هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود مشحون در مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان که بعد از ظهر امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بسکتبال اصفهان دارای قدمت و تاریخی کهن است و همواره یکی از هیئت‌های تاثیر گذار در مسیر بسکتبال ایران بوده است.

خبرگزاری فارس: اصفهان پرچمدار بسکتبال ایران است/مجمع اصفهان در نهایت سلامت برگزار شد

وی ادامه داد: اگر نگاهی به آمار 3 دوره قهرمانی‌های ایران در این سال‌ها داشته باشید، مشاهده می‌کنیم که نیمی از اسکلت اصلی تیم ملی ایران را بازیکنان اصفهانی تشکیل داده‌اند  و همواره در موفقیت‌های ملی بازیکنان اصفهانی نقش تعیین کننده‌ای داشته‌اند.

به گفته مشحون؛ چهره‌هایی مانند محسن صادق‌زاده و فرزاد کوهیان که در روزگار خود از بهترین و مؤدب‌ترین بازیکنان تیم‌های ملی بودند امروز فضایی را ایجاد کردند که بازیکنان بسیار خوب و با فرهنگی در بسکتبال اصفهان رشد کنند.

رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه تیم‌های اصفهانی نیز همواره جایگاه بسیار خوبی در بسکتبال داشتند، یادآور شد: ذوب‌آهن که با شرایط بسیار سخت وارد لیگ شد، در دیدارهای مرحله نیمه نهایی نیز اجازه نداد پتروشیمی به راحتی وارد فینال شود و آن‌ها را آزار داد.

وی با بیان اینکه امکان ندارد هدفی بدون کار گروهی و همکاری تک تک اعضا به نتیجه برسد، متذکر شد: در طول 13 مدیریت در فدراسیون بسکتبال، ثابت کردیم که با همدلی می‌توان به مدارج بالا دست یافت.

مشحون با اشاره به عناوین کسب شده توسط تیم‌های ملی بسکتبال کشورمان در رده‌های مختلف، تأکید کرد: امروزه بسکتبال ایران را به عنوان یکی از جدی‌ترین مدعیان در آسیا می‌شناسند و بازیکنانی همانند ارسلان کاظمی، حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی و اوشین ساهاکیان به عنوان شناسنامه بسکتبال ایران در میادین بین المللی یاد  می‌شوند.

این مسئول با اشاره به برگزاری مجمع هیئت بسکتبال اصفهان، گفت: امروز خوشحالم یکی از بهترین مجامع انتخابی را در اصفهان شاهد بودم که در فضایی سالم و شفاف برگزار شد و نباید با برخی صحبت‌ها و انتقاداتی که جایش در چنین نشستی نیست، اوضاع را نامناسب کرد.




برچسب‌ها: اخبار هیئت ها,
[ چهار شنبه 10 ارديبهشت 1393 ] [ 15:44 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar