هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

محمود مشحون در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روزی که مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن با من تماس گرفت و خبر حضور دوباره تیم بسکتبال این باشگاه را داد، از خوشحالی جشن گرفتم.

خبرگزاری فارس: از ذوبی‌ها گلایه دارم / آذری جواب تلفنم را نداد

وی با بیان اینکه بازگشت ذوب‌آهن به لیگ برتر به سود بسکتبال است، تصریح کرد: ذوب‌آهن ریشه در خاک دارد و تنها به گل ظاهری محدود نمی‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال افزود: از قبل نیز اعلام کرده بودیم که باشگاه‌هایی که به بازیکنان بدهی داشته باشند، را در لیگ نمی‌پذیریم و به آذری نیز گفتم که شرط حضور تیم ذوب‌آهن در لیگ پرداخت بدهی بازیکنان به ویژه حامد آفاق بود.

وی ادامه داد: برای حضور ذوب‌آهن در لیگ هر کمکی از دستم برآمد انجام دادم و حتی یک بار که آذری از من درخواست تغییر کوبل داوری را داشت، بدون هیچ حرفی پذیرفتم.

مشحون افزود: اگر من با ذوب‌آهن خصومت داشتم، این کار را انجام نمی‌دادم اما بعد از آن زمانی که برای پیگیری طلب آفاق به آذری زنگ زدم، چهار بار جواب مرا نداد و من هم با سرپرست تیم بسکتبال این باشگاه تماس گرفته و به وی پیغام دادم که به آذری بگوید چرا جواب مرا نمی‌دهد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در بحث جذب بازیکن خارجی، ذوبی‌ها مدعی شدند من اجازه نداده‌ام این بازیکن به ذوب‌آهن بیاید، در صورتی که این طور نبود و از آذری گلایه‌مندم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:43 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar