مرحله نيمه‌نهايي دو کنفرانس شرق و غرب ليگ بسکتبال حرفه‌اي آمريکا (NBA)، بامداد امروز با دو مسابقه آغاز شد که اينديانا و اوکلاهوماسيتي برابر حريفان خود تن به شکست داد. اينديانا که به عنوان تيم نخست کنفرانس شرق به اين مرحله رسيده برابر واشينگتن به ميدان رفت و با نتيجه 102 بر 96 تن به شکست داد.

به نقل از ايسنا، اوکلاهوماسيتي تيم دوم کنفرانس غرب نيز در مرحله نيمه‌نهايي به مصاف لس‌آنجلس کليپرز رفت که در اولين ديدار با نتيجه 122 بر 105 مغلوب شد. در اين مسابقه کريس پائول گارد راس کليپرز با کسب 32 امتياز، 2 ريباند و 10 پاس منجربه گل بهترين بازيکن ميدان بود. در اوکلاهوما نيز راسل وست بروک با 29 امتياز، 4 ريباند و 4 پاس بهترين بازيکن تيمش بود.


برچسب‌ها: NBA,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:12 ] [ Masoud.F ]

فينال سوم ليگ برتر بسکتبال ايران در سالن آزادي برگزار شد که مهرام با نتيجه 85 بر 78 پتروشيمي را شکست داد تا اين تيم جنوبي نخستين باختش در اين فصل ليگ را تجربه کند. حامد حدادي سنتر مهرام در اين مسابقه بهترين بازيکن بود و نقش بسيار زيادي در برد تيمش ايفا کرد. او با کسب 29 امتياز و انجام 21 ريباند بهترين بازيکن ميدان بود.

بهترين‌هاي مهرام از نظر آماري:

حامد حدادي: 29 امتياز، 21 ريباند، 1 توپ ربايي، 7 بلاک شات و تاثيرگذاري 48


صمد نيکخواه بهرامي: 23 امتياز، 3 ريباند، 2 پاس منجربه گل، 1 توپ ربايي و تاثيرگذاري 6

بهترين‌هاي پتروشيمي از نظر آماري:

جاناتان گيبسون: 29 امتياز، 4 ريباند، 1 پاس منجربه گل، 1 توپ ربايي، 1 بلاک شات و تاثيرگذاري 12

حامد آفاق: 19 امتياز، 7 ريباند، 1 پاس منجربه گل، 2 توپ ربايي و تاثيرگذاري 16

 


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:11 ] [ Masoud.F ]

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در بازی مهرام و پتروشیمی اظهار داشت: چندین سال است که ما لیگ بسکتبال برگزار می‌کنیم، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده بود که تماشاگران به سمت یکدیگر اشیا پرتاب کنند. صحنه‌های تاسف باری بود که رقم خورد و شرمنده شدیم.

وی ادامه داد: باید متاسف شویم که این صحنه‌ها در حضور سجادی معاون وزیر ورزش رقم خورد و برای خود من مایه شرمندگی بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود چینش اشتباه تماشاگران دو تیم در سالن عامل اصلی درگیری بود، گفت: ما تماشاگران پتروشیمی را در گوشه ای از سالن قرار داریم و پایین آنها تماشاگران معمولی بودند که طرفدار هیچ کدام از تیم‌ها نبودند. در نیمه دوم بود که تماشاگران مهرام هم به جمع آنها اضافه شدند و ما به هیج وجه تصور نمی‌کردیم چنین اتفاقی بیفتد.

وی در مورد اینکه چرا به دلیل حساسیت بازی از ماموران نیروی انتظامی در سالن حضور نداشتند، گفت: من اعتقاد ندارم که نیروی انتظامی وارد محیط ورزش و سالن شود، چون ورزش و آن هم بسکتبال محیطی است که باید جوانمردی‌ها به نمایش دربیاید، نه اینکه زد و خوردی صورت بگیرد. در دیدار فینال غرب‌آسیا بین مهرام و لبنان هم با وجود اینکه 4 هزار تماشاگر در سالن بودند، اجازه ندادیم نیروی انتظامی وارد سالن شود.

خبرگزاری فارس: اتفاقات دیدار مهرام و پتروشیمی غیرقابل تصور بود/اعتقادی به حضور پلیس در سالن ندارم

مشحون در مورد اینکه  پس از مجروح شدن چند تماشاگر، آمبولانس سالن نتوانست به آنها خدمت رسانی کند و برخی می‌گفتند راننده ندارد، گفت: این طور نیست، آمبولانس در اختیار بود، اما پزشکان گفتند که با خودروی شخصی آنها را به بیمارستان می‌بریم و نیازی به آمبولانس نیست.

وی در خصوص نحوه برگزاری بازی‌های باقی مانده گفت: تمام بازی‌ها طبق برنامه برگزار می‌شود و تنها برای اتفاقات بازی روز گذشته تصمیم گیری خواهیم کرد.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:11 ] [ Masoud.F ]

سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا در گزارشی به پیروزی مهرام برابر پتروشیمی با حمایت تماشاگران پرتعدادش پرداخته است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت کنفدراسیون بسکتبال آسیا در گزارشی به فینال سوم لیگ برتر بسکتبال ایران اشاره کرده و از پیروزی مهرام با حضور تماشاگرانش نوشته است. در این گزارش آمده است:

 

"تیم بسکتبال مهرام در سومین فینال لیگ برتر بسکتبال با حمایت تماشاگران در سالن آزادی به مصاف پتروشیمی رفت و با نتیجه 85 بر 78 به پیروزی رسید. مهرام در این مسابقه با حضور هوادارانش توانست مدافع عنوان قهرمانی را مغلوب و نخستین باخت این فصل را به پتروشیمی تحمیل کند.

erfan khoshkhoo-24-25.jpg

 

در این دیدار حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا بهترین مهرام بود و توانست با کسب 26 امتیاز و انجام 21 ریباند عملکردی توصیف ناپذیر از خود به نمایش بگذارد. در کنار او صمد نیکخواه بهرامی درخشید که توانست 23 امتیاز کسب کند. او که روی فرم آمده بسیار تاثیرگذارتر از دیدارهای قبل وارد ترکیب مهرام می شود.

 

اما در ترکیب پتروشیمی نیز بازهم جاناتان گیبسون بود که می درخشید. با اینکه او 29 امتیاز کسب کرد همانند دو بازی قبلی نبود تا پتروشیمی در این بازی نتیجه را واگذار کند. در کنار او حامد آفاق بود که عملکرد خوبی در این مسابقه داشت اما ارسلان کاظمی نتوانست نمایشی قابل قبول داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال مهرام در سومین دیدار از فینال لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 85 بر 78 به پیروزی رسید و امروز در چهارمین مسابقه نیز میزبان پتروشیمی است.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:10 ] [ Masoud.F ]

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از دیدار سوم فینال مقابل پتروشیمی بندرامام تاکید کرد: بازی واقعا سخت بود البته تمام دیدارهای فینال سخت است. پتروشیمی نیز تیم محترمی است و مانند ما بازیکنان ملی دارد که به آن بازیکن خارجی هم اضافه شده و کنترل آنها سخت است اما من به کارهای بزرگ ایمان دارم. بازیکنانم در دیدار سوم نیمی از کارهای خود را انجام دادند چون بازیکنان واقعا بزرگی هستند و توان آنها بیشتر از این است.

وی در مورد دفاع مقابل گیبسون گفت: گیبسون را دفاع کردیم اما در جاهایی از نیمه دوم که باید بازی خود را انجام می داد تمرکزمان را به خصوص بعد از چهار خطایی شدن اوشین ساهاکیان از دست دادیم.

خطاهای ما روی تابلو، رنگی تر بود

هاشمی در مورد تعداد زیاد خطاهای اعلام شده از دو طرف اشاره کرد: خطاهای ما روی تابلوی اسکوربورد رنگی تر بود و خیلی زود هم این اتفاق افتاد اما در بسکتبال کاری به داوری ندارم چون در حیطه اختیاراتم نیست. بازی تمام شده و دیگر در این موارد صحبت نمی کنم.

سرمربی مهرام اضافه کرد:‌ امیدوارم روی تماشاگران کنترل بهتری انجام شود تا بازیهای خوبی داشته باشیم اگر در تهران هم همین اتفاقات مربوط به تماشاگران بیافتد که درست نیست. البته قصد توجیه چیزی را ندارم اما به هر حال وقفه ای که در بازی ایجاد شد باعث نزدیکی بازی شد وگرنه همه چیز در روال خود پیش می رفت. امیدوارم بازی چهارم از این روال خارج نشود.

وی اضافه کرد: زمانی که بازی در فضای خوبی متوقف می شود مثل دیدار مهرام و الریاضی که اختلاف 20 امتیاز بود، این اختلاف پایین می آید. تماشاگر نباید به بازی کاری داشته باشد و باید اجازه دهیم که بسکتبال روال خود را طی کند. امیدوارم فکر خوبی برای بازیهای بعدی شود.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:10 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرزاد کوهیان عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مسابقه بازی سختی بود و ما نتوانستیم در این بازی عملکرد زیاد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

فرزاد کوهیان سرمربی بسکتبال ذوب آهن

وی افزود: بازیکنان ما در این بازی نتوانستند که بازیکنان خارجی تیم دانشگاه آزاد را کنترل کنند و همین مسئله سبب شد که در این بازی شکست بخوریم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: به نظر من آنها در این بازی خیلی تاثیرگذار بودند و نتیجه را آنها رقم زدند.

وی با اشاره به بازگشت تیمش به لیگ برتر بیان داشت: با این حال از آذری و ذوب‌آهن که بسکتبال را به لیگ برتر بازگرداندند، تشکر می‌کنم زیرا با این کار تحولی در بسکتبال کشور رخ داد.

 


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:8 ] [ Masoud.F ]
 
ادامه عکسها درادامه مطلب
http://media.isna.ir/content/erfan+khoshkhoo-11-57.jpg/4

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:8 ] [ Masoud.F ]

مسعود سیاهپور سرپرست تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بعد از اتفاقات بازی فینال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: متوجه علت شروع درگیری هواداران نشدیم؛ اما فیلمها را بررسی می کنیم و در صورت نیاز برای برخورد با تماشاگران این کار را انجام می دهیم. اما در هر حال حجم پرتاب بطری از سمت پایین و طرف هواداران مهرام به سمت تماشاگران ماهشهری بیشتر بود.

وی ادامه داد: در تمام بازیهای قبلی خمجانی و آوانسیان ناظران فدراسیون به ما می گفتند که صدای طبل و دهل در زمان شروع مسابقه قطع شود و سایز آنها نیز نباید بالاتر از نیم متر باشد ما هم این موضوع را رعایت کردیم اما در دیدار امروز این قوانین رعایت نشد و شخص مشحون رئیس فدراسیون تاکید داشت که این طبلها باید در سالن باشند.

سیاهپور تاکید کرد: در کجا دیده می شود که بلندگو را دست تماشاگر بدهند تا کل سالن را در اختیار داشته باشند؟ بلندگوهایی که ما در سالن ماهشهر برای موسیقی گذاشته بودیم هم در زمان وقت استراحت بین بازی و شروع مسابقه همیشه قطع می شد. 

 

[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:8 ] [ Masoud.F ]
طرفدار تیم بسکتبال سن آنتونیو اسپرز در لیگ ان بی ای.


 


برچسب‌ها: NBA,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:8 ] [ Masoud.F ]

ه گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، دیدار سوم تیم‌های مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد و تا اواخر کوارتر سوم هم ادامه پیدا کرد تا اینکه با حاشیه‌هایی همراه شد.

 

* پس از پرتاب بطری و برخی اشیای دیگر از طبقه دوم سالن توسط تماشاگران پتروشیمی بندرامام، دو تماشاگر مهرامی از ناحیه سر مصدوم شدند.

  * در حالی که تماشاگران قصد داشتند این دو مجروح را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کنند، متوجه شدند که آمبولانس راننده ندارد! از همین رو پزشک تیم بسکتبال مهرام این دو مجروح را مداوا کرد.

  * مسئولان برگزاری مسابقه که شاهد جو بسیار بدی در سالن بودند اعلام کردند تا ماموران نیروی انتظامی به سالن مسابقه نیایند، بازی به جریان نخواه افتاد؛ پیش از این جدال تیم‌های مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال به دلیل پرتاب بطری توسط تماشاگران و فحاشی متوقف شده بود.

 و یدئوی درگیری هواداران را ببینید.

  دانلود


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:5 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود مشحون پس از بازی مهرام و پتروشیمی در مسابقه سوم فینال لیگ برتر بسکتبال و حاشیه‌های به وجود آمده در این بازی اظهار داشت: درگیری تماشاگران با یکدیگر و توقف بازی اتفاق بسیار بدی بود که برای بسکتبال افتاد. این حاشیه‌ها مقابل چشمان معاون وزیر ورزش و جوانان مایه سرافکندگی ما شد. بسکتبال باید از این حاشیه‌ها به دور باشد.

خبرگزاری فارس: مشحون: اتفاقات دیدار مهرام و پتروشیمی باعث سرافکندگی ما مقابل وزیر ورزش شد

وی گفت: فردا صبح جلسه اضطراری کمیته انضباطی برای این بازی تشکیل و مسائل و حاشیه‌های به وجود آمده به صورت دقیق بررسی خواهد شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد مسابقه بدون تماشاگر برگزار شود، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد اما رأی‌گیری در مورد چگونگی برگزاری بازی فردا بر عهده کمیته انضباطی است.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:5 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه آزاد تهران در مرحله رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* نزدیک به 1500 تماشاگر در ورزشگاه ملت اصفهان حضور داشته و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند؛ تماشاگران در صحنه‌های بسیاری نسبت به قضاوت داوران این مسابقه اعتراض می‌کردند.

* در کوارتر ابتدایی بازی، مسابقه با تنش‌های بسیاری همراه بود و این مسئله سبب اعتراضات قبل توجه تماشاگران ذوب‌آهن به داور بازی بود.

بسکتبال ذوب آهن

* با توجه به اینکه ذوب‌آهن در بازی رفت این مسابقات متحمل شکست شده بودند، در این بازی استرس بسیاری داشتند و نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

* اعتراضات سعید آذری به داور و ناظر داوری مسابقه از دیگر حواشی این مسابقه به شمار می‌رفت که او به سمت ناظر رفته و به داوری اعتراض کرد.

* عدم حضور محسن صادق‌زاده، رئیس هیئت بسکتبال مسابقه نیز از دیگر نکات حاشیه‌ای این مسابقه به شمار می‌رفت که توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد.

* فحاشی سرمربی تیم دانشگاه آزاد به یکی از بازیکنان ذوب‌آهن نیز از دیگر حاشیه‌های این بازی بود که با اعتراض هواداران ذوب‌آهن مواجه شد.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:5 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهران شاهین‌طبع عصر امروز پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقه یک بازی سنگین بود و ما شروع خوبی داشتیم اما رفته‌رفته ذوب‌آهن بهتر ظاهر شد و اختلاف خود را کم کرد.

شاهین طبع

وی افزود: در فصل جاری ما شایسته کسب عنوان بهتری بودیم اما در بازی‌های پلی‌آف دور اول نبودیم و اگر در این بازی‌ها حضور داشتیم، بهتر ظاهر می‌شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران درباره اشتباهات داوری در این مسابقه تصریح کرد: به نظر من داوری دیدار ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد به ضرر 2 تیم بود و اشتباهات به سود یک تیم خاص نبود و در کل نوسان داشت.

وی خاطرنشان کرد: در لیگ امسال تیم‌ها برای رسیدن به جایگاه بهتری تلاش می‌کردند اما اکثر تیم‌ها با مشکلاتی روبرو بودند اما نکته مثبت لیگ امسال، بازگشت تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن به لیگ برتر بود.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ سه شنبه 16 ارديبهشت 1393 ] [ 12:5 ] [ Masoud.F ]

ه گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار سوم تیم‌های مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز شد و تا اواخر کوارتر سوم هم ادامه پیدا کرد تا اینکه با حاشیه‌هایی همراه شد.

مجروح شدن 2 تماشاگر در سالن بسکتبال

* پس از پرتاب بطری و برخی اشیای دیگر از طبقه دوم سالن توسط تماشاگران پتروشیمی بندرامام، دو تماشاگر مهرامی از ناحیه سر مصدوم شدند.

* در حالی که تماشاگران قصد داشتند این دو مجروح را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کنند، متوجه شدند که آمبولانس راننده ندارد! از همین رو پزشک تیم بسکتبال مهرام این دو مجروح را مداوا کرد.

* مسئولان برگزاری مسابقه که شاهد جو بسیار بدی در سالن بودند اعلام کردند تا ماموران نیروی انتظامی به سالن مسابقه نیایند، بازی به جریان نخواه افتاد؛ پیش از این جدال تیم‌های مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال به دلیل پرتاب بطری توسط تماشاگران و فحاشی متوقف شده بود.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:34 ] [ Masoud.F ]

به گزارش عرش نیوز؛ فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم ملی بسکتبال جوانان با یک مربی اروپایی مذاکراتی را انجام داده و توافقات اولیه نیز صورت گرفته یود و قرار بود طی چند روز گذشته یکی از آنها به ایران بیاید، اما شکستگی پا حضور او در ایران را به تاخیر انداخت.

پای مربی بسکتبال شکست

یک مربی صربستانی هم مورد نظر فدراسیون بسکتبال است، اما هنوز حضور وی در ایران مشخص نیست.

تیم ملی بسکتبال جوانان تابستان سال جاری باید در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی شرکت کند.


برچسب‌ها: جوانان,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:33 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم بسکتبال دانشگاه‌ آزاد با پیروزی 78 بر 59 مقابل ذوب آهن اصفهان برای اولین بار به مقام سوم لیگ برتر بسکتبال رسید. دانشگاه آزاد که بازی اول رده‌بندی را در سالن اختصاصی خود با درخشش بازیکنان خارجی از ذوب آهن اصفهان برده بود در این بازی هم موفق شد حریف اصفهانی را در نصف جهان مغلوب کند و برای اولین بار به مقام سوم لیگ برتر بسکتبال برسد.

بسکتبال

سرپرست تیم دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این باره گفت: اگرچه بازی با حاشیه‌هایی از سوی تماشاگران اصفهانی همراه بود ولی بازیکنان ما فقط روی بازی تمرکز کرده بودند و کار خوشان را انجام دادند.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:33 ] [ Masoud.F ]

شروع حاشیه

در شروع کوارتر دوم برخوردی بین فرید اصلانی و گیبسون پیش آمد که بازیکنان مهرام هم به حمایت از اصلانی به سوی داور و گیبسون آمدند. صمد نیکخواه تا چند دقیقه با داور بحث داشت که چرا خطای گیبسون به خاطر برخورد با اصلانی گرفته نمی شود. داوران خطایی در این صحنه اعلام نکردند.

گویا ابتدا اصلانی و بعد گیبسون با مشت به هم زده بودند.

سعید داورپناه و اوشین ساهاکیان تا اواسط کوارتر دوم بازی سه خطایی شدند و به روی نیمکت نشستند. سینانویچ نیز در طرف پتروشیمی سه خطایی شد.

مهرامی ها تا اواسط کوارتر اختلافی 10 امتیازی با پتروشیمی ایجاد کردند.

گیبسون برای دقایقی بسیار خوب دفاع شده بود اما با گرفتن چند خطا در اواسط کوارتر، اختلاف را به پنج امتیاز رساند. اعضای تیم مهرام در این دقایق از سوتهای داوران ناراضی بودند و اعتقاد داشتند بازیکنان تنها به دفاع می پردازند اما خطای آنها گرفته می شود.

مهدی کامرانی در نیمه دوم کوارتر بسیار موثر عمل کرد. کامرانی علاوه بر پرتابهای سه امتیازی چند خطا هم از بازیکنان مهرام گرفت.

مهرامی ها که موفق به حفظ برتری خود تا دو دقیقه آخر نیمه شده بودند در این دقیقه مجبور به نشاندن اوشین ساهاکیان به روی نیمکت با چهارمین خطا شدند. هر چند خطاهای چند بازیکن این تیم بالا رفته بود اما بازیکنان اصلی به جز اوشین کم خطا بودند.

نیمه اول بازی با نتیجه 48 بر 39 به نفع مهرام تمام شد. گل آخر نیمه موسی نبی پور به خاطر تخلف رانینگ این بازیکن قبول نشد. 

خطاهای بالا در شروع نیمه دوم


گیبسون در شروع نیمه دوم باز هم حرکات بازیهای قبلی خود را شروع کرد. محمد اوجاقی بازیکن مهرام که از ابتدای مسابقه با فاصله چند سانتی متر گیبسون را رها نمی کرد در چند دقیقه سه خطا روی این بازیکن مرتکب شد. مهدی کامرانی در تیم پتروشیمی هم مقابل صمد همین شرایط را پیدا کرد و ارسلان کاظمی نفر بعدی بود که با خطای سوم مواجه شد.

مهرام تا 5 دقیقه اختلاف را از ده امتیاز هم بالاتر برد.

سوتهای داوران که در نیمه اول بیشتر روی بازیکنان مهرام می چرخید در نیمه دوم بیشتر مقابل بازیکنان پتروشیمی اعلام شد. سینانویچ اولین خروجی بازی با پنج خطا بود. تیم پتروشیمی در این دقایق به نوعی باخت را هم پذیرفته بود.

صمد نیکخواه نیز در اواخر کوارتر سوم با چهارمین خطا مواجه شد. 

مهرام کوارتر سوم را با نتیجه 19 بر 12 برد.

توقف 40 دقیقه ای

پیش از شروع کوارتر چهارم بازی برای 40 دقیقه به خاطر دعوای تماشاگران تهرانی و ماهشهری متوقف شد و هر چند ابتدا قرار بر رسیدن انتظامات برای شروع بازی بود اما در نهایت با قول طرفین برای آرامش، مسابقه از سر گرفته شد.

مهدی کامرانی دو دقیقه بعد از شروع بازی با پنج خطا از بازی خارج شد. 

مهرامی ها در دقایق باقی مانده بازی را کنترل کردند. فرید اصلانی هم در سه دقیقه آخر از تیم مهرام با 5 خطا از زمین بیرون رفت.  

ارسلان کاظمی، سعید داورپناه و اوشین ساهاکیان نیز تا پایان کوارتر 5 خطایی شدند تا تابلوی خطاها کاملا رنگی شود.

پتروشیمی در کوارتر چهارم با برد 27 بر 18 تیم برتر میدان بود اما در نهایت با نتیجه 85 بر 78 شکست خورد.

 


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:33 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فینال سوپرلیگ بسکتبال پیش از شروع کوارتر چهارم به خاطر درگیری میان تماشاگران ماهشهری و تهرانی متوقف شد.

تعداد نیروهای انتظامات سالن برای کنترل تماشاگران بسیار کم بود و بعد از شروع درگیری که علت اصلی آن مشخص نشد موفق به کنترل سریع تماشاگران نشدند.

تماشاگران بعد از یک اتفاق که مشخص نشد چه بوده شروع به پرتاب بطری به سمت یکدگیر کردند. مهرامی ها تقصیر این درگیری را متوجه تماشاگران ماهشهری می دانند که در طبقه بالای سالن نشسته بودند.

براساس شنیده ها دعوا از جایی شروع شد که تماشاگران مهرامی یک طبل را به سمت بالا پرتاب کرده و با فرود آمدن روی سر یکی از تماشاگران باعث شکستگی سر این تماشاگر و پس از آن درگیری هوادارن دو تیم در طبقه اول و دوم شد. البته تماشاگران ماهشهری به این دلیل از سالن اخراج نشدند و تنها تعدادی تماشاگر از هر دو طرف به بیرون از سالن هدایت شدند.

در سوی دیگر هم گفته شد که تماشاگران ماهشهری ابتدا سنج و آجر به پایین پرتاب کرده و باعث درگیری شدند.

هر چند قرار بود با آمدن نیروی انتظامی بازی از سر گرفته شود اما با کنترل تماشاگران بازی ادامه پیدا کرد. این توقف حدود 40 دقیقه به طول انجامید.

بازی در کوارتر دوم هم برای دقیقه ای به خاطر برخورد بازیکنان دو طرف متوقف شده بود.

بالاخره در پايان اين مسابقه جنجالي مهرامي‌ها توانستند با نتيجه 85 بر 78 پتروشمي بندر امام غلبه کنند.

** دیدار رده بندی هم متوقف شد!

دیدار رده بندی سوپرلیگ بسکتبال میان تیم های ذوب آهن و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در سالن ملت اصفهان در حال پیگیری بود که بخاطر اعتراض تماشاگران اصفهانی به داوری، این دیدار نیز به مدت چند دقیقه متوقف شد و بعد از تذکر داوران به تماشاگران از سر گرفته شد.

 


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:33 ] [ Masoud.F ]

به گزارش ایرنا، در نخستین بازی بامداد امروز مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی (پلی آف) تیم های تورنتو رپترز و بروکلین نتز از کنفرانس شرق در هفتمین بازی این مرحله به مصاف هم رفتند که بروکلین 104 بر 103 به پیروزی رسید و تنها با اختلاف یک امتیاز موفق به کسب جواز حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها شد.

در دیگر بازی این مرحله نیز سن آنتونیو اسپرز برای هفتمین بار به مصاف دالاس ماوریکز رفت تا چهارمین برد خود در برابر این تیم را در کنفرانس غرب با امتیاز 119 بر 96 به دست آورد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

بدین ترتیب تیم های واشنگتن ویزاردز، لس آنجلس کلیپرز، بروکلین نتز، پورتلند تریلبلیزرز، میامی هیت، ایندیانا پیسرز، سن آنتونیو اسپرز و اوکلاهوماسیتی تاندر به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های ان بی ای سال 2014 راه یافتند.

مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا به صورت چهار برد از هفت بازی برگزار می شود و هشت تیم برتر این رقابت ها در مرحله یک چهارم نهایی به شکل زیر با هم رقابت خواهند کرد:

واشنگتن ویزاردز - ایندیانا پیسرز (کنفرانس شرق)

بروکلین نتز - میامی هیت (کنفرانس شرق)

لس آنجلس کلیپرز - اوکلاهوماسیتی تاندر (کنفرانس غرب)

پورتلند تریلبلیزرز - سن آنتونیو اسپرز (کنفرانس غرب)

رقابت های این مرحله از مسابقات ان بی ای امشب (دوشنبه شب) با 2 بازی آغاز می شود.


برچسب‌ها: NBA,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:32 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کوین دورانت تا چند روز آینده به سلطه چند ساله لبرون جیمز خاتمه می دهد و عنوان MVP یا با ارزشترین بازیکن این فصل از لیگ NBA را به دست می آورد. ستاره تیم بسکتبال اوکلاهاما سیتی تاندر که روز گذشته به نیمه نهایی لیگ صعود کرد در فصل عادی میانگین 32 امتیاز، 5/5 پاس گل و 7/4 ریباند در هر بازی داشت.

دورانت چهارمین بازیکن تاریخ لیگ است که چنین آماری را در طول یک فصل ثبت می کند. آخرین بازیکن با این آمار، مایکل جوردن در فصل 1988-89 بود.

همچنین مایکل کارتر ویلیامز بازیکن تیم فیلادلفیا نیز به عنوان بهترین سال اولی فصل معرفی می شود. ویلیامز سال فوق العاده ای را در تیم فیلادلفیا گذرانده هر چند تیمش سال ضعیفی را سپری کرد.

میانگین بازیکن سال اولی فیلادلفیا 16/7 امتیاز، 6/3 پاس گل و 6/2 ریباند در هر بازی بود و چهار بار نیز عنوان بهترین بازیکن سال اولی ماه را در طول فصل به دست آورد.

ویلیامز در طول فصل ضعیف تیمش 16 بار آمار دبل دبل و دو بار تریپل دبل داشت.

وی نفر یازدهم درفت سال قبل بود.


برچسب‌ها: NBA,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:32 ] [ Masoud.F ]

دیدار سوم مهرام و پتروشیمی بندرامام از شبکه سوم سیما و رادیو ورزش به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

live

 

دومین بازی فینال این فصل لیگ برتر باشگاههای کشور به میزبانی تیم مهرام ساعت  15:30 روز دوشنبه  93.02.15 در تالار بسکتبال آزادی برگزار می گردد.دیدار دو تیم مهرام و پتروشیمی بندر امام به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و رادیو ورزش پخش خواهد شد.

بازی سوم دو تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام  از سری مسابقات فینال  لیگ برتر که ساعت  17:00 روز سه شنبه 93.02.16 در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود نیز به صورت مستقیم از شبکه ورزش پخش خواهد شد.


برچسب‌ها: سوپرلیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 21:32 ] [ Masoud.F ]
 

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا پورتلند با کسب چهارمین برد برابر هیوستون به نیمه نهایی کنفرانس غرب رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌اف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA)، بامداد امروز سه مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها هیوستون و پورتلند در ششمین دیدار خود به مصاف هم رفتند که در نهایت پورتلند با نتیجه 99 بر 98 به پیروزی رسید و در مجموع 4 بر 2 این مسابقه را برد و به نیمه نهایی کنفرانس غرب رسید.

سن‌آنتونیو صدرنشین کنفرانس غرب در ششمین دیدارش برابر دالاس صف‌آرایی کرد اما نتوانست به چهارمین بردش برسد و 113 بر 111 برابر حریفش تن به شکست داد تا کار این دو تیم به دیدار هفتم بکشد.

تورنتو رپترز هم می‌توانست با یک برد دیگر برابر بروکلین راهی مرحله نیمه نهایی شود اما 97 بر 83 مغلوب شد تا کار این دو تیم نیز به دیدار هفتم برسد.


برچسب‌ها: NBA,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:23 ] [ Masoud.F ]

آبادان - ایرنا - بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص دیدار این تیم مقابل مهرام تهران در بازی برگشت فینال لیگ برتر گفت: با انگیزه ای که بازیکنان تیم دارند خود را برای قهرمانی لیگ برتر آماده کرده ایم.

 

ˈمهدی کامرانیˈروزیکشنبه درگفت و گو باخبرنگار ایرناافزود: بازی کردن در تهران مقابل تیم مهرام برای هر تیمی سخت است، زیرا این تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند.

وی اظهار داشت: امسال در چهار بازی خود مقابل این تیم پیروز شده ایم و این موضوع از نظر روحی به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: تیم مهرام نیز سختی هایی برای تقابل با ما دارد زیرا ما هدفمان کسب عنوان قهرمانی است.

وی گفت: ما تنها تیمی هستیم که بدون باخت در مرحله گروهی و پلی آف بازی هایمان را به پایان رساندیم و تا کسب عنوان قهرمانی این روند را ادامه می دهیم.

کامرانی افزود: بازیکنان تیم دارای انگیزه خاصی هستند و ما خودمان را برای رسیدن به جام قهرمانی آماده کرده ایم.

وی اظهار کرد: باید مقابل مهرام خیلی هوشمندانه و دور از حاشیه بازی کنیم زیرا روی آوردن به حواشی تیم را متضرر می کند.

این ملی پوش تیم پتروشیمی بندر امام افزود: ما شاسیته عنوان قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این مهم باید در دو بازی خود مقابل مهرام در تهران تلاش بیشتری کنیم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران در تهران به مصاف تیم مهرام می رود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:15 ] [ Masoud.F ]

سعید داورپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال مهرام اظهار داشت: خوشبختانه تمام بچه‌ها مصمم هستند که دو باختی که در ماهشهر داشته‌ایم را در تهران جبران کنیم. کارمان یک مقدار سخت شده است، اما قطعا به پیروزی می‌رسیم.

وی ادامه داد: در ماهشهر و در بازی اول خوب نبودیم، اما در مسابقه دوم توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم. تا کوارتر سوم بازی به خوبی حریف را کنترل کردیم، اما 10 دقیقه پایانی گیبسون بازیکن آمریکایی پتروشیمی شوت‌هایی می‌زد که استثنایی و غیرقابل باور بود.

خبرگزاری فارس: شوت‌های «گیبسون» غیر قابل باور بود/ کارمان سخت شده اما جبران می‌کنیم

ملی پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: حدود 5 هزار هوادار این تیم هم در سالن حضور داشتند و به شدت تیم‌شان را تشویق می‌کردند و همین اتفاق کار ما را سخت کرده بود.

وی در پایان عنوان کرد: با صحبت‌های کادرفنی و برطرف کردن نقاط ضعف دو بازی اول، برای پیروزی در خانه به مصاف پتروشیمی می‌رویم.

به گزارش فارس، دیدار سوم و چهارم تیم های مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار می‌شود. مهرام دو بازی نخست را به پتروشیمی باخته است.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:14 ] [ Masoud.F ]

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به آمادگی تیمش از برخی اظهار نظرها درباره داوری فینال ابراز تعجب کرد.

29-1.JPG

 

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بازی دیدارهای سوم و چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: دو دیدار دشوار خانگی پیش رو داریم و باید با تمام قدرت به مصاف حریف برویم. کارمان دشوار است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا به مشکل نخوریم. در دو مسابقه قبلی نتوانستم آنچنان که لازم است تیمم را درست راهنمایی کنم و امیدوارم بتوانم در این دیدارها تصمیم هایی بگیرم که بازیکنانم در میدان به بهترین شکل عمل کنند. پتانسیل آنها بالا است و می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: من به توان بازیکنانم ایمان دارم. آنها به بهترین بازی خواهند کرد. تمام این بازیکنان شایسته هستند و در میان بهترین ها قرار دارند و مطمئنا از دیدار سوم توانایی خود را نشان می دهند. مهرام از بازی سوم به بعد خودش را نشان می دهد و بازیکنانم خودشان را ثابت خواهند کرد.

 

او در ادامه بیان کرد: حساسیت مسابقه بالا است و حریف در شرایطی به تهران آمده که در دو مسابقه برنده شده است. آنها به دبال حفظ این روند خود هستند اما بازیکنان من با قدرت به مصافشان خواهند رفت چرا که می دانند باید نتیجه بگیرند. باید نتیجه یک فصل تلاششان را بعد از این مسابقات بگیرند. بازیکنان مهرام به دنبال قهرمانی هستند و برای آن تلاش خواهند کرد.

 

هاشمی در پاسخ به این سوال که آقای حاتمی در مصاحبه ای گفته است که شما به داوری اعتراض می کردید و بر سوت آنها تاثیر می گذاشتید. مگر داوری مشکلی داشت؟ بیان کرد: ما همیشه اعلام کرده ایم که درباره داوری حرف نمی زنیم. خود آقای حاتمی هم بارها اعلام کرده که نباید از داوری صحبت کرد اما اینکه قبل از یک مسابقه مهم چنین نظری می دهد جالب توجه است. به نظر من این روش ها قدیمی و نخ نما شده و باید بیشتر به مسابقه و میدان فکر کنیم. در هر حال فکر نمی کنم در جو سالن ماهشهر با آنهمه تماشاگر خونگرم بتوان کاری کرد که سوت داور به نفع تیم مهمان باشد.

 

او در پاسخ به این سوال که منظور ماهشهری ها از اینکه گفته اند با مهرام 5 به 2 بازی می کردند چیست؟ گفت: تیم حریف تنها صمد و حامد حدادی را کنترل کرده بود و 5 نفری این دو مهره ما را گرفته بودند. خوشحالم که دو بازیکن دارم که حریف باید برای کنترل آنها 5 نفره تلاش کند. خب بالاخره هر کس سبک بسکتبال و تفکری خاص دارد و باید اجاره دهیم تا نتیجه کار مشخص شود.

 

به گزارش ایسنا، دیدارهای سوم و چهارم فینال فردا و پس فردا در سالن آزادی برگزار می شود. پتروشیمی برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید از 5 بازی باقیمانده در دو دیدار پیروز شود.

 


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:13 ] [ Masoud.F ]

کارشناس بسکتبال ایران می‌گوید دو مسابقه نخست مهرام و پتروشیمی در اندازه فینال بوده و حالا این دو تیم باید برای گام‌های بعدی آماده شوند.

IMG_1089-1.jpg

 

عنایت آتشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دو مسابقه نخست فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: به نظر من شیوه برگزاری مسابقه‌های فینال عادلانه است و هر دو تیم فرصت خوبی برای کسب موفقیت در اختیار دارند. به نظر من اینکه ابتدا هر دو تیم، میزبان دو مسابقه هستند فرصت خوبی است تا بتوانند عملکرد خود را بهتر بررسی کرده و بسیاری از فرصت‌های از دست رفته را جبران کنند.

 

کارشناس بسکتبال ایران با اشاره به دیدار نخست افزود: در مسابقه اول دو تیم سعی می‌کردند از نقاط ضعف یکدیگر استفاده کنند. استفاده از مهره‌های شاخص در دستور کار دو تیم قرار داشت. در یک طرف حضور گیسبون یک نعمت برای پتروشیمی بود. او با خلاقیت و مهارتی که داشت می‌توانست به خوبی امتیازآوری کند. البته گیسبون در جوانب دیگر چون فضاسازی و ریباند هم موفق عمل می‌کرد. ویژگی اصلی او آرامش بود.

 

پیشکسوت بسکتبال ایران افزود: در طرف دیگر خب می‌توان به نقش پررنگ حامد حدادی در ترکیب مهرام اشاره کرد. همان طور که می‌دانیم حدادی در آسیا بی‌نظیر است. او مهره‌ای تاثیرگذار محسوب می‌شود که حضورش واقعا یک وزنه سنگین در میدان محسوب می‌شود. حامد حدادی در این فینال هم برابر حریف صرب خود درخشید. به خصوص در بازی دوم که عملکرد بسیار خوبی داشت و توانایی‌هایش را به خوبی نشان داد. البته پتانسیل حدادی بیشتر از این‌ها است و باید به خوبی تغذیه شود.

 

آتشی در ادامه دو مسابقه نخست فینال را ارزیابی کرد و گفت: در مسابقه نخست سینانوویچ سنتر صربستانی پتروشیمی برابر حدادی عملکرد خوبی داشت. او برابر بازیکنی بی‌نظیر هم ریباند و هم امتیاز ثبت کرد. در مسابقه اول بازیکنان پتروشیمی خیلی تاثیرگذار کار کردند و واقعا در حمله‌های خود خوب ظاهر شدند. پتروشیمی به خوبی از حمایت تماشاگرانش استفاده کرد و هر زمان که نزدیک بود مهرام از آن پیشی‌ بگیرد با درخشش گیبسون دوباره برتر می‌شد. در بازی نخست مهرام زمانی خوب بود که صمد و حدادی توپ را با هم رد و بدل می‌کردند.

 

او ادامه داد: اما در بازی دوم مهرام بسیار بهتر ظاهر شد. با جو سالن کنار آمده بود و هماهنگ‌تر بازی کرد. مهرام در این مسابقه در دفاع و حمله هدفمند کار کرد و توانست از حریفش پیشی بگیرد تا جایی که می‌توانست برنده هم باشد اما خب برخی اتفاق‌ها و صحنه‌ها باعث تغییر نتیجه شد. به طور مثال اگر در آن دقیقه پایانی بهنام یخچالی توپ را بالاتر از همه ریباند نمی‌کرد و ضد حمله ایجاد نمی‌شد شاید مهرام برنده بازی می‌شد.

 

آتشی با بیان این مطلب که همه چیز در اندازه یک فینال برگزار شد، به ایسنا گفت: به نظر من در دو مسابقه نخست هر دو تیم و تمام بازیکنان در اندازه یک فینال بودند. سازمان لیگ تدابیر خوبی داشت، داوران عملکرد و مدیریت مناسبی داشتند که باعث شد مسابقه‌ها بدون حاشیه و تنش برگزار شود.

 

پیشکسوت بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که مهرام و پتروشیمی در دیدارهای سوم باید به چه مسائلی توجه کنند، افزود: به نظر من پتروشیمی نباید در باد دو برد خود گیر کند چرا که مطمئنا مهرام در تهران تیمی متفاوت خواهد بود. مهرام نیز به آرامش و تمرکز نیاز دارد تا بدون ایجاد فشار روانی برای خود به موفقیت برسد. از طرف دیگر اگر خودباوری و اعتماد به نفس بازیکنان جوان مهرام بیشتر شود آن‌ها فوق‌العاده خواهند بود. مطمئنا پتروشیمی مراقب است که سرنوشت غرب آسیا برایش تکرار نشود و مهرام هم به دنبال جبران خواهد بود.

 

کارشناس بسکتبال در پایان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه تفاوت مهرام و پتروشیمی در چیست، بیان کرد: به نظر من حضور گیبسون، کامرانی، آفاق و یخچالی در کنار هم که 4 بازیکن شوتزن هستند در پتروشیمی فرصتی خوب است و در طرف دیگر هم نقش حامد حدادی و اوشین ساهاکیان در ترکیب مهرام پررنگ جلوه می‌کند. حال پتروشیمی سینانوویچ و کاظمی را زیر سبد دارد و مهرام صمد، داورپناه و اصلانی را در مناطق پیرامونی استفاده می‌کند. تمام این بازیکنان مهره‌های کلیدی هستند که با تفکر سرمربیان باید موثر واقع شوند. مدیریت بازیکنان نقش بسیار مهمی در نتیجه‌گیری تیم‌ها دارد.

 


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:13 ] [ Masoud.F ]

دو تیم ایندیانا و اوکلاهوما پس از هفت مسابقه دشوار به نیمه نهایی کنفرانس های شرق و غرب رسیدند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت های مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA)، بامداد امروز سه مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها ایندیانا صدرنشین کفرانس شرق و اوکلاهوماسیتی تیم دوم کنفرانس غرب به چهارمین برد خود برابر حریفان رسیدند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

 

ایندیانا که در پلی‌آف برابر آتالانتا تیم هشتم کنفرانس شرق به مشکل خورده بود در مسابقه هفتم با نتیجه 92 بر 80 به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد.

 

اوکلاهوما نیز در مصاف با ممفیس دردسری بزرگ داشت اما بالاخره در مسابقه هفتم و با درخشش کوین دورانت و راسل وست بروک 120 بر 109 برنده شد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مسابقه کوین دورانت با کسب 33 امتیاز و 8 ریباند و راسل وست بروک با 27 امتیاز، 10 ریباند و 16 پاس منجر به گل بهترین بازیکن های میدان بودند.

 

در آخرین مسابقه نیز لس آنجلس کلیپرز 126 بر 121 گلدن استیت را برد و کار این دو تیم نیز به بازی هفتم کشیده شد.

 


برچسب‌ها: NBA,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:13 ] [ Masoud.F ]

تيم طرح مسكن ثامن خراسان با غلبه بر تيم كوشا البرز به عنوان سومي مسابقات ليگ دسته يك باشگاههاي كشور دست يافت.

 

khorasan 1
 

 

نماينده استان خراسان كه در بازي اول رده بندي موفق شد تيم كوشا البرز را با پيروزي پشت سربگذارد در بازي دوم در كرج ميهمان تيم كوشا بود.اين آخرين فرصت نماينده استان البرز براي كسب عنوان سومي مسابقات محسوب ميشد با اين تفاسير انتظار مي رفت هر دو تيم  بازي زيبا و نزديكي  را در زمين به نمايش بگذارند نيمه اول اين ديدار نيز با همين منوال دنبال شد اما در نيمه دوم تيم طرح مسكن ثامن خراسان اختلاف امتيازي خوبي با حريف خود به دست آورد و اين نيمه  را به خوبي به نفع خود مديريت كرد و موفق شد با نتيجه 74 بر 62  تيم كوشا را با پيروزي پشت سر بگذارد و بدون نياز به بازي سوم با كسب دو پيروزي روي سكوي سوم اين فصل رقابت هاي ليگ دسته يك باشگاههاي كشور قرار گيرد.

 

اعضاء تيم طرح مسكن ثامن خراسان:

 

بازيكنان تيم:

پيام كياني ، ادريس عمراني ، مهدي جعفري ، دانيال اسكندري ، سهيل حسين زاده ، علي بهشتي ، امير صالحي فر ، دانيال دانش دوست ، فرشاد علي بيگي ، امير رضا عليخاني ، مرتضي سلطاني ، عليرضا مراديان

 

مهندس آرمان عمراني : مديرعامل
سيد احمد پژمان : سرپرست
مهدي صاحبيان : سرمربي
مجيد محمديان : مربي
احسان ابراهيمي : مربي
علي جلائيان : بدنساز
دكتر سينا طالبيان : پزشك
مهندس قاسم جانداري : آمارگير

برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:12 ] [ Masoud.F ]
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام، بیشترین استفاده را از 2 میزبانی فینال در ماهشهر با کسب 2 برد کرد و حالا در بازیهای سوم و چهارم نوبت به مهرام رسیده تا از میزبانی خود استفاده کند.

در صورت پیروزی مهرام در هر دو دیدار تهران علاوه بر تساوی 2 بر 2، تکلیف فینال به بازی ششم کشیده می شود و دیدار پنجم در ماهشهر فرق چندانی برای هیچ کدام از دو تیم نخواهد داشت. پتروشیمی در این شرایط کار سختتری برای قهرمانی پیدا می کند چرا که حتی در صورت پیروزی در بازی پنجم، باید یک بار دیگر هم به تهران بیاید.

اما در صورتی که هرکدام از تیمها یک بار در دیدارهای سوم و چهارم برنده شوند، پتروشیمی تنها یک برد دیگر برای قهرمانی لازم خواهد داشت و مهرام مجبور به پیروی در هر سه دیدار بعدی می شود.
 
در آخرین احتمال هم تیم پتروشیمی با به دست آوردن 2 برد در دیدارهای تهران به صورت مستقیم قهرمان لیگ خواهد شد.

*گیبسون، صمد و حدادی!


جاناتان گیبسون آمریکایی نقش زیادی در پیروزیهای پتروشیمی در ماهشهر داشت و از طرفی نقش صمد و حدادی نیز در بازی مهرام بیش از سایرین پررنگ به نظر می رسد.

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام بیشتر از همه به نوع دفاع پتروشیمی در دو دیدار اول اشاره داشت که 5 بر 2 حدادی و نیکخواه را دفاع می کردند و سایر بازیکنان تیم آزاد بودند که تیم مهرام استفاده ای از این شرایط نکرد. 

به این ترتیب مهرامی ها با نقشه ای برای سایر بازیکنان در زمان دفاع شدن 2 ستاره دیگر خود به بازی خواهند آمد و از طرفی تا بازی سوم فرصت بهتری برای آمادگی مهار گیبسون به وجود می آید.

هر چند تیم ماهشهری که به خوبی از یار خارجی خود در 2 بازی اول بهره برد مطمئنا نقشه های دیگری بر مبنای بازیکنان دیگرخود خواهد داشت.
 



*فرار از ماهشهر!

یکی از مهمترین نقاط اطمینان پتروشیمی در بازیهای اول،‌ حضور تماشاگران این تیم بود که البته گویا شعارهای آنها نیز برای بازیکنان مهرام آزاردهنده بود و بیشتر واکنشهای بازی اول که به دریافت تکنیکال ختم شد نیز به این موضوع مربوط بوده است. در هر حال حسن بازی در تهران برای مهرام، دوری از تماشاگران حریف است. مهرام در دو دیدار اول فینال سال قبل نیز موفق به شکست پتروشیمی در ماهشهر نشده بود.

اما نکته منفی میزبانی مهرام نیز نداشتن تماشاگران مشابه در تهران است. به خصوص که بازی سوم به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد که روی حضور تماشاگران تاثیرگذار است.

*بازی دوم رده بندی در اصفهان

نیم ساعت بعد از بازی فینال، دو تیم دانشگاه آزاد و ذوب آهن برای دومین بار در بازیهای رده بندی سومی به مصاف هم می روند. ذوب آهن میزبان این بازی در سالن ملت اصفهان است و به برد برای تساوی با دانشگاه آزاد نیاز دارد. 

در صورت پیروزی ذوب آهن، بازی سوم تعیین کننده تیم سوم لیگ خواهد بود اما با برد دانشگاه آزاد، مقام سوم لیگ به این تیم می رسد. 

*برنامه دیدارهای فینال و رده بندی:


دوشنبه 15 اردیبهشت

فینال سوم: مهرام - پتروشیمی بندرامام،‌ ساعت 15:30

دیدار رده بندی سومی: ذوب آهن – دانشگاه آزاد، ساعت 16

سه شنبه 16 اردیبهشت

فینال چهارم: مهرام – پتروشیمی بندرامام، ساعت 17


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:11 ] [ Masoud.F ]

ˈ مسعود سیاهپور ˈ شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدارهای دوم و سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار می شوند.

وی اظهار کرد: تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امروز به تهران رفت تا در سالن برگزاری دیدار فینال تمرین کند.

رییس ورزش حرفه ای پتروشیمی بندرامام افزود: ما در دو دیدار رفت مقابل تیم مهرام در ماهشهر پیروز شدیم و با روحیه مضاعفی نسبت به حریفمان در دیدارهای برگشت بازی خواهیم کرد.

وی گفت: تدابیر لازم برای کسب عنوان قهرمانی در نظر گرفته شده و مشکلی برای تقابل با تیم مهرام تهران نداریم.

سیاهپور افزود: البته کار بسیار دشواری در تهران داریم زیرا تیم مهرام برای جبران شکست های دور رفت انگیزه زیادی دارد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در دو دیدار رفت فینال لیگ برتر که روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در ماهشهر برگزار شد مقابل تیم مهرام تهران به پیروزی رسید.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:9 ] [ Masoud.F ]
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 18 صفحه بعد
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

Alternative content






Powered by WebGozar