هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پیش از نخستین بازی تیمش در رده‌بندی لیگ مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در خیلی از کشورهای دنیا و نه در همه آنها در پایان لیگ فقط بازی فینال برگزار می‌شود و اهمیتی ندارد که چه تیمی به مقام سوم یا چهارم می‎رسد. به هر حال نام این مرحله از لیگ برتر بسکتبال، پلی آف است و فقط بازی پایانی باید اهمیت داشته باشد. 

کوهیان در مورد برگزاری دیدار رده‌بندی به صورت 2 پیروزی از 3 بازی گفت: برای تیم‌هایی که به فینال نمی‌رسند، انجام بازی‌هایی بیشتر از 3 دیدار چندان مناسب نیست و در واقع زیاد است. حتی فینال یورولیگ هم به صورت 3 از 5 برگزار می‎شود. بنابرین برای لیگ برتر ایران و دیدار رده‌بندی با توجه به مشکل جابجایی، مسافرت‌ها، فشار لیگ و خستگی بازیکنان، 3 بازی منطقی‌تر است، ضمن اینکه به اعتقاد من بازی فینال هم بهتر بود به صورت 3 از 5 برگزار شود چون دیدارهای 4 از 7 زیاد است.

فرزاد کوهیان

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در مورد شرایط تیمش نیز خاطرنشان کرد: متأسفانه به شدت درگیر مصدومیت بازیکنان هستیم. علی باهران هنوز نرسیده  و منتظریم تا پزشکان در مورد او اظهار نظر کنند. مصدومیت اسلاوکو، سنتر مونته نگرویی تیم هم همچنان پابرجاست و رامین هنرمند نیز وضعیت مشابهی دارد. امیدوارم این 3 بازیکن به دیدار فردا  مقابل دانشگاه آزاد برسند تا بازی خوبی  مقابل این تیم انجام دهیم. 

تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در نخستین دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال،‌ میهمان دانشگاه آزاد است.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:41 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar