هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

صمد نیکخواه بهرامیˈروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تقابل دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران را می توان مهمترین رویداد بسکتبال آسیا دانست زیرا دو تیم بهترین ها را در اختیار دارند.

وی اظهار داشت: تیم پتروشیمی بازیکنان ملی پوشی در اختیار دارد که در پیشرفت تیم ملی نیز نقش اساسی ایفا کرده اند.

این بازیکن ملی پوش تیم مهرام تهران افزود: ما در بازی فینال غرب آسیا موفق به شکست تیم پتروشیمی شدیم و این موضوع تاثیر زیادی در دیدار فینال لیگ برتر خواهد داشت.

وی گفت: تیم پتروشیمی در رقابت های این فصل لیگ برتر تنها تیمی بود که بدون شکست به فینال راه یافت و بازیکنان این تیم از نظر روحی شرایط خوبی دارند.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران افزود: دو تیم مهرام و پتروشیمی فصل گذشته نیز در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که تیم پتروشیمی با شایستگی عنوان قهرمانی را بدست آورد.

وی اظهار داشت: با اتحاد و همدلی که بین بازیکنان ما تشکیل شده به طور حتم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی داریم هر چند که حریف نیز با انگیزه به مصاف ما می آید.

دیدار نخست از بازی فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران فردا(پنجشنبه) در ماهشهر بین دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران برگزار می شود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393 ] [ 11:45 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar