هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان فدراسیون بسکتبال موضوع برخورد با تیم زنجان را که از ادامه لیگ انصراف داد در ردیف مسائل مورد بررسی شورای سیاستگذاری لیگ قرار دادند اما بحث گرفتن حق و حقوق بازیکنان که از پایه نیز با اعتماد به قبول شدن تیم توسط سازمان لیگ وارد این تیم شده بودند هنوز مطرح نشده است. هر چند تمام تیمها تا پایان خرداد برای تسویه حساب با تمام نفرات خود وقت دارند.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم همیاری در این مورد می گوید: بحث محروم کردن یک ساله بسکتبال زنجان چه ثمری برای مربی و بازیکن دارد که وارد اردوهای این تیم شده و در بهترین شرایط بازی کردند تا در نهایت تیم را به پلی آف رساندند؟ هیچ چیز در مورد زنجان مشخص نیست و محروم کردن این تیم هم در گرفتن حق و حقوق ما تاثیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما همان 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را هم در شرایطی گرفتیم که دور رفت لیگ تمام شده و بازی با مهرام را پیش رو داشتیم، مسئولان هم از ترس آبروی خود مقابل چند هزار تماشاگر این پول را به اعضای تیم دادند. در زمان پلی آف هم با 5 بازیکن به سالن رفتیم اما هیچ کدام از زنجانی ها برای پی گیری کار تیم به تهران نیامدند وگرنه ما کار خود را انجام دادیم.

آقاکوچکی تاکید کرد: ما برای اقدام قانونی کردن منتظر تصمیم کمیته انضباطی و ابلاغ آنها به زنجانی ها هستیم تا در صورت ممانعت آنها از طریق قانونی اقدام کنیم. مشحون رئیس فدراسیون هم گفته بود که از طریق استاندار در این مورد اقدام می کند.

وی اضافه کرد:‌ بحث محروم کردن زنجانی ها به خاطر انصراف تیم به کنار، در این میان باید تمهیدی هم برای دریافت حق و حقوق بازیکنان و کادر در نظر گرفته شود. خود من در این مدت ماشینم را فروختم و محمد سیستانی نیز همین کار را انجام داده است اما متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:44 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar