هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

تیم ملی بسکتبال ایران نخستین بازی خود را در دور دوم بازی‌های آسیایی مقابل هند برگزار کرد و در حالی که فشار زیادی را از سوی حریف متحمل نشد به برتری 76 بر 41 دست یافت. تیم کشورمان روز پنجشنبه یک بازی حساس را برابر فیلیپین انجام می‌دهد که به نوعی تعیین کننده تیم اول گروه E خواهد بود.

یه گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، تیم ملی بسکتبال ایران نخستین بازی خود را در بازی‌های آسیایی اینچئون بعد از ظهر امروز چهارشنبه برابر هند برگزار کرد و این تیم را با حساب 76 بر 41 از پیش روی برداشت. تیم کشورمان کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این بازی را به ترتیب با امتیازات 20 بر 16، 18 بر 12، 20 بر 8 و 18 بر 5 به سود خود ثبت کرد.

تیم ایران که در دور نخست این بازی‌ها استراحت داشت از دور دوم وارد بازی شده و در گروه E با تیم‌های فیلیپین و هند همگروه شده است. بچیروویچ که به بازیکنان خود توصیه کرده بود انرژی خود را برای دیدار حساس روز پنجشنبه برابر فیلیپین حفظ کنند در این بازی از ترکیب صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، بهنام یخچالی و مهدی کامرانی در شروع بازی استفاده کرد.

بازیکنان تیم کشورمان که هنوز فشار بازی‌های سنگین جام جهانی را روی شانه‌های خود حس می‌کند در این بازی شروع خوبی داشت و بیشتر سعی کرد با سالن بازی و حریف آشنا شود با این حال کوارتر او با برتری 4 امتیازی تیم ایران به پایان رسید.

در وقت دوم سرمربی ایران چند بازیکن جوان را در ترکیب اولیه قرار داد. آرمان زنگنه، بهنام یخچالی و سجاد مشایخی جایگزین مهدی کامرانی، صمد نیکخواه بهرامی و اوشین ساهاکیان شدند. هر چند در اواسط این کواتر تیم هند تلاش زیادی به خرج داد و برای دقایقی بازیکنان ایران در امتیازگیری دچار مشکل شدند اما در نهایت این کوارتر هم با برتری 18 بر 12 ایران خاتمه یافت تا تیم کشورمان نیمه نخست را 38 بر 28 به سود خود پایان دهد.

با شروع وقت سوم هر دو تیم پا به پای هم پیش رفتند. در دقایق اولیه این کوارتر با جضور آفاق در زمین به نظر می‌رسید بچیروویچ روی شوت‌های راه دور او حساب باز کرده است. در ادامه این کوارتر تیم ایران کاملا هند را تحت کنترل خود قرار داد و این کوارتر را 20 بر 8 به سود خود به پایان رساند.

وقت چهارم در حالی شروع شد که دیگر از بازیکنان اصلی ایران در زمین خبری نبود و بچیروویچ به بازیکنان خود میدان داد تا خودنمایی کنند. در ادامه این کوارتر تیم ایران روند خوب خود را حفظ کرد و این کوارتر را هم با برتری 18 بر 5 به سود خود پایان داد.

تیم ملی بسکتبال در حالی بازی خود را برابر هند برگزار کرد که هیچ مسئولی از کاروان ایران در سالن حضور نداشت. بر اساس آمار اعلام شده از سوی مسئولان برگزاری مسابقات 92 درصد از سکوهای سالن هفت هزار و 406 نفری برگزاری دو تیم پر شده بود که آمار قابل توجهی است.

تیم کشورمان ساعت 14 فردا پنجشنبه دیدار حساس خود را مقابل فیلیپین برگزار می‌کند.




برچسب‌ها: تیمهای ملی ، آسیا,
[ پنج شنبه 3 مهر 1393 ] [ 10:9 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar