هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

عصر ایران - سه شنبه طلسم ثبت نام ریاست فدراسیون بسکتبال خواهد شکست و چهره نامزدها برای هدایت چهار ساله این فدراسیون کم کم روشن خواهد شد 

البته طبق شنیده ها امکان شرکت محمود مشحون در انتخابات به دلیل بازنشسته بودن مهیا نیست .البته وزارت ورزش می تواند برای او که بازنشسته است از دولت مجوز بگیرد اما سابقه نشان داده که وزارت ورزش چنین کاری را نمی کند.آنهت که پیش از این برای سایر نیروهایشان از طالقانی گرفته تا ساوه شمشکی مجوز از دولت نگرفته اند این بار هم بعید به نظر می رسد با گرفتن مجوز خود را آماج حملات منتقدان قرار دهد . 
اما این همه ماجرا نیست. فدراسیون والیبال این روزها گل سرسبد فدراسیون های دیگر است و همه والیبال را باسایر ورزش ها مقایسه می کنند. بسکتبال هم هرچند یک نسل طلایی در این بین داشته اما مشحون با 12 سال کار کردن نتوانسته زیرساخت هایی شبیه به والبیال و افتخاراتی نزدیک به آن داشته باشد. همین مساله سبب می شود گمانه زنی ها برای انتخابات 2 روز آینده بیشترشود. 
یکی از گزینه هایی که احتمال زیادی برای حضورش در انتخابات وجود دارد،حمید خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال است .او که اتفاقا خود از قهرمانان ملی بسکتبال است  در دوره ای در فدراسیون بسکتبال بود و جدا شد.گزینه دیگر برای جابه جایی با مشحون مصطفی هاشمی مربی سازنده و صاحب نام است ،مهرداد آگین رییس اسبق این فدراسیون ، مهران شاهین طبع مربی تیم ملی ، عنایت الله آتشی کارشناس و دبیر سابق فدراسیون ، محسن صادق زاده قهرمان سرشناس این رشته و مربی امروز و حتی علی توفیق سرمربی تیم نوجوانان ایران از جمله نام های مطرح این روزها برای نامزدی ریاست فدراسیون بسکتبال هستند .



برچسب‌ها: اخبارفدراسیون ,
[ دو شنبه 19 آبان 1393 ] [ 13:50 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar