هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ˈ مهران حاتمی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی بسیار سختی در تهران داشتیم اما با تجربه بالای بازیکنان از این آزمون سخت سربلند بیرون آمدیم.

وی اظهار کرد: تیم مهرام برای کسب عنوان قهرمانی باید در دو دیداری که میزبان بود ، پیروز می شد ولی با ایجاد حواشی فقط توانست در بازی نخست پیروز شود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام افزود: اشتباهات داوری در بازی نخست به ضرر تیم ما تمام شد و نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: در بازی دوم تیم برتر میدان بودیم و برای شکست دادن حریف تلاش زیادی کردیم.

حاتمی خاطرنشان کرد: بازی در این دیدار، خیلی نزدیک پیش می رفت و تیم پیروز تا ثانیه های پایانی مشخص نبود. از ابتدای بازی به دنبال کسب امتیاز بودیم تا امیدمان برای کسب عنوان قهرمانی را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: به طور حتم اگر در بازی نخست نیز حق تیم ما خورده نمی شد مقابل مهرام پیروز می شدیم.

وی با اشاره به حمایت های بی دریغ هواداران ماهشهری در تهران اظهار کرد: این هواداران در تهران نیز اجازه ندادند تیم تنها باشد.

حاتمی افزود: با اتفاقات و حواشی که مهرامی ها در بازی نخست ایجاد کردند عزم خود را برای شکست دادن این تیم جزم کردیم و بدین ترتیب انگیزه ما برای برد بیشتر شد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه در بازی چهارم از دیدار فینال لیگ برتر موفق شد میزبانش مهران تهران را شکست دهد.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393 ] [ 21:57 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar