هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با ابراز رضایت از نحوه‌ی برگزاری فینال لیگ به صورت 4 از 7 گفت: عادلانه‌ترین تصمیم همین بود که تغییری در نحوه‌ی برگزاری بازی‌ها ایجاد شود.

erfan khoshkhoo-20-27.jpg

 

مهران حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ی نحوه برگزاری فینال لیگ به صورت 4 از 7 اظهار کرد: این شرایط از قبل حاکم بوده و به نظر من عادلانه‌ترین تصمیم این بود که این نحوه تغییر کند. ما همچون از ابتدا با همین روش کارمان را آغاز کردیم. ترجیح دادیم تا این روش باقی بماند. همه تیم‌ها با همین تفکر پیش رفتند و بازیکنانشان را برای همین نحوه آماده کردند.

 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور دو بازیکن خارجی جدید در تیمش آیا می‌توان گفت پتروشیمی آماده برای حضور در فینال است؟ گفت: هر یک که به فینال رسیده آماده است. با توجه به اینکه 22 روز دیرتر از زمان تعیین شده توانستیم ویزای گیبسون را بگیریم با این حال زمانی که داشتیم را غنیمت شمرده و سعی کردیم آماده باشیم. خدا را شکر که توانستیم روزی رو به رشد داشته باشیم. گیبسون هم عملکرد خوبی داشته است. با این که لیگ ایران قوی‌تر از چین است توانست خودش را نشان دهد.

 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان گفت، فینال رقابت بین دو سنتر باقامت 218 و 222 سانتی‌متری است؟ بیان کرد: خیر. بسکتبال رقابت دو تیم است. 5 نفر در میدان هستند و رقابت می‌کنند. فینال، رقابت یک تیم از پایتخت و یکی از ماهشهر است. ما بازی به بازی وارد میدان می‌شویم و برای بهترین نتیجه گام برمی‌داریم. بلند پروازانه هم فکر نمی‌کنیم و متمرکز به بازی پیش رو هستیم.

 

حاتمی در پاسخ به این سوال که مهرام را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: مهرام تیم خوبی است و خیلی خوب هم کار کرده است. آنها بازیکنان و کادر فنی خوبی دارند و با قدرت وارد میدان می‌شوند. سعی ما این است که بتوانیم با نمایش عملکرد خوب نتیجه مورد نظرمان را نیز کسب کنیم.

 




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 8 ارديبهشت 1393 ] [ 19:7 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar