هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

آبادان - ایرنا - بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در خصوص دیدار این تیم مقابل مهرام تهران در بازی برگشت فینال لیگ برتر گفت: با انگیزه ای که بازیکنان تیم دارند خود را برای قهرمانی لیگ برتر آماده کرده ایم.

 

ˈمهدی کامرانیˈروزیکشنبه درگفت و گو باخبرنگار ایرناافزود: بازی کردن در تهران مقابل تیم مهرام برای هر تیمی سخت است، زیرا این تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند.

وی اظهار داشت: امسال در چهار بازی خود مقابل این تیم پیروز شده ایم و این موضوع از نظر روحی به تیم ما کمک زیادی خواهد کرد.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: تیم مهرام نیز سختی هایی برای تقابل با ما دارد زیرا ما هدفمان کسب عنوان قهرمانی است.

وی گفت: ما تنها تیمی هستیم که بدون باخت در مرحله گروهی و پلی آف بازی هایمان را به پایان رساندیم و تا کسب عنوان قهرمانی این روند را ادامه می دهیم.

کامرانی افزود: بازیکنان تیم دارای انگیزه خاصی هستند و ما خودمان را برای رسیدن به جام قهرمانی آماده کرده ایم.

وی اظهار کرد: باید مقابل مهرام خیلی هوشمندانه و دور از حاشیه بازی کنیم زیرا روی آوردن به حواشی تیم را متضرر می کند.

این ملی پوش تیم پتروشیمی بندر امام افزود: ما شاسیته عنوان قهرمانی هستیم و برای رسیدن به این مهم باید در دو بازی خود مقابل مهرام در تهران تلاش بیشتری کنیم.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران در تهران به مصاف تیم مهرام می رود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 15 ارديبهشت 1393 ] [ 1:15 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar