هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا مشحون نماینده فدراسیون بسکتبال در دیدارهای اول فینال، صبح امروز در جلسه ای با حضور نمایندگان تیم پتروشیمی صحبت‌های لازم در مورد بازی فینال را انجام داد. وی بعد از این جلسه برای صحبت با نمایندگان مهرام نیز نشست جداگانه ای برگزار کرد.

علاوه بر مشحون، هروس آوانسیان به عنوان ناظر مسابقه و همچنین حبیب خمجانی از فدراسیون به ماهشهر سفر کرده اند.

مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی هم مهمان ویژه پتروشیمی در این دیدار است که البته بعد از رسیدن به ماهشهر به هتل محل اقامت مهرام سر زد.

مسئولان پتروشیمی با توجه به اتفاقات فینال فصل قبل تمهیدات خاصی نیز برای برقراری امنیت فینال امروز در نظر گرفته اند. ماهشهری‌ها تعداد دوربین‌های امنیتی مجموعه ورزشی بعثت را چند برابر افزایش داده اند تا تمام نقاط این مجموعه را تحت پوشش قرار دهد.

همچنین خبرنگاران رسانه های مختلف که برای پوشش خبری فینال به ماهشهر سفر کرده اند کارت مخصوص بازی را دریافت کرده و جایگاه ویژه ای نیز به جای یکی از ردیفهای VIP برای آنها در نظر گرفته شده است. نمایندگان صدا و سیما نیز صبح امروز برای فراهم کردن شرایط پخش مستقیم مسابقه به سالن برگزاری بازیها مراجعه کردند.

گفتنی است صالحیان، آذرافزا و شهمیرزادی داوران دیدار اول فینال هستند و حسن نیکخواه نیز برای بازی دوم به ماهشهر سفر کرده است.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ جمعه 12 ارديبهشت 1393 ] [ 15:57 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar