هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

اسدالله کبیر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد صعود تیم ملی بسکتبال به مرحله نیمه نهایی توضیح داد: اینکه در مرحله ضربدری به کره جنوبی نخوردیم کارمان را آسان کرد. ما به راحتی قزاقستان را می‌بریم اما فینال برایمان سخت خواهد بود، چون در صورت صعود کره جنوبی به فینال این تیم علاوه بر شرایط میزبانی، انگیزه زیادی برای گرفتن مدال طلا دارد و از طرفی با میزبانی به نوعی برای اعمال نفوذ تلاش می‌کنند.



وی ادامه داد: امیدوارم تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی قهرمان شود چون تنها همین مدال در کلکسیون افتخارات بسکتبال کم است و در صورت کسب این طلا هم برای ما و هم برای ورزش بسکتبال و کل کشور افتخار محسوب می‌شود.

کبیر گفت: بازیکنان جوان ما بسیار خوب در این دوره کار می‌کند و هر بار که به زمین می‌آیند خون تازه‌ای را به تیم تزریق می‌کنند. این بازیکنان از نظر دفاعی فشار زیادی به حریف می‌آورند و باعث خستگی بازیکنان آنها می‌شوند، بعد از آن بازیکنان باتجربه وارد شده و با توجه به خستگی حریفان نتیجه می‌گیرند در حالی که اگر قرار بود بازیکنان باتجربه از ابتدا به زمین بیایند در انتهای مسابقه خسته می‌شدند.

وی اضافه کرد: بازیکنان جوان ما مثل جمشیدی، یخچالی و مشایخی بسیار بااستعداد هستند و این دوره تنها باری است که بازیکنان جوان همراه تیم واقعا به تیم کمک می‌کنند و دست کادر فنی را گرفته‌اند.




برچسب‌ها: تیمهای ملی ، تحلیلی ,
[ چهار شنبه 9 مهر 1393 ] [ 13:34 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar