هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

مجید طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: پیش بینی می‌شود و سعی‌مان بر این است که با مدال‌ها رنگارنگ به کشور برگردیم و خدا را شکر از لحاظ فیزیکی و روحی بچه‌ها در سطح بالایی قرار دارند و در این چندین ماه تمرینات بسیار خوبی را داشته‌ایم و نسبت به کشور‌های دیگر سطحمان بالا است و امیدواریم با بهترین نتایج به کشور بازگردیم.

بسکتبال با ویلچر

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران افزود: کره و چین و ژاپن از رقبای اصلی ما هستند که ما باید از همین لحظه برای مسابقات 2016 برزیل برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در عرصه جهانی ظرفیت‌های خود را به جهانیان نشان دهیم و در مقابل حریفان خود حرفی برای گفتن داشته باشیم.

طاهری بیان کرد: با وجود اینکه هزینه هنگفتی برای فوتبال می‌شود  اما اگر همین هزینه برای ورزشکاران جانباز و معلول که با دست خالی در مسابقات شرکت می‌کنند و با تمرینات مداومی که دارند و اینکه نیت این ورزشکاران جانباز و معلول صاف است و مدال‌های رنگارنگی کسب می‌کنند می‌توانند در جهان شگفتی ساز شوند اما هزینه‌هایی که برای این ورزشکاران می‌شود هزینه‌ها رفت و آمدشان را هم نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران چهار سال محروم بود اما اکنون  با تمام قدرت به عرصه بازی‌های بین المللی بازگشته است اکنون رتبه هشتم جهان را دارد و با توجه به اینکه نه ویلچری هست و نه امکاناتی وجود دارد و امکانات رفاهی خودشان را پرداخت می‌کنند و فدراسیون و انجمن هزینه‎‌ها را پرداخت نمی‌کند اما با تمام وجود تلاش می‌کنند باید حداقل تشکر از این بچه‌ها صورت گیرد.

عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران بیان کرد: متاسفانه فدراسیون هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کند و با توجه به اینکه مهم ترین مسئله ما ویلچر است و باید ویلچر تامین شود تا بتوانیم در جهان خودمان را نشان دهیم و این در حالی است که کشور‌های دیگر بر روی ویلچر‌های خود سرمایه گذاری می‌کنند و برای بچه‌های ما هم ابتدا ویلچر مهم است و  اگر این ویلچر‌های مجهز روز دنیا تامین شود بسکتبالیست‌ها ما حرفی برای گفتن دارند.

طاهری تصریح کرد: برای تمرین‌ها، ما سالن داریم که متعلق به خود فدراسیون است اما چندان استاندارد نیست ولی سالن‌های دیگری وجود دارد که استاندارد در آن‌ها وجود دارد اما به دلیل بالا بودن هزینه‌ها ما از ابتدای سال فقط دو تا سه بار توانسته‌ایم در این سالن‌های استاندارد تمرین کنیم که این خود سبب پایین آمدن توانایی بچه‌ها می‌شود.




برچسب‌ها: جانبازان ومعلولین ,
[ شنبه 19 مهر 1393 ] [ 13:28 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar