هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ه گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان پس از چند بار به تأخیر افتادن سرانجام بعد از ظهر امروز برگزار شد که حاشیه‌‌های زیادی نیز به همراه داشت:

خبرگزاری فارس: از گلایه‌مندی مشحون از ذوبی‌ها تا پایین آمدن کیفیت گز اصفهان

* محمد پورمقدم یکی از کاندیداهای هیئت در مجمع حضور نداشت، این در حالی است که گفته می‌شد وی قصد داشته به نفع رضایی کنار برود که البته این اتفاق رخ نداد.

* عدم حضور صادق‌زاده در مکانی که برای کاندیداهای هیئت در نظر گرفته بودند، اعتراض احمد رضایی را به همراه داشت و وی در صحبت‌هایش به این مساله اشاره کرد.

* جواد داوری بازیکن تیم ماهان و ایمان زندی بازیکن تیم ذوب‌آهن به عنوان نماینده ورزشکاران و فرزاد کوهیان سرمربی ذوب‌آهن و آیلین ملکیان نایب رئیس سابق هیئت به عنوان نماینده مربیان در این مجمع حق رأی داشتند.

* برای کاندیداهای هیئت 10 دقیقه زمان برای ارائه برنامه در نظر گرفته شده بود که صادق‌زاده برای گزارش عملکرد خود در چهار سال گذشته مستلزم زمان بیشتری و این مساله اعتراض رضایی دیگر کاندیدای هیئت را به همراه داشت که محمود مشحون رئیس فدراسیون صراحتاً اعلام کرد که زمان بیشتر دادن به صادق‌زاده با نظر وی صورت گرفته است.

* رأی‌گیری هیئت به صورت نزدیک و تنگاتنگی انجام شد و در نهایت صادق‌زاده با یک رأی بیشتر ریاست را به خود اختصاص داد.

* پس از انتخاب صادق‌زاده، برخی از اعضای مجمع که به وی رأی نداده بودند، اعتراض‌‌هایی را صورت دادند و معتقد بودند صادق‌زاده با رأی خود رئیس هیئت شده است.

* آیلین ملکیان، نایب رئیس سابق هیئت از جدی‌ترین منتقدان به انتخاب دوباره صادق‌زاده بود و مدعی شد بسکتبال اصفهان شرایط دشواری را در چهار سال آینده سپری خواهد کرد.

* رئیس فدراسیون بسکتبال در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شد برای حضور دوباره ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال هر آن‌چه در توان داشته، انجام داده است اما باشگاه ذوب‌آهن جواب خوبی وی را نداده است.

* این اظهارات مشحون واکنش نماینده باشگاه ذوب‌آهن را بر عهده داشت و در پایان جلسه با حضور رسانه‌های گروهی، صحبت‌هایی بین مشحون و کرباسچی صورت گرفت.

* رضایی پس از پایان رأی گیری اعتراضاتی را نسبت به عملکرد هیئت ایراد کرده و مدعی شد در آینده در رسانه‌ها به منتقد هیئت تبدیل می‌شود که این اظهار نظر وی واکنش تند رئیس فدراسیون را به همراه داشت و از رضایی خواست به جای انتقاد، در کنار هیئت قرار گیرد.

* محمد پاکروان، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز برای این مجمع کاندیدا شده بود که به گفته سلطان حسینی با درخواست وی انصراف داد.

* مشحون در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز مدعی شد اصفهان همواره حرف نخست را در کشور می‌زده است اما گز اصفهان اخیراً کیفیت سابق خود را از دست داده است.

* عکس محمدرضا محمد جواهری، مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بر دیوارسرای ورزشکاران و در کنار عکس سایر مدیر کل‌های ورزش نصب شده بود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:42 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar