هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به آمادگی تیمش از برخی اظهار نظرها درباره داوری فینال ابراز تعجب کرد.

29-1.JPG

 

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بازی دیدارهای سوم و چهارم فینال لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: دو دیدار دشوار خانگی پیش رو داریم و باید با تمام قدرت به مصاف حریف برویم. کارمان دشوار است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا به مشکل نخوریم. در دو مسابقه قبلی نتوانستم آنچنان که لازم است تیمم را درست راهنمایی کنم و امیدوارم بتوانم در این دیدارها تصمیم هایی بگیرم که بازیکنانم در میدان به بهترین شکل عمل کنند. پتانسیل آنها بالا است و می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: من به توان بازیکنانم ایمان دارم. آنها به بهترین بازی خواهند کرد. تمام این بازیکنان شایسته هستند و در میان بهترین ها قرار دارند و مطمئنا از دیدار سوم توانایی خود را نشان می دهند. مهرام از بازی سوم به بعد خودش را نشان می دهد و بازیکنانم خودشان را ثابت خواهند کرد.

 

او در ادامه بیان کرد: حساسیت مسابقه بالا است و حریف در شرایطی به تهران آمده که در دو مسابقه برنده شده است. آنها به دبال حفظ این روند خود هستند اما بازیکنان من با قدرت به مصافشان خواهند رفت چرا که می دانند باید نتیجه بگیرند. باید نتیجه یک فصل تلاششان را بعد از این مسابقات بگیرند. بازیکنان مهرام به دنبال قهرمانی هستند و برای آن تلاش خواهند کرد.

 

هاشمی در پاسخ به این سوال که آقای حاتمی در مصاحبه ای گفته است که شما به داوری اعتراض می کردید و بر سوت آنها تاثیر می گذاشتید. مگر داوری مشکلی داشت؟ بیان کرد: ما همیشه اعلام کرده ایم که درباره داوری حرف نمی زنیم. خود آقای حاتمی هم بارها اعلام کرده که نباید از داوری صحبت کرد اما اینکه قبل از یک مسابقه مهم چنین نظری می دهد جالب توجه است. به نظر من این روش ها قدیمی و نخ نما شده و باید بیشتر به مسابقه و میدان فکر کنیم. در هر حال فکر نمی کنم در جو سالن ماهشهر با آنهمه تماشاگر خونگرم بتوان کاری کرد که سوت داور به نفع تیم مهمان باشد.

 

او در پاسخ به این سوال که منظور ماهشهری ها از اینکه گفته اند با مهرام 5 به 2 بازی می کردند چیست؟ گفت: تیم حریف تنها صمد و حامد حدادی را کنترل کرده بود و 5 نفری این دو مهره ما را گرفته بودند. خوشحالم که دو بازیکن دارم که حریف باید برای کنترل آنها 5 نفره تلاش کند. خب بالاخره هر کس سبک بسکتبال و تفکری خاص دارد و باید اجاره دهیم تا نتیجه کار مشخص شود.

 

به گزارش ایسنا، دیدارهای سوم و چهارم فینال فردا و پس فردا در سالن آزادی برگزار می شود. پتروشیمی برای رسیدن به عنوان قهرمانی باید از 5 بازی باقیمانده در دو دیدار پیروز شود.

 




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:13 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar