هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با مطلوب خواندن روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها در این دوره اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده شنبه هفته آینده انتخابات ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی و روز دوشنبه هم انتخابات فدراسیون تنیس برگزار می‌شود. برنامه ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون بسکتبال هم هفته آینده اعلام می‌شود.

آرم وزارت ورزش و جوانان

برگزاری نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش و جوانان یکی دیگر از برنامه های معاونت ورزش قهرمانی در هفته آینده است. سجادی در این مورد گفت: روز دوشنبه 19 آبان با حضور آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان و آقای هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه‌ای با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی حاضر در بازی های آسیایی نتیجه ارزیابی‌ها اعلام می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: ارزیابی 18 فدراسیون حاضر در بازی‌های آسیایی اینچئون تمام شده و 3 فدراسیون دیگر از جمله والیبال نیز امروز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. نحوه ارزیابی از  فدراسیون‌ها مفصل و دقیق است و به زودی در مورد آنها اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

وی درمورد جشن تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: قبلا هم اعلام شده بعد از ایام عزای حسینی در مراسمی با شکوه از قهرمانان شایسته ایران تجلیل خواهد شد.

سجادی درباره شایعه تغییر برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: چنین مسائلی الان مطرح نیست و ارزیابی معاونت قهرمانی به معنای آگاه کردن روسای فدراسیون‌ها از عملکرد آنهاست و از طرفی وزارت هم برابر وظایف قانونی خود محق است در مورد فدراسیون‌های تابعه نظارت دقیق داشته باشد و آنها نیز پاسخگوی نتایج‌شان برابر افکار عمومی هستند.



[ چهار شنبه 14 آبان 1393 ] [ 13:41 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar