هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی 1393/02/07
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه به جمع منتقدانی پیوست که سخنان نژاد پرستانه اخیر مالک یک باشگاه معروف بسکتبال را محکوم کردند.
اوباما گفت اظهارات نژادپرستانه ای که از روی نادانی مطرح شده است و به شدت توهین آمیز شمرده می شود را محکوم می کند.
به گزارش خبرگـزاری فرانسه از لس آنجلس، اوباما که به مالزی سفر کرده است در این باره گفت: «به نظر من لازم نیست این اظهارات را برای شما تعبیر کنم. این سخنان، به اندازه کافی گویا هستند.»
رئیس جمهور آمریکا افزود: «وقتی افراد نادان قصد دارند دم از نادانی خود بزنند، لازم نیست هیچ اقدامی در قبال آنها انجام دهید. تنها کافی است اجازه دهید آنها به سخن گفتن ادامه دهند.»
اوباما همچنین در خصوص نژادپرستی در آمریکا اظهار نظرهایی را مطرح کرد و گفت نژادپرستی هنوز در کشاکش با میراث برده داری و تبعیض نژادی در این کشور است.
رئیس جمهور آمریکا افزود: «ما باید در خصوص محکوم کردن نژاد پرستی، آشکارا عمل کنیم و پایداری داشته باشیم. ما باید به فرزندان خود به شیوه ای متفاوت (در خصوص نژاد پرستی) آموزش دهیم. با این حال ما باید همچنان امیدوار باشیم، زیرا زمانی که چنین اظهار نظرهایی مطرح می شود، در کانون توجه قرار می گیرد. علت این موضوع نیز آن است که دیدگاه ما نسبت به خودمان تغییر پیدا کرده است.»
پایگاه اینترنتی «تی ام زد» چندی پیش یک فایل صوتی را منتشر کرد که در آن «دونالد استرلینگ» میلیاردر معروف و مالک باشگاه بسکتبال «لس آنجلس کلیپرز» به یکی از دوستان خود می گوید از آوردن مهمان های سیاه پوست برای تماشای بازی های این تیم خودداری کند.
«لس آنجلس کلیپرز» یکی از برترین تیم های بسکتبال «اتحادیه ملی بسکتبال (ان بی ای)» است.




برچسب‌ها: NBA,
[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 ] [ 19:4 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar