هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت آسیا بسکت، مسئولان بسکتبال لبنان پیشرفت خوبی در اصلاح اساسنامه داخلی خود براساس خواسته های فیبا داشته اند و اساسنامه جدید را بعد از ایجاد اصلاحات مورد نظر به فدراسیون جهانی ارسال کردند. فدراسیون جهانی نیز با موارد اصلاح شده موافقت کرده و از طرفی موافقت تمام باشگاههای دسته اول لبنان نیز برای تکرار نشدن اتفاقات سال گذشته جلب شده است.

با این اوصاف نامه لغو تعلیق بسکتبال لبنان به احتمال زیاد تا پایان این هفته به فدراسیون لبنان ارسال می شود و تیم های لبنانی به محض رسیدن این نامه برای شرکت در مسابقات بین المللی آزاد خواهند بود.

فدراسیون لبنان در نظر دارد بعد از پایان محرومیت یک ساله، قصان سرکیس را به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان معرفی کند تا تیم ملی این کشور نیز در مسابقات غرب آسیا به میزبانی امان پایتخت اردن شرکت کند. این در حالی که فدراسیون ایران در نظر دارد تیم ملی جوانان را عازم این مسابقات کند که ورودی بازیهای کاپ آسیا در ووهان به شمار می رود.

گفتنی است بسکتبال لبنان سال گذشته پیش از مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در مسابقات بین المللی محروم شد و به همین دلیل شانس شرکت در رقابتهای آسیایی و کسب سهمیه جام جهانی برای این کشور از دست رفت.




برچسب‌ها: آسیا,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:9 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar