هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

جاناتان گیبسونˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چند پیشنهاد خوب از لیگ آمریکا دارم و تابستان امسال به این لیگ بازخواهم گشت.

وی تصریح کرد: بعد از دیدار فینال مقابل مهرام تهران به یکی از این پیشنهادها جواب می دهم تا با برنامه فصل آینده را آغاز کنم.

این بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود:درمرحله نیمه نهایی مقابل ذوب آهن اصفهان بازی قابل قبولی ارائه دادیم و با شکست مقتدرانه این تیم راهی فینال شدیم.

وی اظهار داشت: نخستین بازی خود در لیگ ایران را مقابل ذوب آهن ارائه دادم لذا بدلیل عدم شناخت از این لیگ خطاهای زیادی داشتم.

بازیکن آمریکایی تیم پتروشیمی بندر امام با اشاره به ساماندهی حرفه ای این تیم افزود: تیم پتروشیمی مدیریت و کادر فنی بزرگی دارد.

وی گفت: حضور در این تیم به طور حتم یکی از بهترین انتخاب های دوران حرفه ای من بود و از این انتخاب هرگز پشیمان نمی شوم.

گیبسون با اشاره به حضور بازیکنان خارجی بزرگ در لیگ بسکتبال ایران اضافه کرد: لیگ ایران هیجان های خاص خود را دارد و حضور بازیکنان خارجی موجب افزایش سطح کیفی رقابت ها شده است.

وی گفت: تیم پتروشیمی در دیدار فینال با تیمی بازی خواهد کرد که حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی دو بازیکن بزرگ و تاثیرگذار ایران را در خدمت دارد.

گیبسون افزود: در لیگ چین با این دو بازیکن روبرو شده و مقابل آنها پیروز شده ام و امیدوارم این پیروزی ها در لیگ ایران نیز ادامه یابند.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393 ] [ 14:34 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar