هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اسدالله کبیر به هیچ عنوان نمی‎تواند سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان باشد.

خبرگزاری فارس: «کبیر» نمی‎تواند سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان باشد

به گزارش گرگان خبر به نقل از خبرگزاری فارس؛ ، ابراهیم جرجانی در خصوص تصمیمات گرفته شده برای نحوه جدید مدیریت تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: براساس قانون آقای کبیر به هیچ عنوان نمی‎تواند سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان باشد.

وی ادامه داد: کسی که عضو شورای اسلامی شهر باشد حق انعقاد هیچگونه قراردادی را با شهرداری ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: آقای کبیر حتی حق هیچگونه دخالتی را در تیم بسکتبال شهرداری گرگان ندارد و تنها می‎تواند همانند ۱۳ عضو دیگر نقش ناظر را در خصوص مسائل تیم ایفا کند.

جرجانی در خصوص تأیید سرمربی‎گری «اسدالله کبیر» توسط سخنگو و رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: من تاکید می‎کنم که این کار خلاف قانون است و حتی آقای کبیر عنوان کردند که من قراردادی با شهرداری نمی بندم و پولم را از اسپانسر می‎گیرم و حتی این کار هم خلاف است.

وی افزود: البته عنوان هم شده که آقای کبیر قرارداد سفید با شهرداری می‎بندد اما باز هم می‎گویم عضو شورای اسلامی شهر نمی تواند هیچگونه قراردادی را با شهرداری امضاء کند و اگر قراردادی با آقای کبیر بسته شود شهرداری به طور قطع خلاف قانون عمل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: آقای کبیر باید کنار بکشد و میدان را به افراد جوانتر بسپارد و بگذارد مربیان بومی دیگر در این امر وارد شوند.

اصرار برای سرمربی‎گری کبیر برای مسائل پشت پرده است

جرجانی یادآور شد: به نظر من اصرار برای سرمربی‎گری آقای کبیر بخاطر مسائل پشت پرده شورایی است که در روزهای گذشته هم نمونه آن در برخی تصمیم‎گیری‎های کلان شورای اسلامی شهر گرگان دیدم و اگر قرار باشد برخی افراد دفاع لفظی هم از آقای کبیر نکنند که نمی‎شود.

وی متذکر شد: البته من با آقای شهردار هم در این خصوص صحبت کرده‎ام و آقای شهردار هم تاکید کردند زمانی که دیشب در خصوص ترکیب مدیریت تیم تصمیم‎گیری شده چگونه در این مدت کوتاه سرمربی انتخاب شده است؟

جرجانی بیان کرد: آقای شهردار تاکید کردند که هنوز هیچ فردی به عنوان سرمربی انتخاب نشده است و این اعلام صریح مدیرعامل تیم یعنی شخص شهردار گرگان است.

وی در پایان ابراز داشت: اگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این خصوص مذاکراتی را هم با آقای کبیر انجام داده بخاطر عشق و علاقه خودش بوده و این هیچ ارتباطی به سرمربی‎گری تیم بسکبتال شهرداری گرگان ندارد و آقای کبیر در حال حاضر تنها به عنوان عضو شورای اسلامی شهر گرگان و مسئول کمیته ورزش شورا است.




برچسب‌ها: اخبارشهرستانها ,
[ چهار شنبه 9 مهر 1393 ] [ 13:36 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar