هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال ایران درباره دلیل انتخاب آرمی نظریان برای اعزام به کمپ بسکتبال بدون مرز گفت: او در این مدت واقعا رشد کرده و بازیکنی مستعد است.

 

erfankhoshkhoo 1 (18 of 34).jpg

 

محمدرضا مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره وضعیت نهایی سرمربی تیم ملی جوانان اظهار کرد: هم‌اکنون ملی‌پوشان زیر نظر آقای بچیروویچ، آقای اسلامی و آقای مهران آتشی وارد اردو می شوند و تمرین می‌کنند. بچیروویچ نقش سرمربی کنونی جوانان را دارد و به طور موقت کار خواهد کرد تا زمانی که سرمربی قطعی جوانان معرفی شود.

 

رییس سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که بالاخره چه زمانی سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود؟ بیان کرد: ان‌شاءالله تا هفته آینده همه چیز قطعی می‌شود. در میان دو گزینه یک نفر را باید انتخاب کنیم. باید خیلی سریع تصمیم نهایی را بگیریم تا جوانان فرصت از دست ندهند چون این تیم قرار است در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا شرکت کند.

 

او در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه کسی 4 نفر اعزامی به کمپ بسکتبال بدون مرز را انتخاب کرده و آیا فرد بهتری از آرمی نظریان نبود که اعزام شود گفت: من انتخاب کرده‌ام. وضعیت الله وردی، یوسف وند و رضایی فر که مشخص است. آرمی نظریان هم در این مدت رشد خوبی داشته است. او بسیار رشد کرده، قدش بلندتر شده و مستعد است. من این تصمیم را گرفتم تا تشویقش کنم. او در این مدت واقعا تلاش کرده است.

 

مشحون در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد نفراتی چون صمد سرودی، دانیال اسکندری یا مهیار مهر را انتخاب می‌کردید که بهتر از آرمی نظریان هستند؟ توضیح داد: این‌ها هم در گزینه‌های اصلی ما بودند. صمد سرودی مشکل گذرنامه داشت. او حتی برای اعزام به اردن برای حضور در قهرمانی غرب‌آسیا هم مشکل دارد و درگیر کارهایش هستیم. دانیال اسکندری مصدوم است و حتی نتوانسته به اردو بیاید و مهیار مهر هم در این مدت درجا زده است. من از میان چند گزینه این نفرات را اعزام کردم.

 

مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل انتخاب آرمی نظریان این نیست که او فرزند سرپرست تیم ملی است؟ گفت: او پسر ژوزف هست اما در این مدت رشد کرده و باید تشویق می‌شد. من بازی‌هایش را دیده‌ام و واقعا خوب است. از طرف دیگر نفراتی که با او رقابت داشتند در این مدت رشدی نکرده بودند.




برچسب‌ها: تیمهای ملی, جوانان,
[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 16:40 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar