هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

هیئت بسکتبال استان تهران با توجه به احترامی که برای جامعه فهیم و آگاه بسکتبال این استان قائل است بر خود واجب می داند در خصوص لغو مجمع انتخاباتی ریاست هیئت بسکتبال این استان مواردی را بازگو نماید تا ضمن شفاف سازی و آگاهی اذهان عمومی در نهایت  قضاوت را بر عهده جامعه فهیم بسکتبال واگذار نماید.
اولین موضوعی که در خصوص انتخابات ریاست این هیئت مطرح شد نحوه چیدمان اعضاء مجمع بود که بر اساس قانون می بایست با هماهنگی هیئت استان انجام می گرفت اما اداره کل استان تهران خود شخصا وارد عمل شد و اعضاء مجمع را تعیین نمود  و سپس روز شنبه مورخ 93.9.15 به صورت تلفنی به هیئت اعلام نمود که روز سه شنبه مورخ 93.9.25   مجمع انتخاباتی برگزار خواهد شد  که این امر با مخالفت مسوولان هیئت بسکتبال استان تهران روبه رو شد این اولین موضوعی بود که موجه بودن این مجمع انتخاباتی را زیر سوال می برد .مخالفت هیئت استان با نحوه چینش اعضاء باعث شد تا در خصوص تغییر زمان برگزاری مجمع و لیست نفرات تعیین شده هیچ گونه اطلاعاتی در اختیار هیئت استان قرار نگیرد و  اطلاع رسانی  به اعضا انتخاب شده از طریق اداره کل استان تهران صورت گرفت با این تفاسیر به دلیل عدم آگاهی هیئت بسکتبال تهران از زمان برگزاری و نفرات انتخاب شده  هیچ مسئولیتی در خصوص اطلاع رسانی بر عهده هیئت استان وارد نمی باشد.
اما با لغو مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال استان تهران که در خبرگزاری ها به طور شفاف به ان پرداخته شده است متاسفانه از سوی اداره کل استان تهران عدم اطلاع رسانی هیئت بسکتبال ،عامل اصلی عدم حضور اعضاء مجمع عنوان شد.
در این خصوص برای مسولان هیئت بسکتبال این سوال مطرح است زمانی که اعضاء و تغییرزمان برگزاری مجمع به هیئت اطلاع داده نشده اطلاع رسانی از چه طریق و برای چه کسانی باید صورت می گرفته است که حال عنوان می شود کوتاهی از سوی مسئولان هیئت می باشد.
 موارد عنوان شده مسائلی بودن که لازم بود در خصوص آن ها اطلاع رسانی شود تا جامعه بزرگ بسکتبال با بینش و آگاهی بتواند قضاوت عادلانه ای از رخدادهای اخیر داشته باشد.
هیئت بسکتبال استان تهران که هدفی جزء خدمت گزاری به جامعه لایق بسکتبال ندارد در خصوص تمام اتفاقات رخ داده خداوند عادل را قاضی  قرار می دهد و با تکیه بر قدرت نامتنهایی پروردگار ،امید به اجرای حق و عدالت دارد تا هر آنچه که به خیر و صلاح جامعه بسکتبال استان تهران است اتفاق بیافتد.
در پایان نیز فقط به این چند جمله بسنده می کنیم که خدمت به خلق بزرگترین موهبتی است که پروردگار به بندگان صادقش اعطا فرموده و صداقت و راستی کلید موفقیت است و هیچ قدرتی پایدار نیست مگر متکی به عدالت باشد.



برچسب‌ها: اخبارهیثت های بسکتبال ,
[ دو شنبه 1 دی 1393 ] [ 21:35 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar