هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی کار دفاعی و استفاده از موقعیت‌ها را دلیل برد برابر مهرام دانست.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حامد آفاق پس از سومین برد پتروشیمی در فینال لیگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا جا دارد از هوادارانمان در سالن آزادی تشکر کنم که از ابتدا تا انتهای مسابقه ما را تشویق کردند و در نهایت توانستیم آنها را خوشحال کنیم. ما در این مسابقه از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و با تمرکز جلو رفتیم که نتیجه گرفتیم. ما در این مسابقه هم در دفاع و هم در حمله خوب کار کردیم و موفق شدیم.

erfan khoshkhoo-28-21.jpg

 

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی ادامه داد: حالا در آستانه قهرمانی قرار داریم و می‌توانیم با برد در مسابقه بعدی کار را تمام کنیم. کارمان دشوار است اما باید با تمرکز و دقت بالا به میدان برویم. استرسی برای ما وجود ندارد و باید از همین امر برای رسیدن به موفقیت گام برداریم تا موفق شویم.

 

او در پاسخ به این سوال که دلیل برد پتروشیمی در کوارتر پایانی چه بود؟ تصریح کرد: ما در این مسابقه تا آخرین ثانیه مبارزه کردیم. هر موقعیتی که بدستمان آمد استفاده کردیم که در نهایت نتیجه گرفتیم. دفاعمان خوب بود و به نظرم کار دفاعی ما اصلی ترین عامل پیروزی شد. حالا باید برای مسابقه بعدی آماده شویم چراکه کارمان دشوار است.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393 ] [ 22:1 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar