هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ملی پوش فصل گذشتھ پتروشیمی گفت: مسئولان باشگاه پتروشیمی صحبتی با من نکردهاند و خبری از وضعیت اینباشگاه ندارم.

خبرگزاری فارس: آفاق: نمی‌دانم پتروشیمی مرا می‌خواهد یا نه/ دو روز دیگر منتظر می‌مانم

حامد آفاق در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیتش برای فصل جدید اظھار داشت:
ھنوز وضعیت مشخص ندارم و با ھیچ تیمی قراردادی منعقد نکردهام. فصل گذشته در پتروشیمی بودم و
نمیدانم که آنھا برای فصل جدید ھم مرا میخواھند یا نه.
وی ادامه داد: مسئولان این باشگاه صحبتی با من نداشتهاند و فکر نمی کنم این رسمش باشد. من 2 روز دیگر
منتظر این باشگاه میمانم و در غیر اینصورت برای رفتن به تیم دیگری تصمیم خواھم گرفت.
ملی پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که به نظر میرسد با این وضعیت از پتروشیمی جدا شوید،
گفت: با تیم دیگری ھم ھنوز مذاکره نکردهام و منتظرم ببینم وضعیت پتروشیمی چه میشود. شنیدهام صمد
نیکخواه بھرامی را ھم جذب کردهاند، اما جالب است که با بازیکن فصل گذشته ھیچ صحبتی برای ماندن یا رفتن
نداشتهاند.
آفاق در دو فصل گذشته با پتروشیمی عنوان قھرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.
لیگ برتر بسکتبال از پنجم آبان آغاز میشود.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ یک شنبه 27 مهر 1393 ] [ 18:5 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar