هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: خودم بارها تقاضا کرده‌ام مجمع انتخاباتی فدراسیون زودتر برگزار شود.

خبرگزاری فارس: خواهان برگزاری هرچه زودتر مجمع هستم/ حضور مربی خارجی چراغ سبز وزارت ورزش را می‌خواهد

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: حضور 8 تیم در لیگ برتر بسکتبال قطعی شده است و به احتمال زیاد نماینده ای از اصفهان هم در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند. بخشی از کارهای حضور تیم اصفهانی در لیک را سلیمانی، رئیس سازمان لیگ و بخشی را خود ما انجام داده ایم که حداقل اصفهان در لیگ بدون تیم نباشد.

وی ادامه داد: وقتی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان به فکر نیست و هیات هم توان تیمداری ندارد، مجبوریم خودمان دست به کار شویم و بحث فنی این تیم هم برعهده محسن صادق زاده خواهد بود.

وی ادامه داد: بعد از انصراف تیم بهشت هیرکان گرگان قرار بود یک تیم از بابل حضور پیدا کند که با وجود صحبت‌هایی که داشتند، اما حضور پیدا نکردند. در این زمینه حتی نماینده بابل در مجلس هم با من صحبت کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که می‌گویند سلیمانی، رئیس سازمان لیگ با علی سارنگ که قرار بود هدایت تیم بابل را برعهده داشته باشد، مشکل دارد، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد. اگر خودشان دوست داشتند، می‌آمدند و مشکلی وجود نداشت.

*برای حضور مربی خارجی در تیم ملی باید وزارت ورزش چراغ سبز نشان دهد

مشحون در خصوص اینکه سرمربی تیم ملی چه زمانی انتخاب می‌شود، عنوان کرد: بچیروویچ به کشورش رفته و شاید هفته آینده به ایران بیاید. باید ببینیم وضعیت چگونه می‌شود. به هرحال حضور مربی خارجی در تیم ملی تنها دست فدراسیون نیست. ما فقط می‌توانیم در مورد بحث فنی آن نظر دهیم و در مورد مسائل مالی را باید وزارتخانه و کمیته ملی المپیک تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: آنها باید موضع خود را مشخص کنند و چراغ سبز وزارت ورزش مهم است.

* خواهان برگزاری هرچه زودتر مجمع هستم

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد اینکه سرانجام آینده فدراسیون چه می‌شود و زمان برگزاری انتخابات چه زمانی اعلام می‌شود، گفت: من خودم هم بارها تقاضا کرده ام که ثبت نام از کاندیداها انجام شده و  مجمع زودتر برگزار شود.

وی در مورد اینکه خودش در انتخابات شرکت می‌کند یا خیر، گفت: هفته گذشته صحبتی انجام دادم و برداشت‌هایی شد که اصلا درست نبود و حرف من نبود. به هرحال حضور در انتخابات شرایطی دارد و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.




برچسب‌ها: اخبارفدراسیون ,
[ چهار شنبه 14 آبان 1393 ] [ 13:42 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar