگراد روسیه 109 - 90 آنادولو افس پیلسن ترکیه
المپیاکو یونان 76 - 64 لابورال کوتشا اسپانیا
- در گروه دو تیم های المپیاکو و زسکامسکو با 8 امتیاز اول و دوم هستند.
از هر گروه 4 تیم به مرحله پلی آف (یک چهارم نهایی) صعود می کنند.


برچسب‌ها: اروپا ,
[ شنبه 4 بهمن 1393 ] [ 20:23 ] [ Masoud.F ]

ششمین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال(جوانان 2020) با حضور  18 بازیکن در  اصفهان برگزار شد.

 

securedownload 8

 

فدراسیون بکستبال در جریان مسابقات قهرمان کشوری رده مینی بسکتبال  بازیکنان  مستعد و توانمندی را که به لحاظ فیزیکی و فنی  از قابلیت بالایی برخوردارند شناسایی  نموده تا در غالب اردوهای ملی تحت آموزش آکادمیک بسکتبال قرار گیرند.

40 بازیکن منتخب مسابقات قهرمان کشوری جهت شرکت در اردو های مینی بسکتبال  برای تشکیل تیم ملی جوانان 2020 دعوت شده اند که در غالب دو تیم جنوب و شمال تمرینات خود را زیر نظر مربیان پیگیری می نمایند.

تا کنون استان های مازندران،هرمزگان و اصفهان در این شش مرحله از اردوی تیم ملی مینی بسکتبال(جوانان 2020) میزبان بوده اند.

آخرین اردوی برگزار شده با حضور 18 بازیکن در غالب تیم ملی مینی بسکتبال جنوب  در اصفهان انجام گرفت.

securedownload   

securedownload 1

securedownload 3

securedownload 2

securedownload 6

securedownload 4

securedownload 5

securedownload 9

securedownload 7


برچسب‌ها: اخبار فدراسیون,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:35 ] [ Masoud.F ]

DVD کلینیک مربیگری بین المللی  آماده تحویل به کلیه مربیان تیم های ملی و استان ها است.

 

ARM FED

 

کمیته مربیان فدراسیون بسکتبال جهت مربیان فعال سراسر کشور که امکان حضور در کلینیک بین المللی مربیگری را نداشتند ،تمامیه جلسات تدریس شده توسط پروفسور نناد ترونیک را در غالب یک DVD اموزشی تهیه نموده اند تا در اختیار مربیان قرار داده شود،در همین راستا به اطلاع می رساند DVD کلینیک مربیگری بین المللی  آماده تحویل به کلیه مربیان تیم های ملی و استان ها است.

در صورت تمایل به دریافت DVD های مذکور،علاقمندان می توانند مبلغ 200.000 معادل دویست هزار ریال  به شماره حساب   1437079938 جام بانک ملت به نام خزانه داری فدراسیون بسکتبال واریز و فیش مربوطه را جهت تحویل به کمیته مربیان ارائه نمایند.

بدیهی است DVD  های فوق الذکر جهت مربیان تیم های ملی که در حال حاضر با این فدراسیون همکاری دارند رایگان می باشد.


برچسب‌ها: مربیان,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:34 ] [ Masoud.F ]


برچسب‌ها: NBA,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:30 ] [ Masoud.F ]

اصفهان - ایرنا - مرکز آموزش خانه بسکتبال اصفهان روز پنجشنبه در آیینی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کلنگ زنی شد.

 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، این مرکز آموزشی با همت « حاج محمد لبافان » یکی از خیران اصفهانی ساخته خواهد شد.

در آیین کلنگ زنی احداث مرکز آموزش بسکتبال اصفهان، « علی لبافان » به نمایندگی از پدرش « حاج محمد لبافان » با گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: آنان که سعادت انفاق را خدا نصیبشان نموده باید شادمان باشند.

سلامتیان رییس مجمع خیرین ورزشیار استان اصفهان نیز از محمد لبافان به عنوان یکی از اعضای فعال هیات مدیره مجمع نام برد و تامین و سلامت و نشاط جسمانی جوانان را از دغدغه های وی عنوان کرد.

وی افزود: ساخت دو مدرسه و یک مجموعه ورزش می تواند باقیات الصالحات برای این خیر اصفهانی باشد.

« محمد سلطان حسینی » مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت: عمل خیر توفیق الهی است که شامل همه نمی شود.

وی افزود: اصفهان در کار خیر پیشقدم و سرآمد است و خیران اصفهانی در زمینه توسعه اماکن ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در کشور پیشرو هستند.

مرکز آموزش بسکتبال اصفهان در زمینی به مساحت 320 متر مربع و در جنب خانه بسکتبال این استان احداث خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبارشهرستانها ، اخبارهیثت های بسکتبال ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:28 ] [ Masoud.F ]
گرگان - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: کسانی که خود را مدعی دلسوزی برای بسکتبال گرگان می دانند تا بازگشت تیم صبر می کردند و پس از شنیده صحبت های ما به اظهارنظر می پرداختند.

اسدالله کبیر عضو شورای شهر گرگان

«اسدالله کبیر» در گفتگو با خبرنگار مهر پس از شکست تیم شهرداری گرگان در هفته شانزدهم مسابقات گفت: قبول دارم که همه انتظار داشتند ما برنده شویم اما شرایط بازی ها طوری رقم خورد که نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم.

کبیر ابتدا به خستگی بازیکنان برای رسیدن به محل بازی اشاره کرد و گفت: ما بعد از بازی روز پنجشنبه مقابل ثامن مشهد در گرگان تنها یک روز استراحت کرده بودیم و پس از یک جلسه تمرین در روز شنبه راهی آبادان شدیم.

وی افزود: پرواز ما از تهران به آبادان ۲ و نیم ساعت تاخیر داشت و پس از آن به شهر ماهشهر رفتیم. در ماهشهر زمانی برای تمرین نداشتیم و پس از استراحت برای بازی راهی سالن مسابقه شدیم.

وی به آسیب دیدگی و در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان اشاره و اظهار کرد: بابک نظافت به خاطر پارگی همسترینگ و مجتبی بنی عقیل به دلیل پارگی رباط صلیبی و هادی دهقان همراه تیم به ماهشهر نیامده بودند. در روز بازی دست بنی کوچویی مو برداشته بود و وی نتوانست بازی کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه عملاً با ۸ بازیکن جلوی تیم ماهشهر بازی کردیم ادامه داد: کامیار صادق زاده هم بیمار شد و بیش از ده دقیقه بازی نکرد. هومن رضایی از ناحیه گردن دچار مشکل شد و فقط چندثانیه در میدان بود. اینها نفراتی بودند که رویشان حساب باز کرده بودیم اما دست ما را در پوست گردو گذاشتند.

کبیر درباره تیم حریف نیز گفت: صنایع پتروشیمی در نیم فصل ۳ بازیکن کمکی گرفت و این افراد بازی بسیار خوبی جلوی ما انجام دادند. بازیکنانی که جذب صنایع شدند سال گذشته در سوپرلیگ بازی می کردند.

وی با انتقاد از عملکرد داوران اظهار کرد: به اعتقاد من قضاوت داوران ناعادلانه بود و ما چوب بی عدالتی داوران را خوردیم.

وی ادامه داد: چنانچه داوران بهتر قضاوت می کردند ما شانس پیروزی برابر صنایع را داشتیم. از قضاوت داوران به فدراسیون بسکتبال شکایت کرده ایم و منتظر جواب کمیته داوران هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه هنوز برای رسیدن به مرحله بعدی شانس داریم تصریح کرد: بهتر بود کسانی که خود را مدعی دلسوزی برای بسکتبال گرگان می دانند تا بازگشت تیم صبر می کردند و پس از شنیده صحبت های ما به اظهارنظر می پرداختند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته شانزدهم مسابقات سوپرلیگ ملی بسکتبال روز دوشنبه با نتیجه ۷۵ بر ۷۲ مغلوب تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر شد و تا پایان هفته هفدهم، با ۱۹ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:27 ] [ Masoud.F ]
رقابت‌های لیگ بسکتبال چین با شکست یاران کامرانی در غیاب وی و پیروزی تیم حدادی همراه بود.
 
به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، تیم بسکتبال تنگ شی که مهدی کامرانی، گارد راس تیم ملی ایران را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، مقابل شانگهای به میدان رفت و در نهایت 107 بر 97 بازی را واگذار کرد.
 
در دیگر بازی کینگ دائو که از وجود حامد حدادی بهره می‌برد، مقابل شاندونگ به میدان رفت که این بازی با برتری 108 بر 91 یاران حدادی همراه بود.
 
حدادی در این بازی 42 دقیقه در میدان حاضر شد که در این مدت 22 امتیاز، 19 ریباند، 6 پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و 3 بلاک شات داشت.

برچسب‌ها: آسیا ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:27 ] [ Masoud.F ]

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: درست است که بازی با مهرام حساسیت زیادی دارد، اما این موضوع نباید باعث حاشیه شود.

خبرگزاری فارس: حساس بودن بازی با مهرام نباید باعث حاشیه شود/ جو خوبی در دانشگاه آزاد حاکم است

روزبه ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار دانشگاه آزاد و مهرام اظهار داشت: مسلما بازی حساسی برای هر دو تیم است. هم ما و هم مهرام برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم. بازی‌های دو تیم همیشه حساسیت خاصی داشته و فردا هم همین حساسیت وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار رفت، گفت: درست است ما آن بازی را از مهرام برده‌ایم، اما اصلا به آن مسابقه فکر نمی‌کنیم و برای ما تمام شده است. لیگ برتر بالا و پایین زیادی دارد و شاید 10 بار جایگاهتان تغییر کند، مهم این است که بتوانید در طول فصل روند رو به رشدی را داشته باشید.

ارغوان ادامه داد: حساسیت بازی کاملا مشخص است، اما این موضوع نباید باعث شود که بازی به حاشیه کشیده شود. همه ما برای پیشرفت بسکتبال کشور تلاش می‌کنیم و انجام بازی جوانمردانه بسیار مهمتر از برد و باخت است.

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با بیان اینکه کادر فنی به خوبی تیم را هدایت می‌کند، گفت: هدف ما مشخص است و باید تا آخر به خوبی ادامه دهیم. از ابتدا که تمرینات تیم آغاز شد تلاش‌های برای این بوده است که تیم به قهرمانی برسد و با جو خوبی که در تیم حاکم این موضوع اصلا دور از دسترس نیست. حسن بزرگی که تیم ما دارد این است که هیچ حاشیه ای وجود دارد و در آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم.

ارغوان در پایان تاکید کرد: راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید در هر بازی بهتر از قبل باشیم. در لیگ حرفه‌ای شرایط سخت تر می‌شود و باید برای آن رقابت‌ها خودمان را آماده کنیم.

دیدار دانشگاه آزاد و مهرام در هفته شانزدهم جام ملی بسکتبال فردا پنجشنبه در سالن حکیمیه و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

در حال حاضر مهرام صدرنشین است و  دانشگاه آزاد در رده دوم قرار دارد.

به گزارش فارس، طبق برنامه ریزی، لیگ بسکتبال امسال به دو مرحله یعنی لیگ ملی و لیگ حرفه‌ای تقسیم شده است.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:26 ] [ Masoud.F ]

مدیران وزارت ورزش و جوانان جهت بازدید از فدراسیون بسکتبال در دفتر فدراسیون حضور یافتند.

 

8234

 

آقای گواری مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی به همراه آقای سیروس احمدی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد،آقای پارسا مدیر کل دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایر و آقای علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی ظهر امروز (سه شنبه 16 دی ماه) جهت دیدار با آقای دولو  سرپرست فدراسیون بسکتبال در دفتر فدراسیون حضور یافتند.

آقای دولو در این نشست که چند ساعت به طول انجامید در خصوص برنامه های آتی و در حال انجام فدراسیون بسکتبال توضیحات کامل را شرح دادند.بعد از پایان جلسه،مدیران محترم وزارت ورزش و جوانان جهت آشنایی با روند انجام امور ضمن بازدید از کلیه بخش های فدراسیون بسکتبال دیداری هم با کارمندان داشتند.


برچسب‌ها: اخبارفدراسیون ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:23 ] [ Masoud.F ]

شیراز- ایرنا- مربی تیم فارس گفت : تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان این استان در مسابقات لیگ دسته یک کشور مقام سوم را به خود اختصاص داد.

 

حسن پالار چهار شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت : دراین مسابقات که با شرکت هفت تیم در تهران برگزار شد تیم های شهرداری تبریزو آلومینیوم هرمزگان به ترتیب اول و دوم شدند.

وی افزود:دو تیم اول و دوم به لیگ برترصعود کردند و تیم فارس هم در حالی که چند بازیکن خود رابه همراه نداشت با بدشانسی مواجه شد و در عین شایستگی نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

غلامحسین نعمت اللهی، مجید تبسم ، محمدرضا میرزایی ، کیومرث امیدی ، عبدالله گلکاری ، حسن هوشیار ، قاسم کوشانی مقدم ، جعفر خاکسار، محمد جواد بزازی ، عبدالمحمد غضنفری ، حجت الله عباسی ، کلانتر سعادتی اعضای تیم فارس را تشکیل می دادند و علی محمد عباسی سرپرست تیم بود.


برچسب‌ها: جانبازان ومعلولین ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:23 ] [ Masoud.F ]

متاسفانه با خبر شدیم برادران نجفی در غم از دست دادن پدر گامیشان به سوگ نشسته اند آرازبسکت این مصیبت وارده را به ایشان و خانواده گرامیشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات معنوی و برای باز ماندگان صبر جزیل از خداوند منان خواستار است.

[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:22 ] [ Masoud.F ]

ملی‌پوش بسکتبال ایران که در لیگ چین بازی می‌کند، از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش بسکتبال ایران در لیگ چین مصدوم شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی کامرانی که این فصل در لیگ بسکتبال چین و تیم تنگ شی بازی می‌کند، در بازی آخر تیمش دچار مصدومیت شد. مصدومیت وی از ناحیه مچ پا است و وی نمی تواند در بازی امروز تیمش را همراهی کند. کامرانی یک بار هم در اتبدیا فصل مصدوم شده بود که چندان جدی نبود.


برچسب‌ها: آسیا ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:21 ] [ Masoud.F ]

دور برگشت مرحله پلی‌آف سوپرلیگ A بسکتبال بانوان روز جمعه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دور برگشت مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان روز جمعه با برگزاری 4 دیدار در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

دور رفت این مسابقات 4 دی برگزار شد و تیم‌های گاز، آرارات، شهرداری بندرعباس و ذوب‌آهن مقابل حریفانشان پیروز شدند و باید دید در دور برگشت چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. 4 تیم برتر راهی دور بعد خواهند شد.

برنامه کامل به شرح زیر است:

* شهدای فاو گرگان - شهرداری بندرعباس

* ذوب‌آهن - استیل البرز

* کوشا سبلان تهران - آرارات تهران

* خانه بسکتبال مشهد - گاز تهران


برچسب‌ها: بانوان ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:20 ] [ Masoud.F ]
مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای بسکتبال حرفه‌ای NBA با وجود برخورداری از ستاره فرانسوی در ترکیب خود پانزدهمین باخت فصل را تجربه کرد.
بسکتبال NBA

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز بامداد امروز چهارشنبه در جدال خانگی برابر دیترویت پیستونز شکست نزدیک 105 بر 104 را متحمل شد. پانزدهمین باخت فصل مدافع قهرمانی رقابتهای NBA در حالی رقم خورد که "تونی پارکر" فرانسوی که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته در این بازی به میدان رفت ولی نتوانست بیشتر از 12 دقیقه دوام بیاورد و تنها 3 امتیاز کسب کرد. "مانو جینوبیلی" و "تیم دانکن" نیز نتوانستند مانع شکست تیم خود شوند.

در دیگر بازی برگزار شده تیم میلواکی باکس برابر مهمان خود فینیکس سانز 102 بر 96 شکست خورد.


برچسب‌ها: NBA ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:20 ] [ Masoud.F ]

فدراسیون بسکتبال در خصوص  نحوه به کارگیری داوران در امر قضاوت مسابقات کشور اطلاعیه زیر را صادر نمود.

etelaeye

فدراسیون بسکتبال در اطلاعیه خطاب به داوران اعلام نمود،اجرای مسابقات و به کارگیری داوران استان ها به عهده هیئت بسکتبال استان مربوطه می باشد در همین راستا در صورتیکه داوران با هیئت بسکتبال استان خود همکاری ننمایند و چنانچه این مسئله کتبا به فدراسیون بسکتبال انعکاس یابد،کمیته داوران پس از بررسی موضوع،از داورانی که به هر نحو حاضر به همکاری با استان خود نمی باشند  در امر قضاوت مسابقات (قهرمانی کشور،زیر گروه،دسته دو،یک و لیگ برتر) استفاده نخواهد کرد و بکارگیری مجدد آن داور منوط به رضایت هیئت بسکتبال آن استان می باشد.


برچسب‌ها: داوری ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:20 ] [ Masoud.F ]

پیشکسوت بسکتبال ایران پاسخ صحبت های محمود مشحون را داد و از صدور مجوز برای او گلایه کرد.

حسن میرزاآقابیگ در گفت و گو با ایسنا درباره انتخابات پرحاشیه هیات بسکتبال تهران صحبت کرد و گفت: انتخابات هیات تهران در شرایطی برگزار شده که سلسله مراتب اداری بر اساس ثبت نام نامزدها و تایید صلاحیت ها از اداره کل در زمان حضور خود آقای مشحون انجام شده است. ما در زمان حضور آقای مشحون چندبار درخواست کردیم تا انتخابات برگزار شود و هر دفعه به نوعی اجازه نداد این اتفاق بیفتد. آقای دولو به عنوان سرپرست فدراسیون قبول کردند انتخابات برگزار شود و چندین مکاتبه با مسوولان وزارت ورزش داشتیم و بالاخره انتخابات برگزار شد.

 http://www.rugbyiran.ir/www/photonews/11%5B1%5D.jpg

او ادامه داد: طبق استعلامی هم که از وزارت ورزش داشتیم نامزدهایی که در مجمع قبلی حاضر نبودند انصراف داده تلقی شدند و نمی توانستند در این مجمع حاضر شوند. به نامزدها اعلام کردیم و دو نفر از این دوستان در جلسه حاضر نشدند و تنها یک نفر توسط اعضای قبلی مجمع برای حضور در انتخابات آمد که طبق قانون از حضور او جلوگیری شد و هیچ تخلفی انجام نشده است. هم اکنون هم آقای کرمی به عنوان رییس هیات انتخاب شده است.

پیشکسوت بسکتبال ایران با اشاره به حضور پسرش در این انتخابات گفت: صحبتی بود مبنی بر اینکه چرا پسر من برای هیات نامزد شده است. او در زمان خود آقای مشحون ثبت نام کرده و قرار بود در انتخابات شرکت کند اما با مشورت هایی که داشت اعلام کرد که آقای کرمی از نظر مدیریتی اصلح است و انصراف داد.

آقابیگ درباره تغییرات در اعضای مجمع اعلام کرد: اعضایی که در این مجمع حضور داشتند را با اعضای گذشته مقایسه کنید اگر از نظر تجربه و کارآمدی کمتر از اعضای قبلی بودند حرف دوستان قبول است. آقای مشحون در گفت و گویی که داشته اعلام کرده که مجمع غیر قانونی بوده اما من پاسخ می دهم که همان مرجعی که شما را برای حضور در انتخابات فدراسیون به طور غیرقانونی ثبت نام کرد بر این انتخابات نظارت داشت. مگر آقای مشحون در زمان ثبت نامش نباید مدارکی برای موضوع بازنشستگی‌اش ارائه می داد؟ پس چطور ثبت نام کرد؟

او افزود: درباره تغییرات اعضا ابتدا آقای هاشمی به عنوان نماینده مربیان بود که در مجمع بعدی به دلیل جلسه کمیته انضباطی فدراسیون آقای گل محمدی معرفی شدند که برای خانواده بسکتبال فردی شناخته شده است. درباره بازیکنان نیز به این دلیل که آقای هنریک درغوکاسیان نامزد بودند ما بازیکنی انتخاب کردیم که از دوستان ارامنه باشد و نماینده ای در مجمع داشته باشند. در این مجمع هم سعید داورپناه حضور داشت. ما در تیم ملی چند بازیکن با تجربه تهرانی داشتیم؟ داورپناه جزو ملی‌پوشان با تجربه است. خیلی ها گفتند چرا صمد نیکخواه بهرامی نبود که دلیلش حضور او در تیم پتروشیمی است. او بازیکن این تیم است و بازیکن تیم تهرانی نیست. دوستان اعضای قبلی مجمع انتخاباتی را به یاد بیاورند و ببینند چه کسانی در بین اعضا بودند.

 

آقابیگ همچنین گفت: انتخابات هیات ها در اختیار اداره کل ورزش و جوانان است. نفرات مجمع انتخاب می شوند و لیستشان به فدراسیون ارسال می شود. اگر فدراسیون نظر دیگری داشت وزارت ورزش به عنوان حکم تصمیم نهایی را می گیرد. من برای آقای مشحون به عنوان بزرگ خانواده متاسف هستم که چنین موضوع هایی را بیان می کند. فراموش کرده اند که در زمان خودشان آقای قائمیان بعد از زمان ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات هیات ثبت نام کردند. البته این موضوع را برای آقای کرمی نیز مطرح کردند که حراست وارد عمل شد و استعلام گرفت و دیدیم که این موضوع درست نیست. حتی یک بار آقای کرمی به همراه آقای نژاد فلاح با آقای مشحون جلسه ای نیز داشته اند.

او افزود: از طرف دیگر تخلف آقای مشحون از این بیشتر که هم رییس فدراسیون بود و هم سرپرست هیات؟ این خودش یک تخلف است. متاسفانه آقای مشحون که من خودم با او اختلاف سلیقه دارم هنوز که هنوز است تنها دغدغه اش سالن بسکتبال در تهران است اما دیگر نامزدهای انتخاباتی به دنبال جهانی کردن بسکتبال ایران هستند. این آقا سه دوره رییس فدراسیون بوده و هنوز در اندیشه یک سالن است. دغدغه رییس فدراسیون تنها پایتخت است که استان‌هایی چون کرمان،‌کرمانشاه و آذربایجان‌ها فراموش شده‌اند.

 1411898915664_Hamid Forootan-14.jpg

آقابیگ بیان کرد: خدا را شکر تا امروز هرجا که به کشورم خدمت کرده ام جایگاهی بالاتر از آقای مشحون داشته ام. مدرک تحصیلی و سابقه مدریت من نیز مشخص است. او که می گفت نمی خواهد بازگردد پس چرا انقدر به دنبال مجوزش بود؟ با این حال من فرزند انقلاب هستم و هرکس از دولت تدبیر و امید مجوز بگیرد برای من قابل احترام است. هر کس هم که توسط مجمع انتخاب شود برایم قابل احترام است. با این حال آقای مشحون 13 سال تلاش کرد من را حذف کند اما آقابیگ حذف نمی شود. او نمی تواند من را حذف کند.

کارشناس بسکتبال ایران به ایسنا گفت: در زمان مدیریت با درایت آقای غضنفری در هیات تهران بودم و همه از فعالیت های من خبر دارند. در آن زمان تیم از تهران به تورنمنت های خارجی اعزام می کردیم اما اکنون وضعیت لیگ ما به گونه ای شده که سه ستاره تیم ملی به لیگ چین رفته اند؛ لیگ کشوری که سال آینده باید برای کسب سهمیه المپیک با آنها رقابت کنیم. امروز به واسطه ندانم کاری فدراسیون وضعیت لیگ ما به این شکل است که 9 تیم با شرایط کنونی در آن حضور دارند.

او افزود: متاسفانه آقای مشحون حرف هایی زده که در شان بسکتبال ایران نیست. مطمئن باشید هر 15 نامزد دیگر انتخابات هرچه نیاز بسکتبال باشد را تمکین کرده و فراهم می کنند اما آقای مشحون هنوز بعد از 20 سال ریاست در بسکتبال به دنبال سالن است؛ سالنی که در زمان ریاست آقای مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی قرار بود زمینش در کنار زمین هندبال در باشگاه انقلاب داده شود اما با لطف دوستان این اتفاق نیفتاد. اکنون هم سالن های زیادی در تهران داریم که می شود از آنها استفاده کرد اما عدم استفاده از آنها هم دلایل پشت پرده دارد.

آقابیگ با گلایه از صدور مجوز برای مشحون گفت: من گلایه دارم که چرا این اتفاق افتاده است؟ مگر عمر مدیریتی چقدر است؟ چند مدیر در بسکتبال باید بسوزد تا محمود مشحون حفظ شود؟ نسل طلایی بسکتبال ایران ساخته دست آقای غضنفری، سعید فتحی و امثال من است اما آقای مشحون چه جایگزینی برای این نسل ساخته است؟ اگر کامرانی،‌ صمد و حدادی در تیم ملی نباشند به چهار تیم نخست آسیا می رسیم؟ حامد حدادی نباشد روی سکو می‌رویم؟ با این حال مطمئن باشید همه نامزدهای انتخاباتی جز محمود مشحون می توانند با برنامه های خوبی که دارند بسکتبال را به روزهای اوجش برگردانند. متاسفانه مدیریت بسکتبال در این سال‌ها "تفرقه بینداز و ریاست کن" بوده و کسی به دنبال رشد این رشته نبوده است.

[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:19 ] [ Masoud.F ]

تهران - ایرنا - مسابقات بسکتبال لیگ حرفه ای آمریکا موسوم به ان.بی.ای امروز (دوشنبه) با 9 دیدار پیگیری شد و در یکی از آنها تیم اورلاندو مجیک با 8 امتیاز اختلاف مغلوب فیلادلفیا سونتی سیکس ایرز شد.

 

به گزارش ایرنا از سایت ان.بی.ای، تیم تورنتو رپتورز کماکان در کنفرانس شرق با 22پیروزی و 6 شکست صدرنشین است و گلدن استیت واریرز در کنفرانس غرب با 22 پیروزی و 3 شکست در صدر جدول قرار دارد.



نتایج دیدارهای امروز به شرح زیر است:





نیویورک کنیکس 108 - تورنتو رپتورز 118



ممفیس گریزلیرز 91 - کلیولند کاوالیرز 105



لس آنجلس لیکرز 101 - ساکرامنتو کینگز 108



دیترویت پیستونز 105 - بروکلین نتس 110



بوستون سلتیکس 84 - میامی هیت 100



فیلادلفیا سونتی سیکس ایرز 96 - اورلاندو مجیک 88



فینیکس سانز 84 - واشنگتن ویزاردز 92



ایندیانا پیسرز 100 - مینسوتا تیمبرولوز 96



نیواورلئانز پلیکانز 101 - اوکلاهما سیتی تاندر 99



این رقابت ها امشب (دوشنبه) با 7 دیدار پیگیری خواهد شد.


برچسب‌ها: NBA ,
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 21:37 ] [ Masoud.F ]

را گرفتند

تهران / واحد مرکزی خبر / ورزشی 1393/09/29
دور گروهی نخست بسکتبال قهرمانی باشگاه های اروپا - یورولیگ دیشب به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اختصاصی مسابقات ، نتایج هفته دهم این رقابت ها به شرح زیر است :
** گروه یک :
رئال مادرید 90 - 70 آنادولو افس پیلسن ترکیه
نیژنی نووگراد روسیه 78 - 74 یونیکس قازان روسیه
ژالگیریس لیتوانی 80 - 79 دینامو ساساری ایتالیا
- در گروه یک رئال مادرید با 18 ، آنادولو با 16 ، ژالگیریس و نیژنی نووگراد با 15 امتیاز در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند و صعود کردند.تیم های یونیکس قازان با 15 و دینامو ساساری با 11 امتیاز حذف شدند.
** گروه دو :
زسکامسکو روسیه 88 - 56 لیموژ فرانسه
مکابی رژیم صهیونیستی 81 - 73 اونیکاخا مالاگا اسپانیا
آلبا برلین آلمان 67 - 70 سده ویتا کرواسی
- در گروه دو زسکامسکو با 20 ، مکابی با 17 و اونیکاخا و آلبا برلین با 14 امتیاز اول تا چهارم شدند و مجوز صعود را کسب کردند.تیم های سده ویتا با 13 و لیموژ با 12 امتیاز حذف شدند.
** گروه سه :
توروف لهستان 96 - 101 امپوریو آرمانی میلان ایتالیا
فنرباغچه اولکر ترکیه 87 - 81 بایرن مونیخ آلمان
پاناتینایکو یونان 67 - 80 بارسلونا
- تیم های بارسلونا با 19 ، فنرباغچه با 18 ، پاناتینایکو و میلان با 15 امتیاز اول تا چهارم شدند و مجوز صعود گرفتند.دو تیم بایرن مونیخ با 12 و توروف با 11 امتیاز حذف شدند.
** گروه 4 :
والنسیا بسکت اسپانیا 103 - 65 - نپتوناس لیتوانی
گالاتاسرای ترکیه 79 - 74 المپیاکو یونان
ستاره سرخ بلگراد صربستان 90 - 82 لابورال کوتشا اسپانیا
- المپیاکو با 18 و ستاره سرخ بلگراد با 16 و لابورال کوتشا با 15 و گالاتاسرای با 14 امتیاز اول تا چهارم شدند و مجوز صعود را به دست آوردند.تیم های نپتوناس با 14 و والنسیا با 13 امتیاز حذف شدند.

برچسب‌ها: اروپا,
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 21:37 ] [ Masoud.F ]

تماشاگران تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دلیل تخلف از حضور در بازی مقابل مهرام محروم شدند.

خبرگزاری فارس: محرومیت تماشاگران گرگانی در دیدار با مهرام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در ابتدای فصل به دلیل تخلف تماشاگران خود از سوی کمیته انضباطی به صورت تعلیقی محروم شده بود، پس از حواشی ای که در دیدار با نفت آبادان رخ داد، مقابل مهرام محروم خواهند بود.

تماشاگران گرگانی در بازی مقابل نفت علیه داور شعار دادند که داور مسابقه برای دقایقی بازی را متوقف کرد.

دیدار شهرداری گرگان و مهرام در هفته دوازدهم جام ملی بسکتبال روز پنجشنبه هفته جاری در گرگان برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 21:36 ] [ Masoud.F ]

رقابت‌هاي ليگ بسکبال چين با برتري کينگ‌دائو و شکست دوباره ياران کامراني و کاظمي همراه بود.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال چین در حالی برگزار شد که تیم های چونگ، پینگ، کینگ‌دائو و تنگ شی با در اختیار داشتن بازیکنان ایرانی خود به مصاف حریفان رفتند.

کینگ دائو در حضور 37 دقیقه ای حامد حدادی به مصاف دانگوآن رفت که 112 بر 96 به برتری رسید و شانزدهمین برد خود را جشن گرفت. حدادی در این مدت 24 امتیاز، 10 ریباند و 2 بلاک شات داشت.

تنگ شی که مهدی کامرانی را تنها 14 دقیقه و 5 ثانیه در اختیار داشت، 122 بر 101 مغلوب فوشان شد. کامرانی در مدت زمانی که در میدان حضور داشت 6 امتیاز، یک ریباند، یک پاس و یک توپ ربایی و داشت.

ارسلان کاظمی هم که در تیم چونگ‌کینگ حضور دارد، 41 دقیقه در ترکیب تمیش مقابل لیونینگ، صدرنشین لیگ چین به میدان رفت که در نهایت یاران کاظمی 127 بر 102 نتیجه را واگذار کردند. کاظمی در این بازی 14 امتیاز، 12 ریباند، 7 پاس، 2 توپ ربایی و یک بلاک شات داشت.

برچسب‌ها: آسیا,
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 21:36 ] [ Masoud.F ]

هیئت بسکتبال استان تهران با توجه به احترامی که برای جامعه فهیم و آگاه بسکتبال این استان قائل است بر خود واجب می داند در خصوص لغو مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بسکتبال این استان مواردی را بازگو نماید تا ضمن شفاف سازی و آگاهی اذهان عمومی در نهایت  قضاوت را بر عهده جامعه فهیم بسکتبال واگذار نماید.
اولین موضوعی که در خصوص انتخابات ریاست این هیئت مطرح شد نحوه چیدمان اعضاء مجمع بود که بر اساس قانون می بایست با هماهنگی هیئت استان انجام می گرفت اما اداره کل استان تهران خود شخصا وارد عمل شد و اعضاء مجمع را تعیین نمود  و سپس روز شنبه مورخ 93.9.15 به صورت تلفنی به هیئت اعلام نمود که روز سه شنبه مورخ 93.9.25   مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد  که این امر با مخالفت مسوولان هیئت بسکتبال استان تهران روبه رو شد این اولین موضوعی بود که موجه بودن این مجمع انتخاباتی را زیر سوال می برد .مخالفت هیئت استان با نحوه چینش اعضاء باعث شد تا در خصوص تغییر زمان برگزاری مجمع و لیست نفرات تعیین شده هیچ گونه اطلاعاتی در اختیار هیئت استان قرار نگیرد و  اطلاع رسانی  به اعضا انتخاب شده از طریق اداره کل استان تهران صورت گرفت با این تفاسیر به دلیل عدم آگاهی هیئت بسکتبال تهران از زمان برگزاری و نفرات انتخاب شده  هیچ مسئولیتی در خصوص اطلاع رسانی بر عهده هیئت استان وارد نمی باشد.
اما با لغو مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان تهران که در خبرگزاری ها به طور شفاف به ان پرداخته شده است متاسفانه از سوی اداره کل استان تهران عدم اطلاع رسانی هیئت بسکتبال ،عامل اصلی عدم حضور اعضاء مجمع عنوان شد.
در این خصوص برای مسولان هیئت بسکتبال این سوال مطرح است زمانی که اعضاء و تغییرزمان برگزاری مجمع به هیئت اطلاع داده نشده اطلاع رسانی از چه طریق و برای چه کسانی باید صورت می گرفته است که حال عنوان می شود کوتاهی از سوی مسئولان هیئت می باشد.
 موارد عنوان شده مسائلی بودن که لازم بود در خصوص آن ها اطلاع رسانی شود تا جامعه بزرگ بسکتبال با بینش و آگاهی بتواند قضاوت عادلانه ای از رخدادهای اخیر داشته باشد.
هیئت بسکتبال استان تهران که هدفی جزء خدمت گزاری به جامعه لایق بسکتبال ندارد در خصوص تمام اتفاقات رخ داده خداوند عادل را قاضی  قرار می دهد و با تکیه بر قدرت نامتنهایی پروردگار ،امید به اجرای حق و عدالت دارد تا هر آنچه که به خیر و صلاح جامعه بسکتبال استان تهران است اتفاق بیافتد.
در پایان نیز فقط به این چند جمله بسنده می کنیم که خدمت به خلق بزرگترین موهبتی است که پروردگار به بندگان صادقش اعطا فرموده و صداقت و راستی کلید موفقیت است و هیچ قدرتی پایدار نیست مگر متکی به عدالت باشد.

برچسب‌ها: اخبارهیثت های بسکتبال ,
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 21:35 ] [ Masoud.F ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 178450
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

Alternative content






Powered by WebGozar