هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناسیدمصطفی هاشمی ، در مورد کسب دو شکست مقابل پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در بازی دوم بهتر از مسابقه نخست ظاهر شدیم، اما وقتی در هر دو دیدار شکست می‌خورید، یعنی عملکرد خوبی نداشته اید. ما در حمله مشکلات زیادی داشتیم و حدود 10 پنالتی را در بازی دوم از دست دادیم.

وی ادامه داد: پتروشیمی 5 به 2 دفاع می‌کرد و تمام تمرکز آنها در کنترل کردن صمد و حدادی بود و سایر بازیکنان آزاد بودند و ما از این مسئله خوب استفاده نکردیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: برخی ها می‌گویند مهرام بازیکنانی دارد که در NBA و اروپا بازی کرده‌اند، اما این موضوع توجیه است. ما باید برای هر بازی و هر بازیکن در طول مسابقه برنامه داشته باشیم.

وی در خصوص تماشاگران پتروشیمی گفت: آنها بسیار خوب تیم‌شان را تشویق کردند و وقتی ما 10 پنالتی از دست دادیم نشان می‌دهد که چه قدر روی بازیکنان ما فشار آوردند.

هاشمی در خصوص ادامه مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر گفت: بازیکنان مهرام دلاور هستند و مطمئنا در دو بازی آینده شایستگی‌های خود را نشان خواهند داد. ما باید سخت تلاش کنیم و برای بازی های سخت آماده باشیم.

تمرکز بازیکنان پتروشیمی فقط روی صمد و حدادی بود

سرمربی مهرام در خصوص «گیبسون» یار خارجی پتروشیمی که در پیروزی تیمش تاثیرگذار بود، گفت: او در NBA بازی کرده و بازیکن بزرگی است. گیبسون تک نفره بازی می‌کرد و اشتباهات ما بود که اجازه دادیم او در زمین آزادانه بازی کند.

دو دیدار نخست فینال لیگ برتر بسکتبال با پیروزی پتروشیمی به پایان رسید و دو بازی دوم روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در تهران برگزار می‌شود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ شنبه 13 ارديبهشت 1393 ] [ 17:0 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar