هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

بعد از حامد حدادي و مهدي کامراني يک ملي پوش ديگر بسکتبال ايران به ليگ چين پيوست.

ارسلان کاظمی که فصل گذشته به صورت قرضی با تیم پتروشیمی بندرامام به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسید، با قراردادی یک ساله به تیم «چونگ کینگ فلای دراگونز» در لیگ چین پیوست.

 او سال گذشته در مراسم «درفت» لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا توسط واشینگتن ویزاردز انتخاب و به تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز منتقل شد. کاظمی ترجیح داد به جای یک فصل نیمکت نشینی در NBA به ایران بیاید و برای پتروشیمی بازی کند.

جوان شايسته بسکتبال ايران بعد از کنار گذاشته شدن از تيم مهمد بچيروويچ مورد توجه تيم هاي چيني قرار گرفت و آمريکا را به مقصد اين کشور ترک کرد. ارسلان يکي از برترين بازيکنان ليگ برتر ايران در فصل گذشته رقابت ها بود اما فدراسيون مشحون از آمار خوب اين بازيکن در مراسم برترين هاي ليگ برتر با بي اعتنايي عبور کرد.

کاظمی درباره تيم جديدش گفت: چند روزی با هم تیمی‌های جدیدم تمرین کردم و بعد از این چند روز،‌ احساس خوبی نسبت به جو دوستانه تیم دارم. این تیم بازیکنان توانایی دارد ولی آنچه در مسابقه اتفاق می‌افتد با تمرین کاملا متفاوت است. مطمئن هستم در فصل آینده می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن فصل پیش پتروشیمی بندرامام ادامه داد: می‌دانم «چونگ پینگ» شهر بزرگی است و مردم این شهر علاقه زیادی به بسکتبال دارند. هم تیمی‌های جدیدم گفته‌اند که من باعث تحریک و اشتیاق تماشاگران در سالن می‌شوم. بنابراین آنها می‌توانند برای دیدن بازی به سالن بیایند و مرا تشویق کنند.

منبع:سايت فرهيختگان بسکتبال




برچسب‌ها: تیمهای ملی ، آسیا ,
[ چهار شنبه 9 مهر 1393 ] [ 13:38 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar