هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: نفت آبادان در نخستین حضورش در سوپر لیگ بسکتبال کشور دورنمای روشنی دارد و حضور پررنگی خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: دورنمای روشنی از نفت آبادان مشخص است

هماد سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از برگزاری منظم تمرینات این تیم خبر داد و اظهار کرد: با توجه به ایجاد تأخیر در آغاز فصل جدید قصد داریم یک اردو را در روزهای آینده برای تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برپا کنیم. تیم خوبی را در فصل جدید و اولین حضور خود در لیگ برتر بسکتبال کشور ساخته و روانه مسابقات خواهیم کرد، و در آینده نزدیک از نفت آبادان بسیار خواهیم شنید.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: پنج بازیکن دیگر به علاوه بازیکنانی از فصل گذشته به مجموعه تیم افزوده شدند که در بین آن‌ها نام دو ملی‌پوش دیده می‌شود. اصغر کاردوست و یونس لاله زاده دو ملی‌پوش جذب شده نفت آبادان هستند و جابر روزبهانی، عدنان دورقی و عماد سلمانی دیگر بازیکنان جذب شده هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پنجشنبه هفته جاری عازم تهران خواهیم شد تا در یک اردوی پنج بازیکنان به هماهنگی لازم دست یافته و در بازگشت برای حضور در مسابقات مهیا شویم.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ دو شنبه 5 آبان 1393 ] [ 17:59 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar