هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامحمود محشون ، در مورد دیدارش با وزیر و ورزش و جوانان و معاونین وی اظهار داشت: در این جلسه گزارش عملکرد بسکتبال را ارائه دادیم و برنامه‌های آینده فدراسیون بسکتبال هم به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد. جلسه بسیار خوبی بود و همه معاونین وزیر هم حضور داشتند.


جلسه پرباری با وزیر و معاونانش داشتیم/ وزارت ورزش حمایت همه جانبه از بسکتبال دارد

وی ادامه داد: وزیر ورزش و همکارانش با تمام توان کار می‌کنند تا بهترین شرایط برای ورزش و جوانان رقم خورده و موقعیت و شخصیت تیم‌ها حفظ شود. آنها دیدگاه بسیار خوبی دارند و در این جلسه دو ساعته به مسائل و مشکلات بسکتبال رسیدگی شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه آیا در این جلسه قولی برای ساخت سالن در سال جاری داده شدی، یا خیر، گفت: سالن جزء نیازهای ما است و وزیر ورزش نیز از روز اول که سکان وزارتخانه را در اختیار گرفته، جایگاهی را برای بسکتبال در نظر گرفته است و توجه ویژه‌ای دارد. در این جلسه هم از معاونین خود خواستند که حمایت بسیار خوبی از بسکتبال شود.

مشحون با اشاره به اینکه اولویت ما در سال جاری اینچئون است، گفت: هدف گذاری ما از سال گذشته هم بازی‌های آسیایی اینچئون بوده است و بسکتبال ایران باید در بالاترین سکو قرار بگیرد. البته در جام جهانی نیز نباید بی بهره بمانیم.




برچسب‌ها: اخبار فدراسیون,
[ یک شنبه 7 ارديبهشت 1393 ] [ 13:51 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar