ˈ مصطفی هاشمی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم برای تقابل با پتروشیمی بندرامام کاملا آماده هستند و شرایط بسیار خوبی دارند. آنها اکنون سرشار از انگیزه هستند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران افزود: تیم پتروشیمی بندرامام نیز در این فصل نتایج فوق العاده ای کسب کرده است و بازیکنان این تیم برای رسیدن به مقام قهرمانی دارای انگیزه بالایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم برای رسیدن به دیدار فینال تلاش زیادی کردند و برای دست یافتن به قهرمانی لیگ شانس برابری دارند. هم اکنون بازیکنان بزرگ، با تجربه و تاثیرگذاری در تیم های مهرام و پتروشیمی بازی می کنند.

وی گفت: فصل گذشته در دیدار فینال مغلوب تیم پتروشیمی شدیم اما تیم ما در این فصل نسبت به سال گذشته بهتر و کامل تر است.


سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران افزود: اگر در یکی از دو دیداری که به میزبانی پتروشیمی برگزار می شود ،پیروز شویم به طور حتم شانس بیشتری برای قهرمانی خواهیم داشت.

هاشمی اظهار کرد: فردا نباید هیچ توجهی به جو سالن محل برگزاری این دیدار در ماهشهر داشته باشیم و فقط باید به پیروزی فکر کنیم.

نخستین دیدار از فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران فردا(پنجشنبه) بین دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در شهرک اندیشه ماهشهر برگزار می شود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:42 ] [ Masoud.F ]

ولین دیدار رده بندی مسابقات لیگ دسته یک کشور با برتری تیم طرح ثامن مسکن خراسان به پایان رسید.

 

 

IMAGE635157267204927562

 

تیم های کوشا البرز و طرح مسکن خراسان برای رسیدن به جایگاه سوم این فصل رقابت ها در مشهد مقابل هم به میدان رفتند.هر دو تیم بازی فیزیکی و پایاپایی را به نمایش گذاشتند که در پایان وقت قانونی در نهایت با نتیجه 98 بر 89 به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

 

تیم کوشا البرز برای جبران شکست در بازی دوم که ساعت 16:00 روز جمعه 12 اردیبهشت ماه برگزار می گردد میزبان تیم طرح مسکن ثامن خراسان خواهد بود.


برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:42 ] [ Masoud.F ]

مهران شاهین طبع،‌ سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مورد دیدار رده‌بندی لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برای خیلی از تیم‌ها رسیدن به دیدار رده‌بندی و ایستادن روی یکی از سکوهای قهرمانی به خاطر سرمایه‌گذاری که انجام داده‌اند، اهمیت دارد. این نکته را هم بگویم که  حق ما نبود به این شکل به رده‌بندی برسیم. ما باید یکی، دو بازی را از مهرام می‌بردیم ولی به خاطر مسائل مختلفی که وجود داشت این اتفاق نیفتاد.

شاهین طبع

شاهین طبع ادامه داد: ذوب آهن تیم قابل احترام، بسیار سازماندهی شده و خوبی است که سعید آذری نسبت به آن توجه ویژه‌ای دارد. ما برای اینکه خودمان را ثابت کنیم باید بازی‌های خوبی مقابل ذوب آهن انجام دهیم تا نشان دهیم حق با ما بوده است. 

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که انتظار فینالیست شدن مهرام و پتروشیمی را داشته یا خیر، گفت: نظر خاصی ندارم و ترجیح می‌‎‌دهم در این مورد صحبت نکنم. 

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در نخستین دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال،‌ فردا (پنج‌شنبه) در سالن اختصاصی خود میزبان ذوب آهن اصفهان است.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:42 ] [ Masoud.F ]

ˈ هماد سامری ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی بسیار سختی در گرگان مقابل تیم بهشت هیرگان داشتیم که با تلاش بازیکنان در این بازی پیروز شدیم.

وی اظهار داشت: تماشاگران گرگانی در این بازی حاشیه های زیادی بوجود آوردند و تیم ما را بیش از حد تحت فشار قرار دادند.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: داور بدلیل حواشی زیاد بازی را شش دقیقه نگه داشت ولی در دو دقیقه پایانی مجبور شدیم بازیکنان ذخیره را به رختکن بفرستیم تا کسی آسیب نبیند.

وی گفت: تماشاگران گرگانی چندین بار تاکنون مشکل آفرین شده اند و فدراسیون باید با آنها برخورد جدی کند.

سامری افزود: به رغم اینکه در کواترهای دوم و سوم از بهشت هیرگان عقب افتادیم ولی در طول بازی بهتر از حریف بودیم.

وی اظهار کرد: در کواتر چهارم تلاش زیادی برای شکست حریف کردیم و در نهایت به این مهم دست یافتیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود: شانس قهرمانی ما با این پیروزی افزایش یافت زیرا در بازی برگشت کار راحت تری پیش رو داریم.

وی گفت: نباید کار را تمام شده بدانیم و در بازی برگشت باید تلاش بیشتری نسبت به بازی رفت داشته باشیم.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان روز گذشته(سه شنبه) در دیدار رفت فینال رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های ایران مقابل میزبانش بهشت هیرگان به پیروزی رسید و روز جمعه هفته جاری در دیدار برگشت میزبان این تیم خواهد بود.


برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:42 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، وی به دلیل گفتن این حرف‌ها از سوی جامعه ورزشی آمریکا از هرگونه همکاری با تیم کلیپرز و یا لیگ ان‌بی‌ای (بسکتبال حرفه‌ای آمریکا) محروم شد.

آدام سیلور نماینده رسمی ان‌بی‌ای روز سه شنبه و در یک کنفرانس رسانه ای در نیویورک اعلام کرد که استرلینگ همچنین به پرداخت مبلغ 2.5 میلیون دلار که حداکثر مبلغی است که توسط لیگ ان‌بی‌ای تعیین می‌شود، محکوم شده است. این مبلغ به سازمان های خیریه اهدا خواهد شد. سیلور همچنین گفت که سعی می کند او را وادار به فروش تیم کند.

از زمان آشکار شدن این فایل صوتی، بازیکنان ان‌بی‌ای، صاحبان تیم های مختلف و همچنین ستاره‌های هالیوودی، استرلینگ را محکوم کردند و بعضی از آن‌ها از جمله مجیک جانسون گفته اند که دیگر هیچ وقت در یکی دیگر از بازی های تیم کلیپرز پای نخواهند گذاشت.

بعد از حکم سیلور، هالیوودی‌ها به سراغ رسانه‌های عمومی رفتند تا افکارشان را درباره سرنوشت استرلینگ در ان‌بی‌ای به اشتراک بگذارند. اسپایک لی گفت که استرلینگ طرز تفکر یک ارباب برده‌دار را دارد.

مایک گرینبرگ از ای‌اس‌پی‌ان گفت: دانلد استرلینگ کاملا استحقاق این برخورد را داشت، آن هم برای یک مدت طولانی و آن هم برای رفتارهایی بسیار بدتر از آنچه او در آن نوار صوتی گفته است. این روز خوبی است.

پیرس مورگان نیز به شوخی گفت که حالا دوست دارد یک مباحثه زنده تلویزیونی بین دانلد استرلینگ و شکیل او نیل ستاره ان‌بی‌ای را میزبانی کند؛ در یک قفس بدون هیچ قانونی.

لری کینگ نیز طی یک گفتگو گفت: من کاملا با کاری که آدام سیلور برای مجازات دانلد استرلینگ انجام داد موافقم. او فوق العاده بود. من یکی از طرفداران تیم کلیپرز هستم ولی به خاطر اظهارات نژادپرستانه استرلینگ نمی خواستم اجازه دهم فرزندانم امشب به تماشای بازی آن ها بروند، اما حالا با محکوم شدن او این اجازه را می‌دهم. من دانلد استرلینگ را می شناسم، برای او خجالت‌زده هستم، من با همسر او آشنایی دارم و می دانم که او استحقاق بهتر از این را دارد. این تصمیم بزرگی بود، بزرگ برای لیگ ان‌بی‌ای و بزرگ برای جامعه. این یک روز تاریخی است.

تیم کلیپرز نیز وبسایت و صفحه توییترشان را سیاه کرده‌اند و تنها طراحی لوگویی را نمایان کرده‌اند که نشانگر متحد شدن آن‌ها با تیم لیکرز است. 

این در حالی است که این روزها واکنش جهانی به رفتار نژادپرستانه در فوتبال اروپا نیز بالا گرفته و خیلی‌ها از دنی آلویز که با رفتاری نژادپرستانه در زمین روبه رو شد، حمایت کرده‌اند.


برچسب‌ها: NBA,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:42 ] [ Masoud.F ]

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پیش از نخستین بازی تیمش در رده‌بندی لیگ مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در خیلی از کشورهای دنیا و نه در همه آنها در پایان لیگ فقط بازی فینال برگزار می‌شود و اهمیتی ندارد که چه تیمی به مقام سوم یا چهارم می‎رسد. به هر حال نام این مرحله از لیگ برتر بسکتبال، پلی آف است و فقط بازی پایانی باید اهمیت داشته باشد. 

کوهیان در مورد برگزاری دیدار رده‌بندی به صورت 2 پیروزی از 3 بازی گفت: برای تیم‌هایی که به فینال نمی‌رسند، انجام بازی‌هایی بیشتر از 3 دیدار چندان مناسب نیست و در واقع زیاد است. حتی فینال یورولیگ هم به صورت 3 از 5 برگزار می‎شود. بنابرین برای لیگ برتر ایران و دیدار رده‌بندی با توجه به مشکل جابجایی، مسافرت‌ها، فشار لیگ و خستگی بازیکنان، 3 بازی منطقی‌تر است، ضمن اینکه به اعتقاد من بازی فینال هم بهتر بود به صورت 3 از 5 برگزار شود چون دیدارهای 4 از 7 زیاد است.

فرزاد کوهیان

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در مورد شرایط تیمش نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه به شدت درگیر مصدومیت بازیکنان هستیم. علی باهران هنوز نرسیده  و منتظریم تا پزشکان در مورد او اظهار نظر کنند. مصدومیت اسلاوکو، سنتر مونته نگرویی تیم هم همچنان پابرجاست و رامین هنرمند نیز وضعیت مشابهی دارد. امیدوارم این 3 بازیکن به دیدار فردا  مقابل دانشگاه آزاد برسند تا بازی خوبی  مقابل این تیم انجام دهیم. 

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در نخستین دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال،‌ میهمان دانشگاه آزاد است.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:41 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مرحله پلی آف لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم‌های ممفیس گریزلیز، واشنگتن ویزاردز و لس آنجلس کلیپرز حریفان خود را شکست دادند.

واشنگتن

واشنگتن ویزاردز در سالن یونایتد سنتر شهر شیگاگو با نتیجه 75 بر 69 بولز را شکست داد و با کسب چهارمین پیروزی توانست به نیمه نهایی کنفرانس شرق لیگ NBA برسد. تیم ممفیس گریزلیز با نتیجه 100 بر 99 مقابل میزبان خود اوکلاهماسیتی تاندر به پیروزی رسید و 3 بر 2 از این تیم پیش افتاد. لس آنجلس کلیپرز هم در سالن استیپلز سنتر با نتیجه 113 بر 103 میهمان خود گلدن استیت وریرز را مغلوب کرد تا 2 تیم 2 بر 2 مساوی شوند.


برچسب‌ها: NBA,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:41 ] [ Masoud.F ]
برنامه مسابقات جام حذفی سال 93 استان تهران

مسابقات بسکتبال جام حذفی استان تهران با شرکت 28 تیم در سال 93به صورت سید بندی شده برگزار می گردد.16 تیم حاضر در سید سه مسابقات از روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه رقابت خود را برای صعود به سید بالاتر آغاز می کنند.بعد از انجام 54 بازی ،قهرمان این فصل مسابقات جام حذفی روز جمعه 30 خرداد ماه مشخص می گردد.




برچسب‌ها: دستجات کشور,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:48 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ افشای صحبت‌های نژاد پرستانه مالک تیم لس آنجلس کلیپرز که از آمدن سیاهپوستان به بازی تیمش ابراز ناراحتی کرده بود حتی واکنش اوباما رئیس جمهور آمریکا را هم برانگیخت. بیانیه عذرخواهانه باشگاه کلیپرز نیز جلوی موج انتقادی سیاهپوستان و اهالی بسکتبال آمریکا را نگرفت تا در نهایت مسئولان لیگ نیز مجبور به واکنش شده و اعلام کردند در کنفرانسی مطبوعاتی از تحقیقات خود در این زمینه و نحوه برخورد با مالک کلیپرز صحبت خواهند کرد.

بازیکنان کلیپرز که با برعکس پوشیدن گرمکنهای خود در زمان بازی چهارم با گلدن استیت اعتراض خود را به صحبتهای مالک تیم نشان دادند پیش از دیدار پنجم در شهر لس آنجلس از مالک تیم خواستند که شخصا در این مورد بیانیه ای عذرخواهانه صادر کند.

از طرفی کوبی برایانت ستاره تیم لیکرز نیز در صفحه توییتر خود نوشت که استرینگ دیگر نباید مالکیت کلیپرز را داشته باشد.

اما مهمترین اقدام مقابل صحبتهای استرلینگ از سوی مجیک جانسون بازیکن افسانه ای سابق NBA صورت گرفت که پیش از این هم در لیگ حرفه ای دیگری همراه با یک گروه تجاری تیم لس آنجلس داجرز را خریداری کرده بود. جانسون با همین گروه خواستار خرید تیم کلیپرز شده است.

گفتنی است صحبتهای مالک کلیپرز از طریق دو وب سایت TMZ و Dead spin پخش شدند.


برچسب‌ها: NBA,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:44 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود مشحون در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان که بعد از ظهر امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بسکتبال اصفهان دارای قدمت و تاریخی کهن است و همواره یکی از هیئت‌های تاثیر گذار در مسیر بسکتبال ایران بوده است.

خبرگزاری فارس: اصفهان پرچمدار بسکتبال ایران است/مجمع اصفهان در نهایت سلامت برگزار شد

وی ادامه داد: اگر نگاهی به آمار 3 دوره قهرمانی‌های ایران در این سال‌ها داشته باشید، مشاهده می‌کنیم که نیمی از اسکلت اصلی تیم ملی ایران را بازیکنان اصفهانی تشکیل داده‌اند  و همواره در موفقیت‌های ملی بازیکنان اصفهانی نقش تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

به گفته مشحون؛ چهره‌هایی مانند محسن صادق‌زاده و فرزاد کوهیان که در روزگار خود از بهترین و مؤدب‌ترین بازیکنان تیم‌های ملی بودند امروز فضایی را ایجاد کردند که بازیکنان بسیار خوب و با فرهنگی در بسکتبال اصفهان رشد کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه تیم‌های اصفهانی نیز همواره جایگاه بسیار خوبی در بسکتبال داشتند، یادآور شد: ذوب‌آهن که با شرایط بسیار سخت وارد لیگ شد، در دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز اجازه نداد پتروشیمی به راحتی وارد فینال شود و آن‌ها را آزار داد.

وی با بیان اینکه امکان ندارد هدفی بدون کار گروهی و همکاری تک تک اعضا به نتیجه برسد، متذکر شد: در طول 13 مدیریت در فدراسیون بسکتبال، ثابت کردیم که با همدلی می‌توان به مدارج بالا دست یافت.

مشحون با اشاره به عناوین کسب شده توسط تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان در رده‌های مختلف، تأکید کرد: امروزه بسکتبال ایران را به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان در آسیا می‌شناسند و بازیکنانی همانند ارسلان کاظمی، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و اوشین ساهاکیان به عنوان شناسنامه بسکتبال ایران در میادین بین المللی یاد  می‌شوند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مجمع هیئت بسکتبال اصفهان، گفت: امروز خوشحالم یکی از بهترین مجامع انتخابی را در اصفهان شاهد بودم که در فضایی سالم و شفاف برگزار شد و نباید با برخی صحبت‌ها و انتقاداتی که جایش در چنین نشستی نیست، اوضاع را نامناسب کرد.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:44 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و در مرحله نهایی برای تعیین قهرمان مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال، تیم های "سولن بهشت هیرکان گرگان" و "پالایش نفت آبادان" به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم جنوبی با نتیجه 80 بر 69 برابر نماینده گرگان صاحب برتری شد.

قضاوت این بازی را که در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد "ابراهیم عباس زاده" به عنوان سرداور به همراه "جواد مرادی" و "ژوبین جلیلی" بر عهده داشتند که نحوه قضاوت آنها بارها فریاد تماشاگران گرگانی را بلند کرد.

نیمه اول

سرمربی سولن بهشت هیرکان شاگردانش را با ترکیب "سعید صالحی"، "امید دهقانیان"، "امیر اله وردی"، "سروش بنی کریمی" و "نیما بخشی" روانه بازی کرد. دو تیم در کوارتر نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در پایان نتیجه 19 در مقابل نتیجه دو تیم نشان داده شد.

در کوارتر دوم و با ورود "ابوالفضل سیدی" بازی تهاجمی در دستور کار سولنی ها قرار گرفت و نماینده گرگان این کوارتر را با یک امتیاز بیشتر و نتیجه 13 بر 12 به سود خود خاتمه داد و در پایان نیمه نخست با حساب 32 بر 31 از حریف قدرتمند خود پیش افتاد.

در نیمه نخست، امیر اله وردی با کسب 10 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم میزبان بود و نیما بخشی با 6 بار وارد حلقه کردن پرتاب های پنالتی خود 6 امتیاز برای نماینده گرگان به ارمغان آورد.

نیمه دوم

شاگردان ایزدپناه با یک تغییر نیمه دوم را آغاز کردند که بر این اساس "احمد بوستانیان" از همان ابتدا جانشین "سروش بنی کریمی" شده بود. بنی کریمی در نیمه نخست با ثبت 4 خطا در خطر اخراج از زمین مسابقه قرار داشت و به همین دلیل دقایق زیادی از روی نیمکت کار را دنبال کرد.

در کوارتر سوم بازهم نماینده گرگان تیم برتر زمین بود و توانست با نتیجه 21 بر 19 برنده از زمین خارج شود و در مجموع با 3 امتیاز اختلاف و نتیجه 53 بر 50 از پالایش نفت آبادان پیش بیفتد.

در آخرین زمان یک چهارم بازی نماینده آبادان تلاش فراوانی از خود به نمایش گذاشت و گاهی با سوت های مشکوک تیم داوری از نماینده گرگان پیش افتاده بود. برتری آبادانی ها رفته رفته بیشتر می شد و در نهایت این تیم کوارتر چهارم را با نتیجه 30 بر 16 به سود خود به پایان رسانید و در پایان با حساب 80 بر 69 برنده از زمین خارج شد.

در نیمه دوم باز هم اله وردی امتیازآورترین بازیکن تیم میزبان بود. وی در نیمه دوم نیز 10 امتیاز به دست آورد و بااینکه در مجموع 20 امتیاز کسب کرد انا نتوانست مانع شکست سفیدپوشان گرگانی شود. "سعید صالحی" نیز بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد و در مجموع 11 امتیاز به دست آورد. این بازی نخستین شکست خانگی سولنی ها در رقابت های این فصل لیگ دسته یک به جساب می آید.

حضور یکی از نمایندگان شورای شهر که یکی از مخالفان تیمداری این نهاد در رشته بسکتبال می باشد جالب توجه بود. "ابراهیم جرجانی" از ابتدا تا انتهای مسابقه در سالن حضور داشت و در بین دونیمه با عوامل تیم سولن بهشت هیرکان به خوش و بش پرداخت.

قهر داوران در ثانیه های پایانی بازی یکی دیگر از نکات حاشیه ای بود. در فاصله 66 ثانیه مانده به پایان مسابقه و با شعارهای اعتراض آمیز هواداران علیه تیم داوری، داوران به نشانه قهر از زمین بازی خارج شدند و پس از دقایقی با آرام تر شدن تماشاگران ادامه بازی را قضاوت کردند.

بازی برگشت دو تیم عصر جمعه 12 اردیبهشت در سالن 17 شهریور آبادان برگزار خواهد شد. در صورت پیروزی سولن بهشت هیرکان کار به بازی سوم که بازهم در آبادان خواهد بود کشیده می شود. این دو تیم با صعود به مرحله پایانی جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست آورده اند.


برچسب‌ها: دسته اول کشور,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:44 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضایی در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان که بعد از ظهر امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر عضو هیات رئیسه بسکتبال هستم، اما اگر امروز وارد میدان رقابتی در این حوزه شده‌ام، به دلیل احساس دینی است که به بسکتبال داشتم.

خبرگزاری فارس: بسکتبال اصفهان برای ادامه فعالیت نیازمند پوست‌اندازی است

وی ادامه  داد: در صورتی که در این مجمع با رأی اعضا انتخاب شوم به دنبال اجرایی کردن برنامه‌هایی برای در رشد و پیشرفت بسکتبال استان به منظور بازگشت به دوران طلایی نیازمند هستم.

این پیشکسوت بسکتبال با بیان اینکه در این برهه قصد تخریب با انتقاد بی‌جا به شخص یا گروهی ندارم، تصریح کرد: برخی افراد در جایگاهی قرار دارند که نمی‌توان آنها را مورد انتقاد قرار داد.

به گفته رضایی، شرایط فعلی هیئت نشان از مدیریتی اشتباه دارد و اگر هیئت امروزه دچار این معضل شده و چنین انتقاداتی به آن وارد شده نشان می‌دهد در یک بخش از مدیریت خود دچار اشتباه شده است.

وی درباره برنامه خود برای ریاست هیئت بسکتبال نیز یادآور شد: در این برنامه‌ریزی سعی شده تا حلقه بین دانش و ورزش به خوبی در نظر گرفته شود، اصلاح امور، برنامه‌ریزی برای تقویت زیر ساخت‌ها و تیم‌های پایه، افزایش دانش مربیان و داوران و استفاده از داشته و ورود خوب و با برنامه به بخش خصوصی سرفصل‌هایی است که تلاش می‌کنیم با توجه به آن گام برداریم.

این مسئول که در پایان رأی گیری با یک رأی کمتر نسبت به صادق‌زاده از هدایت هیئت بسکتبال بازماند با انتقاد از ناعدالتی که در اختصاص زمان داده شده به این کاندیدا، تأکید کرد: ابتدا باید به صادق‌زاده تبریک گفت، دوره قبل نیز نخستین کسی بودم که به وی تبریک گفتم اما زمانی که حس کردم برنامه‌های وی درست نیست به یک منتقد جدی تبدیل شدم این مساله تا زمانی که این مشکلات و کاستی ها وجود داشته باشد ادامه پیدا می‌کند.

رضایی در پایان متذکر شد: فردی نیستم که در طی چند ماه اخیر برای گرفتن ریاست هیئت وارد بسکتبال شده باشم و در تمامی رده‌های سنی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم و فکر می‌کنم اطلاعات و دانش خوبی برای ورود به حوزه بسکتبال داشته باشم.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:43 ] [ Masoud.F ]

ه گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان پس از چند بار به تأخیر افتادن سرانجام بعد از ظهر امروز برگزار شد که حاشیه‌‌های زیادی نیز به همراه داشت:

خبرگزاری فارس: از گلایه‌مندی مشحون از ذوبی‌ها تا پایین آمدن کیفیت گز اصفهان

* محمد پورمقدم یکی از کاندیداهای هیئت در مجمع حضور نداشت، این در حالی است که گفته می‌شد وی قصد داشته به نفع رضایی کنار برود که البته این اتفاق رخ نداد.

* عدم حضور صادق‌زاده در مکانی که برای کاندیداهای هیئت در نظر گرفته بودند، اعتراض احمد رضایی را به همراه داشت و وی در صحبت‌هایش به این مساله اشاره کرد.

* جواد داوری بازیکن تیم ماهان و ایمان زندی بازیکن تیم ذوب‌آهن به عنوان نماینده ورزشکاران و فرزاد کوهیان سرمربی ذوب‌آهن و آیلین ملکیان نایب رئیس سابق هیئت به عنوان نماینده مربیان در این مجمع حق رأی داشتند.

* برای کاندیداهای هیئت 10 دقیقه زمان برای ارائه برنامه در نظر گرفته شده بود که صادق‌زاده برای گزارش عملکرد خود در چهار سال گذشته مستلزم زمان بیشتری و این مساله اعتراض رضایی دیگر کاندیدای هیئت را به همراه داشت که محمود مشحون رئیس فدراسیون صراحتاً اعلام کرد که زمان بیشتر دادن به صادق‌زاده با نظر وی صورت گرفته است.

* رأی‌گیری هیئت به صورت نزدیک و تنگاتنگی انجام شد و در نهایت صادق‌زاده با یک رأی بیشتر ریاست را به خود اختصاص داد.

* پس از انتخاب صادق‌زاده، برخی از اعضای مجمع که به وی رأی نداده بودند، اعتراض‌‌هایی را صورت دادند و معتقد بودند صادق‌زاده با رأی خود رئیس هیئت شده است.

* آیلین ملکیان، نایب رئیس سابق هیئت از جدی‌ترین منتقدان به انتخاب دوباره صادق‌زاده بود و مدعی شد بسکتبال اصفهان شرایط دشواری را در چهار سال آینده سپری خواهد کرد.

* رئیس فدراسیون بسکتبال در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد برای حضور دوباره ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال هر آن‌چه در توان داشته، انجام داده است اما باشگاه ذوب‌آهن جواب خوبی وی را نداده است.

* این اظهارات مشحون واکنش نماینده باشگاه ذوب‌آهن را بر عهده داشت و در پایان جلسه با حضور رسانه‌های گروهی، صحبت‌هایی بین مشحون و کرباسچی صورت گرفت.

* رضایی پس از پایان رأی گیری اعتراضاتی را نسبت به عملکرد هیئت ایراد کرده و مدعی شد در آینده در رسانه‌ها به منتقد هیئت تبدیل می‌شود که این اظهار نظر وی واکنش تند رئیس فدراسیون را به همراه داشت و از رضایی خواست به جای انتقاد، در کنار هیئت قرار گیرد.

* محمد پاکروان، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز برای این مجمع کاندیدا شده بود که به گفته سلطان حسینی با درخواست وی انصراف داد.

* مشحون در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز مدعی شد اصفهان همواره حرف نخست را در کشور می‌زده است اما گز اصفهان اخیراً کیفیت سابق خود را از دست داده است.

* عکس محمدرضا محمد جواهری، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بر دیوارسرای ورزشکاران و در کنار عکس سایر مدیر کل‌های ورزش نصب شده بود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:42 ] [ Masoud.F ]
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: نیمی از جامعه بسکتبال به عملکرد رئیس هیئت نقد دارند و باید برای 4 سال آینده هیئت، در این زمینه تغییر رویه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلطان‌حسینی روز سه شنبه  در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان با اشاره به شایعه حمایت وی از برخی کاندیداهای تصدی پست ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان اظهار داشت: در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر تماس من با برخی گزینه‌های تصدی ریاست هیئت بسکتبال استان وجود داشت اما این شایعات صحت نداشته و اصلا صحیح نیست.

وی افزود: به نظر من جامعه بسکتبال از افرادی بهره می‌برد که به خوبی می‌توانند تشخیص دهند کدام شخص می‌تواند به سود ورزش استان باشد و نیازی نیست که من در این زمینه دخالتی داشته باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه من تنها برای انصراف پاکروان از حضور در انتخابات دخالت کردم، افزود: به نظر من کسانی که در اداره‌کل حضور دارند نباید در رشته‌های مختلف وارد هیئت‌ها شوند، به همین دلیل پاکروان از این کار انصراف داد.

وی با اشاره به انتقادات رضایی، کاندیدای تصدی پست ریاست هیئت بسکتبال استان بیان داشت: من نباید درباره عملکرد گذشتگان نظر دهم اما هیئت‌ها باید بهتر از این شده و شرایط آنها باید بهبود پیدا کند اما به هر حال در انتخابات امروز، اختلاف فرد انتخاب شده با فرد بعد از آن بسیار اندک بود.

سلطان‌حسینی ادامه داد: این رأی نشان می‌دهد که 50 درصد از مجمع هیئت بسکتبال استان اصفهان نسبت به عملکرد صادق‌زاده، رئیس این هیئت انتقاد دارند و به نظر من او باید در 4 سال آینده، در کار خود تغییر رویه ایجاد کند اما من هرگز حرفی نزدم که حتی یک رأی در این انتخابات تغییر کند.

وی با بیان اینکه اصلاح برنامه‌ها باید در دستور کار رئیس هیئت قرار گیرد، گفت: بدون شک اگر مشکلی در فعالیت‌های صادق‌زاده به وجود آید، من با وی برخورد کرده و به او تذکرات لازم را می‌دهم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه منتقدان باید در ورزش استان حضور داشته باشند، گفت: بسیاری از افراد منتقد، دلسوز ورزش هستند و باید کاری کنیم که آنها در ورزش حضور داشته و انتقادات سازنده داشته باشند.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:41 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان با حضور محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال کشور از ساعت 11 امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این مجمع 3 کاندیدا برای تصدی پست ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند اما با توجه به انصراف محمد پورمقدم از کاندیداتوری، رقابت بین محسن صادق‌زاده و احمد رضائی انجام شد.

در نهایت محسن صادق‌زاده، رئیس 4 سال گذشته هیئت بسکتبال استان اصفهان با کسب 10 رأی از 19 رأی مأخوذه، به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

احمد رضائی، کاندیدای رقیب صادق‌زاده تنها با کسب کی رأی کمتر از گردونه رقابت خارج شد و تنها 9 رأی را ازآن خود کرد.

احمد رضايی از مربيان بسكتبال اصفهان و رئيس سازمان عمران شهرداری اصفهان به شمار می‌رفته و احمد پورمقدم كه پيش از اين در فدراسيون بسكتبال مشغول به فعاليت بوده و در حال حاضر مسئول انجمن بسكتبال با ويلچر اصفهان است.

پیش از این محمد پاکروان نیز برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کرده بود اما از حضور در انتخابات انصراف داد.

محسن صادق‌زاده در سال‌های گذشته ریاست هیئت بسکتبال استان را بر عهده داشته و با توجه به حضور وی در رأس کادر فنی تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان، انتقاداتی نسبت به عملکرد وی مطرح شده است.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:40 ] [ Masoud.F ]

ایسنا: مایکل جردن مالک تیم شارلوت و لبرون جیمز بازیکن تیم میامی بعد از پایان مسابقه، یکدیگر را در آغوش کشیدند.

در لحظات زیبایی پس از پایان دیدار دو تیم بسکتبال میامی هیت و شارلوت بابکتز، لبرون جیمز بهترین بازیکن این روزهای NBA به اسطوره بسکتبال جهان مایکل جردن ادای احترام کرد.

جیمز اظهار داشت که جردن از او خواسته تا به تلاش‌های سرسختانه خود ادامه دهند و به سلامت خود توجه کند.

جردن و جیمز، با در آغوش کشیدن یکدیگر شایعات اخیر را بی‌اعتبار کردند.

پیش از این گفته شده بود که جیمز قبل از زدن ضربه اسلم دانک در بازی سوم این دو تیم، نگاهی جسورانه به جردن کرده است. البته جیمز بعد از بازی این شایعه را رد کرد.

میامی این بازی را 109 بر 98 از شارلوت برد تا در مجموع 4-0 برنده شده و به دور بعد راه یابد.

مایکل جردن 14 سال با تیم شیکاگو بولز و 2 سال با تیم واشنگتن ویزاردز در لیگ NBA حضور داشت. او 5 بار ارزشمند ترین بازیکن لیگ NBA شد. جردن 3 بار هم ارزشمندترین بازیکن در مسابقات Allstar شناخته شد.

لبرون جیمز ستاره تیم میامی هیت، 2 بار قهرمان NBA شده است. او 4 بار ارزشمندترین بازیکن NBA و 2 بار ارزشمندترین بازیکن مسابقات Allstar شناخته شده است.

مایکل جردن و لبرون جیمز در آغوش هم!

 


برچسب‌ها: NBA,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:40 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال جوانان باید روز 30 اردیبهشت برای شرکت در مسابقات غرب آسیا به جای تیم ملی بزرگسالان به اردن اعزام شود اما هنوز وضعیت نیمکت این تیم قطعی نشده است و مهمترین گزینه مورد نظر نیز مربی صربستانی معرفی شده از سوی مهمد بچیروویچ سرمربی بزرگسالان است.

شنیده می شد این مربی تا هفته آینده برای ادامه مذاکرات به ایران سفر می کند اما محمدرضا مشحون  می گوید: شاید هم این مربی به ایران نیاید چون وی یکی از گزینه ها است و اول باید تصمیم خود را در مورد گزینه های موجود بگیریم. ما هم شناختی از این مربی نداریم اما بچیروویچ وی را معرفی کرده است.

بعد از رفتن ماتیچ جبهه گیری منفی در مورد مربیان صربستانی زیاد شد اما رئیس سازمان تیم های ملی نیز مانند رئیس فدراسیون بحث پول را مطرح می کند: فدراسیون در حال حاضر پول ندارد در حالی که مربیان خوب اروپایی هزینه های زیادی دارند. کی روش را در تیم ملی فوتبال مشاهده کنید که چه می کند. در حالی که مربیان صربستانی چنین خرجی را ندارند حتی بچیروویچ نیز به جز یک جای خواب و حقوق معمول خود درخواست عجیب و غریب دیگری از ما نداشته است. با تمام این اوصاف ما هم دلمان می خواست یک مربی طراز بالای اسپانیایی بیاوریم اما شرایط آن را نداریم.

زاپاتا به 8 منطقه جغرافیایی ایران سفر می کند
زاپاتا مربی تمرین دهنده اسپانیایی که از سال قبل همکاری با فدراسیون را شروع کرد نیز در حال تمرین گروههای مختلف سنی است و تا چند روز قبل نیز با بازیکنان نوجوان کار می کرد. مشحون می گوید: زاپاتا را در تعطیلات نوروز به بندرلنگه، هرمزگان و گرگان فرستادیم تا به کار پایه و آموزش مربیان بپردازد. حالا هم در تهران مشغول است. برنامه بعدی وی سر زدن به پایگاههای قهرمانی ایران در مناطق هشتگانه است.

 


برچسب‌ها: تیمهای ملی, جوانان,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:40 ] [ Masoud.F ]
نویسنده: جلیل یعقوب زاده-مربی بسکتبال
با توجه به آماده شدن تیم ملی جوانان و برگزاری اردو های اخیر تیم ملی مسئولین امر اقدام به دعوت از 23 بازیکن به اردوی مذکور نموده اند که این بسیار تعمق بر انگیز است چرا که اسامی اعلام شده خود گواه عدم اطلاعات کافی دعوت کنندگان لیست مذکور از وضعیت بازیکنان مدعو است چرا که در لیست بازیکنان دعوت شده اسامی بازیکنان مصدوم هم مشاهده میشود که خود گواه از بی اطلاعی مسئولین است .
سوال اصلی اینجاست که آیا اصلا دعوت کنندگان لیست مذکور بازیکنان این رده سنی را میشناسند ؟آیا از کم و کیف شرایط بازیکنان مدعو با خبر هستند و یا اینکه بر مبنای گمانه زنی و شنیده هایشان اقدام به دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی کشورمان مینمایند؟چرا که در لیست بازیکنان دعوت شده سایر رده ها نیز اسامی مشاهده میشود که در تیم های باشگاهیشان به عنوان یار یازدهم و دوازدهم به میدان میروند.
در این خصوص میتوان بصورت نمونه به نزدیکترین مسابقاتی که در استان تهران کنار گوش فدراسیون بسکتبال در سال 1392 برگزار گردید اشاره کرد بطوریکه قریب به 10 تیم در دسته یکم و بالای بیست تیم در دسته دوم جوانان استان تهران برگزار گردید که حدود 500 بازیکن رده سنی جوانان را در کوران مسابقات قرار داده بود سوال اینجاست که مسئولین امر که در تهیه لیست مدعوین به تیم ملی دست اندر کا بوده اند کدامین روز به تماشای بازیهای حساس این مسابقات پرداختند و چند تن از این بازیکنان را به اسم وتوانایی و قابلیت میشناسند که اقدام به دعوت آنها به اردوهای ملی کنند و یا اینکه دعوت شدگان بر مبنای تعریف وتمجید سایرین از آنها به اردوی تیم ملی دعوت میشوند بطوریکه از وضعیت سایرین (بازیکنان دعوت نشده)اطلاعاتی به مسئولین ارایه نمیگردد.
مسابقات استان تهران فقط نمونه ای از میادینی است که در کل کشور برگزار میگردد، در این مقال استان تهران فقط نمونه ای بود از مثل مشت نمونه خروار و مطئنا در سایر استانهای کشور نیز این امر تحقق نیافته که بی اطلاعی مسئولین از شرایط بازیکنان در لیست مذکور نمود پیدا کرده است.
تداوم این امر و عدم توجه این موضوع تبعاتی چون تخریب انگیزه بازیکنان و مربیان پایه بسکتبال کشور و از بین رفتن اعتماد به نفس بازیکنانی است که با تمام وجود تلاش کرده اند تا شاید دیده شوند.

 


برچسب‌ها: تیمهای ملی, جوانان,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:40 ] [ Masoud.F ]

تیم بسکتبال فنرباغچه ترکیه به دنبال جذب حامد حدادی است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حامد حدادی ارزشمندترین بسکتبالیست آسیا که این فصل خود را با تیم "سیچوان" چین آغاز کرد و هم‌اکنون با تیم مهرام به فینال لیگ برتر رسیده با پیشنهادی از تیم فنرباغچه ترکیه مواجه شده است.

8889-1.jpg

 

تیم فنرباغچه از مدعیان لیگ ترکیه و از تیم‌های خوب اروپا محسوب می‌شود که هم‌اکنون به دنبال سنتر 218 سانتی‌متری ایران است که در 5 سال گذشته در لیگ NBA کار کرده است.

 

حامد حدادی درباره این پیشنهاد به ایسنا گفت: بله؛ پیشنهادهایی وجود دارد اما هنوز جدی نیست چون من تمام تمرکز بر روی فینال لیگ ایران و باشگاه‌های آسیا است و هم‌اکنون باید با مهرام برای قهرمانی گام برداریم.

 


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:45 ] [ Masoud.F ]

به گزارش ایرنا، مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز سه شنبه با سه بازی پیگیری شد که تیم های میامی هیت و شیکاگو بولز از کنفرانس شرق در چهارمین رویارویی خود در این مرحله به مصاف هم رفتند.

میامی هیت در این بازی 109 بر 98 به پیروزی رسید تا با کسب چهارمین پیروزی به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی ان بی ای سال 2014 معرفی شود.

مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا به صورت چهار برد از هفت بازی برگزار می شود.

میامی که قهرمانی در سه دوره این رقابت ها از جمله سال های 2012 و 2013 این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد، در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های بروکلین یا تورنتو روبرو خواهد شد.

در دیگر بازی بامداد امروز این رقابت ها آتلانتا هاوکز در پنجمین بازی خود با ایندیانا پیسرز 107بر 97 به پیروزی رسید تا سومین برد خود در مرحله پلی آف را به دست آورده باشد.

در سومین و آخرین بازی امروز این رقابت ها نیز سن آنتونیو اسپرز 93 بر 89 دالاس ماوریکز را شکست داد تا دو تیم در مجموع چهار بازی برگزار شده مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه ای آمریکا دو بر دو مساوی شوند.

این رقابت ها امشب (سه شنبه شب) با 3 بازی پیگیری خواهد شد.


برچسب‌ها: NBA,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:45 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ تیم بسکتبال مهرام باید اواسط خرداد ماه در مسابقات جام باشگاههای آسیا شرکت کند و به همین دلیل نیز زودتر تمام شدن لیگ به نفع این تیم بود تا علاوه بر فرصت آماده سازی قبل از مسابقات، مهلتی نیز برای استراحت به بازیکنان داده شود اما مصطفی هاشمی سرمربی مهرام نظر دیگری در این مورد دارد. 

از طرفی تیم پتروشیمی هم با توجه به امتیاز خانگی در دو دیدار اول، در سری 5 مسابقه ای کار راحتتری پیدا می کرد با این وجود مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی هم با این موضوع موافق نیست.

هاشمی: تاثیر مسابقه بیشتر از تمرین است

مصطفی هاشمی توضیح می دهد: هر چه بازیها بیشتر باشد به نفع تیم من است. تاثیری که قرار داشتن در جریان مسابقات دارد در تمرینات بیشتر نیست. حتی اگر یک هفته قبل از اعزام به جام باشگاهها وقت داشته باشیم هم برای من مشکلی نیست البته با زمانبندی فعلی نزدیک به سه هفته بعد از لیگ وقت داریم. 

وی در مورد بازی فینال و جبران شکست سال قبل اشاره کرد: من سال قبل در مهرام نبودم اما امسال بازیهای واقعا سختی داریم. نتیجه فینال غیر قابل پیش بینی است. هر تیمی تمرکز، صبر و حوصله بیشتری داشته باشد، برنده بازی می شود. 

هاشمی در مورد پیشنهاد فرصت یک روز استراحت بین بازیهای اول و دوم و همچنین بازیهای سوم و چهارم گفت: وقتی این بحثها را مطرح می کنم محکوم به خیلی چیزها می شوم اما این استراحت به نفع هر دو تیم بود تا هم ریکاوری انجام دهند و هم فکرشان را بعد از بازی اول جمع کنند. 

وی همچنین از فرستادن اسامی جام باشگاهها و رد کردن نام چند بازیکن خارجی خبر داد که از بین آنها بازیکنان اصلی اعزامی به مسابقات مشخص می شود.

برنامه ما روی فینال هفت مسابقه ای بود

مهران حاتمی در سوی دیگر فینال می گوید: دوست داشتیم تعداد بازیهای فینال بیشتر شود تا تجربه بازیکنان هم افزایش پیدا کند. از طرفی حضور مهرام در ماهشهر غنیمت است و برای تماشاگران این تعداد بازی بهتر است امیدوارم بازیهای خوبی را هم در این مرحله به نمایش بگذاریم.

هاشمی: در حالت مسابقه بهتر برای جام باشگاه‌ها آماده می‌شویم/ حاتمی:‌ برگزاری بازی‌های بیشتر به نفع تماشاگران است

وی ادامه داد: ما از ابتدا هم روال کار خود را بر این گذاشته بودیم که مرحله اول پلی آف به صورت دو از سه بازی باشد، مرحله نیمه نهایی به شکل 3 برد از 5 بازی و فینال 4 از 7 برگزار شود.

حاتمی با تاکید بر اینکه ارسلان کاظمی مشکلی برای بازیهای فینال ندارد و اسماعیلی نیز با وجود 3 بار شکستن بینی مشکلی برای ادامه کار نخواهد داشت ادامه داد: مهرام تیم خوب و بزرگی است و بازی کردن مقابل آنها برای همه سخت به نظر می رسد. ما هم تلاش می کنیم اشتباهات قبلی خود را جبران کنیم. این فینال می تواند نمایش و سرمایه خوبی هم برای تیم ملی باشد. 


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:41 ] [ Masoud.F ]

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران درباره دلیل انتخاب آرمی نظریان برای اعزام به کمپ بسکتبال بدون مرز گفت: او در این مدت واقعا رشد کرده و بازیکنی مستعد است.

 

erfankhoshkhoo 1 (18 of 34).jpg

 

محمدرضا مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت نهایی سرمربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: هم‌اکنون ملی‌پوشان زیر نظر آقای بچیروویچ، آقای اسلامی و آقای مهران آتشی وارد اردو می شوند و تمرین می‌کنند. بچیروویچ نقش سرمربی کنونی جوانان را دارد و به طور موقت کار خواهد کرد تا زمانی که سرمربی قطعی جوانان معرفی شود.

 

رییس سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که بالاخره چه زمانی سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود؟ بیان کرد: ان‌شاءالله تا هفته آینده همه چیز قطعی می‌شود. در میان دو گزینه یک نفر را باید انتخاب کنیم. باید خیلی سریع تصمیم نهایی را بگیریم تا جوانان فرصت از دست ندهند چون این تیم قرار است در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا شرکت کند.

 

او در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه کسی 4 نفر اعزامی به کمپ بسکتبال بدون مرز را انتخاب کرده و آیا فرد بهتری از آرمی نظریان نبود که اعزام شود گفت: من انتخاب کرده‌ام. وضعیت الله وردی، یوسف وند و رضایی فر که مشخص است. آرمی نظریان هم در این مدت رشد خوبی داشته است. او بسیار رشد کرده، قدش بلندتر شده و مستعد است. من این تصمیم را گرفتم تا تشویقش کنم. او در این مدت واقعا تلاش کرده است.

 

مشحون در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد نفراتی چون صمد سرودی، دانیال اسکندری یا مهیار مهر را انتخاب می‌کردید که بهتر از آرمی نظریان هستند؟ توضیح داد: این‌ها هم در گزینه‌های اصلی ما بودند. صمد سرودی مشکل گذرنامه داشت. او حتی برای اعزام به اردن برای حضور در قهرمانی غرب‌آسیا هم مشکل دارد و درگیر کارهایش هستیم. دانیال اسکندری مصدوم است و حتی نتوانسته به اردو بیاید و مهیار مهر هم در این مدت درجا زده است. من از میان چند گزینه این نفرات را اعزام کردم.

 

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل انتخاب آرمی نظریان این نیست که او فرزند سرپرست تیم ملی است؟ گفت: او پسر ژوزف هست اما در این مدت رشد کرده و باید تشویق می‌شد. من بازی‌هایش را دیده‌ام و واقعا خوب است. از طرف دیگر نفراتی که با او رقابت داشتند در این مدت رشدی نکرده بودند.


برچسب‌ها: تیمهای ملی, جوانان,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:40 ] [ Masoud.F ]

محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از مشورت‌هایی که انجام گرفت و تاکیداتی که انجام شد، برای ریاست هیئت ثبت نام کردم.

وی با اشاره به عملکردش در چهار سال گذشته تصریح کرد: در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال گزارش کاملی از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه می‌شود و چشم انداز هیئت نیز برای چهار سال آینده اعلام می‌شود.

خبرگزاری فارس: حرکت‌های انجام شده بازخورد مثبتی داشته است / شأن بسکتبال اصفهان باید حفظ شود

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان یادآور شد: اعتقادم بر این است که در چهار سال گذشته حرکت‌های مثبتی انجام شد و بازخوردهای زیادی داشت، از این رو تصمیم گرفتیم برنامه‌های خود را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به رقابت صورت گرفته برای ریاست هیئت بسکتبال اصفهان بیان کرد: بهرحال باید شأن بسکتبال اصفهان حفظ شود و هر فردی که انتخاب می‌شود، بر اساس توانمندی‌هایش مواضع آینده‌اش را برای پیشرفت این رشته ورزشی را تبیین کند.

صادق‌زاده با بیان اینکه شائبه‌ای در مورد حمایت اداره کل ورزش و جوانان در خصوص حمایت از هیچ کدام از کاندیداها وجود ندارد، متذکر شد: به سلامتی کار مدیر کل ورزش و جوانان و همکاران وی اعتماد دارم و وارد این مباحث نمی‌شوم.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:40 ] [ Masoud.F ]

ˈ مهدی کامرانی ˈ دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در دیدار فینال برای ما بسیار مهم بود زیرا یک فصل بسیار سنگین را پشت سر گذاشتیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان تیم پتروشیمی با همدلی توانستند مقتدرانه راهی فینال شوند و اکنون خود را در آستانه قهرمانی می بینند.

این ملی پوش تیم پتروشیمی بندر امام افزود: در فینال همانند سال های گذشته مقابل تیم مهرام به میدان می رویم که دیداری حساس و تماشایی خواهد بود.

وی گفت: تیم مهرام بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارد که برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنند.

کامرانی افزود: شانس ما برای کسب عنوان قهرمانی با روند خوبی که طی این فصل داشتیم بیشتر از مهرام است.

وی اظهار کرد: ما در این فصل در دو بازی رفت و برگشت مقابل تیم مهرام به پیروزی رسیدیم و این موضوع موجب بالا رفتن روحیه تیم می شود.

این ملی پوش بسکتبال پتروشیمی بندر امام افزود: تیم مهرام همانند ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی برنامه ریزی کرده است و باید مراقب انگیزه بازیکنان این تیم باشیم.

تیم های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران برگزار کننده دیدار فینال رقابت های این فصل لیگ برتر کشور می باشند و تیم قهرمان پس از هفت بازی مشخص خواهد شد

 


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:39 ] [ Masoud.F ]

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شرایط فعلی بسکتبال اصفهان به گونه‌ای بود که برای شرکت در انتخابات این هیئت احساس دین کردم.

وی با بیان اینکه قصد انصراف دادن ندارد، تاکید کرد: بر اساس برنامه مدون شده وارد گود رقابتی شده‌ام زیرا تصور کردم می‌توانم گوشه‌ای از بار بسکتبال استان را بگیرم.

خبرگزاری فارس: قصد انصراف از کاندیداتوری ندارم/ در مورد ائتلاف 2 نفره تصمیمی نگرفته‌ام

پیشکسوت بسکتبال اصفهان در مورد احتمال ائتلاف با پور‌مقدم دیگر کاندیدای این هیئت تصریح کرد: ائتلاف با پورمقدم دور از انتظار نیست اما هنوز تصمیمی گرفته نشده و تا قبل از برگزاری مجمع در این باره تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان پس از چند بار به تاخیر افتادن قرار است فردا پیش از ظهر در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شود.

برای این مجمع محسن صادق‌زاده، احمد رضایی و محمد پورمقدم کاندیدا شده‌اند و گفته می‌شود مجمع با حضور رئیس فدراسیون برگزار خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:39 ] [ Masoud.F ]

به گزارش اصفهان شرق: پس از تاخیر چند باره مجمع انتخاباتی هیات بسکتال اصفهان، قرار است این مجمع سه شنبه هفته جاری برگزار شود و بسکتبال اصفهان رئیس آینده خود را بشناسد.

تت

بسکتبال یکی از رشته های پرطرفدار و قدیمی اصفهان است و از این رو سرنوشت آینده این هیات برای ورزش دوستان دیار زاینده رود از اهمیت بالایی هم برای ورزش دوستان و هم برای رسانه ها برخوردار است و از این رو تحرکات این هیات و مسائل پیرامونی آن در آستانه انتخابات به شدت از سوی رسانه ها دنبال می شود.

برای این مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال، محسن صادق زاده، احمد رضایی و محمد پور مقدم ثبت نام کرده اند که البته پور مقدم در یک مقطع از لیست کاندیداها کنار رفت و یک بار دیگر به جمع نامزدهای انتخاباتی اضافه شد.

صادق زاده چهار سال قبل در مجمع قبلی انتخاباتی هیات توانست با کسب بیشترین آرا ریاست هیات آسمان خراش های اصفهانی را برعهده گرفت و برای مجمع پیش رو نیز کاندیدا شده است. احمد رضایی نیز از بازیکنان سابق بسکتبال اصفهان بوده و در حال حاضر نیز مسئولیت مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان را بر عهده دارد و محمد پور مقدم نیز از مربیان و محققان این رشته می باشد.

رضایی در مقطعی عضو هیات رئیسه هیات بسکتبال استان بود و جز تیم کاری صادق زاده محسوب می شد اما شرایط در حال حاضر به گونه ای رقم خورده که وی اصلی ترین رقیب انتخاباتی رئیس فعلی هیات بسکتبال استان اصفهان به شمار می آید.

صادق زاده زمانی که ریاست هیات بسکتبال استان اصفهان را برعهده گرفت، انتقاد زیادی از رویه هیات سابق در خصوص کم شدن تعداد مسابقات و کاهش بازیکنان ملی پوش اصفهان در رده های پایه داشت اما در شرایط فعلی رقبای انتخاباتی صادق زاده انتقاد اصلی خود را به مربیگری وی در تیم بسکتبال فولاد ماهان متمرکز کرده اند و اعتقاد دارند حضور وی در تیم فولاد ماهان، موجب شده تا رویکرد هیات از توجه به بسکتبال استان به تیمداری و رقابت در لیگ برتر معطوف شود.

زمانی که اولین تاریخ برای مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان اعلام شد، پورمقدم در گفت وگو با رسانه های مختلف مدعی شد حضور صادق زاده در انتخابات این هیات تخلف است زیرا به گفته وی رئیس هیات بسکتبال به دلیل اینکه مربیگری تیم بسکتبال فولاد ماهان را برعهده داشت، نمی توانست ریاست هیات را در اختیار بگیرد.

البته مربیگری صادق زاده از لحاظ قانونی ممنوعیتی برای وی ایجاد نمی کرد ، ضمن اینکه در شرایط فعلی که قرار است مجمع هیات بسکتبال اصفهان برگزار شود، مسابقات لیگ به اتمام رسیده و معلوم هم نیست که تیمداری ماهانی ها تداوم داشته باشد.

از برخی مجامع ورزشی اصفهان شنیده شده که اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای ریاست هیات بسکتبال بر روی رضایی نظر دارد زیرا به واسطه مسئولیتش در شهرداری اصفهان می تواند امکاناتی را برای هیات فراهم کند، البته مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از این در گفت وگو با خبرنگار صاحب نیوز تاکید داشته که تصمیمی در انتخاب روسای هیات های ورزشی نخواهد داشت و مجامع انتخاباتی باید در خصوص رئیس آینده خود تصمیم گیری کنند اما با این حال تصور می شود که صادق زاده و رضایی رقابت سنگین و دشواری را در مجمع انتخاباتی هیات پیش رو داشته باشند، البته گفته می شود که رضایی و پور مقدم تصمیم به ائتلاف دارند و به احتمال زیاد پور مقدم به سود رضایی کنار خواهد کشید.

ضمن اینکه به نظر می رسد سلطان حسینی اولین مجمع پر چالش را در دوران مسئولیتش پیش رو داشته باشد زیرا در مجامع قبلی بازار ریاست و کاندیداتوری بین رقبا چندان داغ نبود اما برای این مجمع، قاعدتاً هر کدام از کاندیداها که ریاست را در اختیار بگیرند، با واکنش دیگر رقبا همراه خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:38 ] [ Masoud.F ]

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار با تیم بسکتبال ذوب‌آهن در مسابقه رده‌بندی لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم با زحمت‌ها و بازی‌های خوبی که در این فصل انجام داده‌ایم حداقل باید به مقام سوم دست پیدا کنیم. ذوب‌آهن تیم خوبی است، اما ما هم آماده‌ایم. تمرینات‌مان به خوبی دنبال می‌شود و می‌خواهیم که در دو بازی کار را تمام کنیم.

وی گفت: من شخصا دوست داشتم بازی رده‌بندی به صورت 3 از 5 برگزار شود، چون بازیکن زیاد داریم و این موضوع به نفع ما خواهد بود.

خبرگزاری فارس: حداقل نتیجه ما در این فصل کسب رده سوم است/ بدشانسی و حدادی عامل باخت به مهرام بودند

ملی‌پوش بسکتبال دانشگاه آزاد در خصوص سه دیدار برگزار شده با مهرام که با شکست همراه بود، تاکید کرد: حداقل باید در یکی از این دیدارها پیروز می‌شدیم. در بازی اول به دلیل اینکه از مسابقات دور بودیم، یک مقدار شرایط خوبی نداشتیم و در بازی دوم بهتر شدیم و شانس زیادی هم برای برد داشتیم، اما نشد.

وی ادامه داد: در بازی سوم بدشانسی آوردیم و توپ‌هایمان وارد سبد نشد. از سوی دیگر نتوانستیم حامد حدادی، بازیکن مهرام را در زیر سبد کنترل کنیم و بسیار تاثیرگذار بازی کرد. بدشانسی و حدادی عامل باخت ما بودند.

به گزارش فارس، بازی نخست دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن در دیدار رده بندی لیگ برتر روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:38 ] [ Masoud.F ]

کاندیدای ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: دلم برای بسکتبال اصفهان سوخت و به دلیل احساس دینی که به این رشته داشتم، برای ریاست این هیئت ثبت نام کردم.

خبرگزاری فارس: دلم برای بسکتبال اصفهان سوخت/تیمداری تمرکز هیئت را از بین برد

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: طی هفت هشت سال اخیر بسکتبال اصفهان در مسیری حرکت کرد که احساس دین کردم وارد گود انتخاباتی هیئت شوم زیرا تصور کردم می‌توانم گوشه‌ای از بار بسکتبال را بگیرم.

وی با بیان اینکه در ابتدای ریاست صادق‌زاده در هیئت بسکتبال به وی تبریک گفته و برای کمک به هیئت اعلام آمادگی کردم، تصریح کرد: با این حال در ادامه هیئت از اهداف اولیه خود مبنی بر توجه و رسیدگی به بسکتبال استان و شهرستان‌ها دور شده و بیشتر بر روی بحث تیمداری متمرکز شدند.

پیش‌کسوت بسکتبال اصفهان با بیان اینکه اگر از بسکتبال فعلی اصفهان جواد داوری و اوشین ساهاکیان و چند بازیکن دیگر گرفته شود، چیزی برای ارائه نداریم، تاکید کرد: در صورتی که هیئت به سمت تیمداری نرفته بود، می‌توانستیم برای این بازیکنان جایگزین داشته باشیم.

به گفته رضایی هیئت بسکتبال وظیفه دارد نگاه یکسانی به تیم‌های لیگ برتری داشته باشد زیرا اگر این نوع نگرش انجام شده بود، در حال حاضر سه تیم خوب در بسکتبال استان داشتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که با ظهور تیم فولاد ماهان، توزین الکتریک کاشان به حاشیه رفت و از همان زمان به رئیس هیئت بسکتبال استان هشدار دادیم که از تیمداری پرهیز کرده و به بسکتبال رو به زوال استان توجه کند زیرا در این شرایط هیئت وامدار باشگاه خاصی خواهد شد.

کاندیدای ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان به افول بسکتبال در شهرستان‌ها اشاره کرد و متذکر شد: زمانی که من در تیم‌های منتخب اصفهان بازی می‌کردم، بازیکنان شهرستانی زیادی در تیم منتخب استان بودند اما در حال حاضر به ندرت بازیکن شهرستانی قابل توجهی پیدا می‌شود و فعالیت در این رشته در برخی شهرستان‌ها به تعطیلی نزدیک شده است.

رضایی افزود: در گذشته در بسکتبال اصفهان کار تیمی انجام می‌شد و با زحمات مربیان زحمتکش در رده‌های پایه، در تمام رده‌های سنی بهترین عملکرد را داشتیم اما در شرایط فعلی همدلی از بسکتبال استان دور شده است.

*بسکتبال به روح تازه نیاز دارد

بازیکن سابق اصفهان با بیان اینکه به درخواست جامعه بسکتبال وارد گود رقابت شده است، تاکید کرد: بودجه‌های در نظر گرفته برای هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت بسکتبال محدود بوده و اگر بخواهیم قدم‌های بلند و رو به جلویی برداریم، چاره‌ای به جز ورود بخش خصوصی به بسکتبال نداریم و در صورتی که به ریاست هیئت انتخاب شوم، برنامه‌هایی را برای جذب اسپانسر مالی در دستور کار خواهیم داشت.

وی افزود: در صورتی که اعضای مجمع به من رأی داده و ریاست هیئت را در اختیار بگیرم، تلاش می‌کنم روح تازه‌ای در بسکتبال اصفهان دمیده شود و اگر نیز انتخاب نشوم، این وظیفه از روی دوش من برداشته خواهد شد.

 


برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:37 ] [ Masoud.F ]

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم‌ ملی بزرگسالان بسکتبال که برای مسابقات جام جهانی 2014 اسپانیا آماده می‌شود از روز 24 خرداد به طور رسمی تمرینات آماده‌سازی جام جهانی را آغاز می‌کند.

ملی‌پوشان بزرگسال در روزهای ابتدایی تیر بعد از یک هفته تا 10 روز تمرین در تهران به اردوی ترکیه اعزام می‌شوند.

تیم‌ ملی الف به همراه چند بازیکن تیم ب از 20 تا 28 تیر ماه در کاپ آسیا به میزبانی چین شرکت می‌کند و در ماه مرداد نیز چهار تورنمنت اروپایی را پیش رو خواهد داشت.

ملی‌پوشان ابتدا از 9 تا 13 مرداد در تورنمت لهستان شرکت می‌کنند و پس از آن از 17 تا 19 مرداد به استونی می روند. آخرین تورنمنت قبل از مسابقات جهانی نیز از 29 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی اسلوونی خواهد بود که اعضای نهایی تیم‌ ملی بدون بازگشت به ایران از این کشور به اسپانیا سفر می‌‌کنند.
 
تیم‌ ملی بعد از مسابقات جام جهانی به ایران بازگشته و از 28 شهریور برای شرکت در مسابقات آسیایی به اینچئون کره می‌رود.

با توجه به برنامه‌های فشرده تیم‌ الف، ملی‌پوشان تیم ب به مسابقات ویلیام جونز اعزام می‌شوند. این رقابت‌ها از 17 تا 26 مرداد طبق روال سالانه در کشور چین برگزار می‌شود.

ضمن اینکه تیم‌ ملی جوانان از 30 اردیبهشت به جای تیم‌ ملی بزرگسالان به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شود.

نظریان، علی اله وردی، محمد یوسف وند و نوید رضایی‌فر 4 بازیکن تیم جوانان نیز از 23 تا 26 خرداد به کمپ بسکتبال بدون مرز در چین می‌روند.

همچنین تیم‌ جوانان زیر 18 سال  از 17 تا 23 تیرماه در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جوانان غرب آسیا شرکت می‌کند و قهرمانی جوانان آسیا نیز از 28 مرداد تا 6 شهریور در قطر برگزار می‌شود.

تهران در فصل تابستان تنها میزبان رقابت نونهالان غرب آسیا از 15 تا 19 مرداد خواهد بود.


برچسب‌ها: تیمهای ملی,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:36 ] [ Masoud.F ]

اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان زیر نظر محمدرضا اسلامی و مهمد بچیروویچ آغاز خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بسکتبال از 23 بسکتبالیست جوان برای حضور در اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده که این بازیکنان از امروز وارد اردو می‌شوند که طبق برنامه فدراسیون محمدرضا اسلامی این بسکتبالیست‌ها را زیر نظر خواهد داشت.

 

این مرحله از اردوی تیم ملی تا جمعه ادامه خواهد داشت و جوانان که باید مرداد امسال در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کنند تمرین‌هایشان را زیر نظر سرمربی قبلی خود ادامه خواهند داد. البته مهمد بچیروویچ نیز تمرین جوانان را زیر نظر خواهد داشت.

 

فدراسیون بسکتبال پیش از این از حضور یک مربی خارجی در ایران به عنوان سرمربی جوانان صحبت کرده بود و که قرار شده تا هفته‌های آینده به ایران بیاید اما تا این مدت اسلامی جوانان را زیر نظر خواهد داشت.

 

البته فدراسیون اعلام کرده بود که با آمدن مربی خارجی محمدرضا اسلامی در کادرفنی حفظ می‌شود.

 

محمدرضا مشحون در همین رابطه به ایسنا گفت: تا زمانی که سرمربی جوانان انتخاب شود آقای بچیروویچ به عنوان سرمربی تیم را زیر نظر دارد.

 

دانیال اسکندری، امیرمحمد بادری، علی الله‌وردی، عبدالصمد سرودی، محمدرضا بهرام‌زاد، محمد یوسف‌وند، آرش بنی‌مهدی، مهدی جعفری، برزین بابان، سید‌ابوالفضل سیدی، امین امیرآقاجان، کامیار صادق‌زاده، نوید رضایی‌فر، علیرضا قمری، مهران رضایی، محمد خرمشاهی‌، مهیار مهر، معین مراد‌حاصل، علیرضا معززی، امیرحسین نوری، سهیل فرهادی، محمدرضا رضایی و آرمی نظریان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.


برچسب‌ها: تیمهای ملی, جوانان,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:36 ] [ Masoud.F ]
صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 ... 18 صفحه بعد
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

Alternative content






Powered by WebGozar